Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس در یزد، آیت‌الله محمدرضا ناصری یزدی عصر امروز در جریان دیدار با جمعی از اعضای ستادهای تبلیغاتی داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری با تاکید بر این‌که فرمایشات و رهنمودهای مقام معظم رهبری در تمام امور انتخابات و تبلیغات مدنظر و ملاک عمل شما باشد، اظهار کرد: توصیه‌های ایشان در برگزاری انتخابات پرشور و با مشارکت بالای مردم بسیار اثرگذار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر این‌که این سخنان جامع و کاربردی است، افزود: حتما سخنان ایشان در قالب بروشور منتشر شود و در اختیار اعضای ستادها، داوطلبان و مردم قرار گیرد.

امام جمعه یزد گفت: رشد و کمال جامعه وابسته به مسئولان جامعه است و کسانی که با مسئولان بیعت می‌کنند اگر رضای خدا را مدنظر نداشته باشند و برای پست و مقام، گرد مسئولان و داوطلبان جمع شده باشند، صلاح و رستگاری در آن نیست.

ناصری تاکید کرد: متاسفانه تاکنون کم و بیش اینگونه بوده و به ویژه در انتخابات مجلس مشاهده شده است که افراد بعد از ورود نمایندگان به مجلس، درخواست‌های متعدد از آنها داشته‌اند در حالی که نیت باید خدایی باشد و همه باید در راه حقیقت پیش بروند.

نماینده ولی فقیه در استان یزد تصریح کرد: در مورد معرفی و تبلیغ افراد، حقیقت را بررسی و مطرح کنید و اگر به حقیقت وجودی و لیاقت افراد پی بردید، تا پای جان از او در راه رضای خدا دفاع کنید.

امام جمعه یزد در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به پیروزی بشار اسد در انتخابات سوریه عنوان کرد: این پیروزی برای ما یادآور اتفاقاتی بود که در سوریه رخ داد و ۷۰ درصد سوریه اشغال شده بود اما با ایثارگری‌های سردار سلیمانی و سربازانش و دوراندیشی مقام معظم رهبری امروز شاهد امنیت و برگزاری انتخابات باشکوه در این کشور هستیم.

ناصری با تاکید بر این‌که باید خودبینی را در انتخابات و تبلیغات انتخاباتی رها کنیم، افزود: مردم ما دلی پاک دارند و باید با اخلاص با آنها مواجه شویم و در صدد جذب دوباره جوانان و مشارکت آنها در انتخابات برآییم.

وی با بیان این‌که برنامه‌ریزی‌های ما غلط و غیراصولی است وگرنه دشمنان ما با هزاران کیلومتر فاصله از طریق فضای مجازی نمی‌توانستند جوانان ما را به خود جذب کنند، تصریح کرد: اگر برنامه ریزی‌ها درست بود، امروز جوانان ما درگیر فضای مجازی و فرهنگ بیگانه نبودند.

امام جمعه یزد با اشاره به اینکه باید خدا را در نظر بگیریم و خالصانه برای خدا کار کنیم، تاکید کرد: بر اساس یک روایت، شیطان اعوان خود را جمع کرد و گفت؛ اگر هر انسان سه خصلت داشته باشد، خیالم راحت است که مرا همراهی می کند که این سه خصلت شامل بزرگ بینی و غرور، فراموش کردن گناه و خودخواهی و خودپسندی است.

ناصری یزدی خاطرنشان کرد: نباید خود را از همه چیز تبرئه کنیم و دیگران را گنهکار بدانیم و این موضوع را باید در انتخابات نیز مدنظر قرار دهیم که اگر غیر از این باشد، شیطان بر ما مسلط خواهد شد.

نماینده ولی فقیه در استان یزد تاکید کرد: مسئولان و اعضای ستادهای تبلیغاتی به عموم مردم توجه کنند و برای همه گروه‌های مردم شخصیت قائل باشند و کاری کنند که مردم خودشان رغبت کنند در کوچه و بازار ستاد تبلیغاتی ایجاد کنند.

وی بیان کرد: برای تقویت انقلاب و ارزش‌های انقلابی باید پای کار باشید و تا آخر تلاش کنید و در این مسیر اتحاد و همبستگی و گذشت را فراموش نکنید و حتی یک لحظه نباید احساس خود برتربینی نسبت به دیگران داشته باشید.

ناصری در پایان خاطرنشان کرد: روستاها و مناطق دورافتاده را فراموش نکنید و در تبلیغات خود به مردم وعده وعیدهای واهی ندهید تا خدای ناکرده در آینده داوطلبان فعلی، دروغگو از آب درنیایند.

انتهای پیام/الف

منبع: فارس

کلیدواژه: امام جمعه یزد آیت الله محمدرضا ناصری یزدی استان یزد خبرگزاری فارس ستادهای انتخاباتی امام جمعه یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۷۸۱۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز پخش مناظره نامزد‌های انتخابات دور دوم مجلس از فردا

دکتر هادی ابراهیمی مدیر کل صدا و سیمای مازندران با بیان اینکه بر اساس مصوبه ستاد انتخابات سازمان صدا و سیما مقرر شد مناظره‌ها و فیلم‌های تبلیغاتی نامزد‌های راه یافته به دور دوم انتخابات، همانند دور نخست در رسانه استانی پخش شود، گفت: ضبط مناظره‌ها و فیلم‌های تبلیغاتی ۴ نامزد راه یافته به دور دوم انتخابات در حوزه انتخابیه قائمشهر، سوادکوه، جویبار، سوادکوه شمالی و سیمرغ پایان یافت و پخش این برنامه‌ها از فردا پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت آغاز می‌شود.

او افزود: ۳ مناظره انتخاباتی ۶۰ دقیقه‌ای با موضوعات اقتصادی، فرهنگی، سیاسی و بومی محلی با شرکت این نامزد‌ها در صداوسیمای مازندران ضبط شده است که پخش آن از فردا آغاز می‌شود.

ابراهیمی با بیان اینکه هر مناظره تلویزیونی یک بار پخش و یک بار نیز بازپخش می‌شود، ادامه داد: نخستین مناظره انتخاباتی ساعت ۲۱:۳۰ پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ماه از سیمای مازندران پخش می‌شود.

مدیر کل صدا و سیمای مازندران گفت: مناظره‌های دوم و سوم انتخاباتی نیز به ترتیب در ساعت ۲۱:۳۰ روز‌های یک شنبه ۱۶ اردیبهشت و سه شنبه ۱۸ اردیبهشت پخش خواهد شد.

هادی ابراهیمی افزود: صدا و سیمای مازندران از هر کدام از ۴ نامزد راه یافته به دور دوم در حوزه انتخابیه قائمشهر، سوادکوه، جویبار، سوادکوه شمالی و سیمرغ یک ویدیوی ۲۰ دقیقه‌ای نیز ضبط کرده است که پخش این فیلم‌های تبلیغاتی از سیمای مازندران نیز از فردا پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت آغاز می‌شود.

او با بیان اینکه فیلم‌های تبلیغاتی هر نامزد انتخاباتی نیز روزانه یک بار پخش می‌شود، ادامه داد: با توجه به زمان یک هفته‌ای تبلیغات که در قانون انتخابات به آن اشاره شده است فیلم تبلیغاتی هر نامزد در مجموع ۷ بار در طول یک هفته پخش می‌شود.

مدیر کل صدا و سیمای مازندران پخش فیلم‌های تبلیغاتی و مناظره‌های انتخاباتی میان نامزد‌ها از جذاب‌ترین برنامه‌های رسانه استانی در طول انتخابات‌های گذشته دانست و گفت: رسانه ملی تلاش کرده است با تولید و پخش مناظره‌های انتخاباتی و فیلم‌های تبلیغاتی نامزد‌های مجلس فضای جامعه را به سمت مشارکت پرشور سوق دهد.

هادی ابراهیمی گفت: تولید و پخش مناظره‌ها و فیلم‌های تبلیغاتی نامزد‌ها در دور دوم انتخابات به صورت رایگان انجام شده و هیچ هزینه‌ای دریافت نشده است.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • امام جمعه قم: با اجرای طرح نور انصافاً تغییر ایجاد شده
  • امام جمعه قم: برای امر به معروف و نهی از منکر هم‌افزایی کنید
  • نماینده چابهار: ماجرای باغ ازگل که بدون اطلاع امام جمعه به نام او زده شده، بر دین اثر منفی دارد یا چند تار موی زنان؟
  • پخش برنامه‌های تبلیغاتی نامزد‌های انتخابات از شبکه سهند
  • رفتار تبلیغاتی کاندیدهای انتخابات مجلس رصد می‌شود
  • آغاز فعالیت تبلیغاتی نامزد‌های دور دوم انتخابات مجلس در کرمانشاه از امروز
  • آغاز پخش مناظرات تلویزیونی دور دوم انتخابات مشهد و کلات
  • مناظره های انتخاباتی مجلس در مازندران از فردا پخش می شود
  • جدول پخش برنامه های صدای آبادان
  • آغاز پخش مناظره نامزد‌های انتخابات دور دوم مجلس از فردا