Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر کل ورزش و جوانان استان مرکزی گفت : هیات فوتبال، به عنوان متولی این رشته وظیفه برگزاری مسابقات در لیگ‌های مختلف را بر عهده دارد . 

به گزارش برنا از اراک ، عابد حقدادی در گفتگوی اختصاصی با برنا افزود: خوشبختانه زیر ساخت های مناسبی از جمله صنایع نفتی، بخش های دولتی و .. در استان مرکزی وجود دارد که هیئت فوتبال وظیفه دارد با رایزنی،فضا را برای حضور باشگاه ها در مسابقات و تمرینات فراهم کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی در ادامه به حاشیه های بر گزاری رقابت های قهرمانی دو میدانی کشور اشاره کرد و گفت : مسابقات قهرمانی دو و میدانی در ۲ بخش آقایان و بانوان در اراک در طول چهار روز برگزار شد که به گواه مسئولان فدراسیون و شرکت کنندگان در این رویداد، یکی از بهترین میزبانی های تاریخ این رشته بود  در اراک رقم خورد‌ که متاسفانه بعضی افراد از اتفاق خوب ناراحت شدند و به ناحق دست به حاشیه سازی و فرافکنی زدند.

مدیر کل ورزش و جوانان استان مرکزی افزود : طرح چنین مسائل نخ نما شده با اهداف مشخص که برای اهالی ورزش دوست استان مرکزی کاملا روشن است و باید اذعان داشت که این اقدامات ناشایست به هیچ عنوان خدشه ای در انجام امور مسئولین امر خللی ایجاد نمی‌کند. 

حقدادی اظهار داشت : متاسفانه این افراد با انتشار عکس های جعلی از ورزشگاه مدعی شدند که در طول برگزاری مسابقات، زمین چمن تخریب شده که البته این چنین اقدامات از سوی این افراد مسبوق به سابقه است . 

وی ادامه داد : یک روز مدعی می شوند که پروژکتورهای ورزشگاه جمع آوری شده و روز بعد ادعای واهی دیگری را طرح می کنند. 

این مقام مسئول گفت : مجموعه ۱۵ هزار نفری امام خمینی(ره) متعلق به همه مردم استان است و اگر یک رشته ورزشی، خود را مالک و برتر نسبت به سایر ورزش ها بداند نگرش اشتباهی است که باید این نوع نگرش اصلاح شود.

 

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اراک مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی ورزشگاه امام خمینی ره استان مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۷۸۲۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسم گذاری ۱۷ شوال به عنوان روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ در هفدهمین روز ماه شوال سال پنجم هجرت در جنگ خندق، اسوه جوانمردی و شجاعت، حضرت علی علیه السلام، نماد شرک و بت پرستی، عمر بن عبدود را به خاک مذلت نشاند و رضایت پرودگار را بر هوای نفس ارجح دانست.
 امام علی علیه السلام همواره مظهر بزرگی و جوانمردی بوده، هست و خواهد بود و نام مبارکش همیشه بر زبان پهلوانان جاری است.
پهلوانان گود معرفت در کنار پرورش جسم و تن، روح را نیز از ناملایمات و صفات رذیله می‌زدایند.
قریشی رئیس هیئت ورزش‌های پهلوانی و زورخانه‌ای استان مرکزی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما در اراک گفت: هر سال در روز هفدهم شوال زورخانه‌های استان مرکزی با برگزاری مراسم جشن و نوای گرم مرشد، فرصتی است برای ذکر مبارک «یا علی» تا با ترویج فرهنگ این ورزش کهن، بر تقدم پهلوانی بر قهرمانی تأکید شود.
فرهنگ پهلوانی همواره در بین ورزشکاران زورخانه‌ای ترویج می‌شود و پیشکسوتان این ورزش کهن آداب آن را به نوجوانان می‌آموزند و این راه همچنان ادامه دارد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • در هوای بهاری چطور ورزش کنیم؟
  • زورخانه در روستاهای مستعد تیران احداث شود
  • محیط شهری باید برای کودکان شور و نشاط داشته باشد
  • رکورد شکنی ورزشکار کردستانی
  • ابراز امیدواری مدیرکل ورزش استان برای افزایش سهمیه‌های المپیکی
  • اسم گذاری ۱۷ شوال به عنوان روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای
  • فرهنگ پهلوانی باید در تمام عرصه‌های ورزشی تثبیت شود
  • هاشمی: مراسم تجلیل از قهرمانان در سال ۱۴۰۲ با حضور رئیس جمهور برگزار خواهد شد/ نسبت به سال گذشته، ۹۴ درصد رشد در افتتاح پروژه‌ها داشته‌ایم
  • اختتامیه جشنواره قهرمان ایران/ بهترین‌های ورزش ایران معرفی شدند
  • وزیر ورزش: هر فدراسیون باید اساسنامه تخصصی خود را داشته باشد/ ۱۲۰۰ میلیارد برای بازسازی آزادی