Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-05-07@08:19:58 GMT

مارک فن بومل در آستانه هدایت وولفسبورگ / کیکر

تاریخ انتشار: ۹ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۷۸۰۷۵

هافبک سابق بارسلونا، بایرن مونیخ و تیم ملی هلند به زودی هدایت وولفسبورگ را در دست می گیرد. 

مارک فن بومل فاصله چندانی تا حضور روی نیمکت وولفسبورگ ندارد.

به گزارش طرفداری و به نقل از کیکر، اولیور گلاسنر پس از کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا، در دومینوی نقل و انتقالاتی مربیان بوندسلیگا از وولفسبورگ جدا شد و هدایت آینتراخت فرانکفورت را در دست گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از حدود یک ماه پیش، نام مارک فن بومل 44 ساله به عنوان یکی از گزینه های اصلی جانشینی گلاسنر مطرح شده بود و به نظر این انتصاب، به زودی نهایی می شود. خبر رسیده که در روزهای آینده و احتمالا چهارشنبه همین هفته، باشگاه وولفسبورگ به صورت رسمی استخدام مارک فن بومل را اعلام خواهد کرد. 

آیندهوون هلند، اولین و آخرین باشگاه رده بزرگسالانی بود که فن بومل هدایت آن را بر عهده داشت و در نهایت هم حدود یک سال و نیم قبل، از این تیم اخراج شد. 

اخبار داغ 

تجاوز به لیلای 12 ساله در خانه پدری اش / در تهران اتفاق افتاد قابل توجه پرسپولیسی ها؛ یک معلول مستمری بهزیستی را به حساب باشگاه پرسپولیس ریخت! دلایل 5 گانه استعفای اعضای هیات مدیره استقلال  شایعه تماس رامین رضاییان با رییس فدراسیون فوتبال هالند، کوادرادو و ادوارد مندی، بهترین های لیگ قهرمانان فصل 21-2020 تیم های راه یافته به لیگ قهرمانان اروپا 22-2021 + سیدبندی

منبع: طرفداری

کلیدواژه: مارک فن بومل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۷۸۰۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روایت اوکراینی‌ها از آموزش خلبان‌های ایران برای هدایت 24 سوخو 35

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 8 شبکه آزادی اوکراین در گزارشی به همکاری راهبردی نظامی ایران و روسیه اشاره کرد و از آموزش خلبان‌های ایرانی برای هدایت 24 جنگنده سوخو 35 که در مسیر ایران است، خبر داد. این گزارش جالب را با زیرنویس فارسی می‌بینید.

دیگر خبرها

  • شنول گونش نامزد جدی هدایت تیم ملی کره
  • رسمی؛ دیوید مویس از وست هم جدا می‌شود
  • تغییرات تاکتیکی پوچتینو چگونه فصل چلسی را نجات می‌دهد؟
  • ریموت کنترل جرثقیل و کاربرد آن
  • روایت اوکراینی‌ها از آموزش خلبان‌های ایران برای هدایت 24 سوخو 35
  • خبر خوش برای نکونام و استقلالی‌ها در آستانه بازی با ذوب آهن
  • سد اکباتان همدان در آستانه سر ریز شدن + فیلم | حجم ورودی آب به سد را ببینید
  • ماسیمیلیانو الگری: یوونتوس در آستانه رسیدن به هدف اصلی خودش است
  • با وجود تساوی‌های متوالی، بولونیا در آستانه کسب‌ سهمیه لیگ قهرمانان اروپا
  • مراسم عزاداری شهادت امام صادق(ع) در آستانه اشرفیه