Web Analytics Made Easy - Statcounter

امینی با اشاره به اهمیت حضور پرشور مردم در انتخابات، گفت: انتخاب دولت قوی قدرتمند نخستین گام در راستای تحقق گام دوم انقلاب است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، « علی امینی» امروز( 9 خرداد) درنشست بصیرت افزایی که با موضوع «آرایش سیاسی انتخابات 1400» در خرم آباد برگزار شد، اظهار داشت: وضعیت منطقه نیازمند تثبیت و استمرار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مسئول نظارت و بازرسی و معاونت هماهنگ کننده سازمان بسیج اساتید کشور خاطرنشان کرد: انتخابات پیش رو ضرورت هایی دارد که اولین ضرورت آن این است که در گام دوم انقلاب قرار است شکل بگیرد بنابراین باید دولت قوی و قدرتمند باشد.

 

وی با اشاره به اهمیت مشارکت گسترده مردم در انتخابات، افزود:  در اهمیت شرکت در انتخابات همین بس که اگر در کشور ما مشارکت زیر پنجاه یا شصت درصد باشد، فشارهای خارجی بر کشور ما افزونتر می شود.

 

امینی تصریح کرد: این در حالیست که انتخابات کشورهای دیگر هیچ اهمیتی برای رسانه های خارجی ندارد.
وی همچنین به نقاط ضعف دولت های گذشته، ابراز کد: در این موضوع وظیفه ما اساتید دانشگاه، روحانیون و تحصیلکرده ها این است که نگذاریم نظام دچار اندیشه های التقاطی شود.

 

مسئول نظارت و بازرسی و معاونت هماهنگ کننده سازمان بسیج اساتید کشور اظهار کرد: در آرایش سیاسی انتخابات ریاست جمهوری 1400 از همه جریان ها نماینده ای وجود دارد بنابراین شرکت نکردن در انتخابات به این بهانه مخالف دکترین انقلاب اسلامی است.
 

اساتید  جامعه دانشگاهی نقش مهمی در آگاهی بخشی در جامعه دارند


رئیس دانشگاه فنی  حرفه ای استان لرستان در این نشست با اشاره به در پیش رو بودن انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا، گفت:مشارکت در انتخابات مهم ترین اصل است.

 

« الماسی» بیانیه گام دوم انقلاب تفصیل دولت اسلامی است با اشاره به اهمیت تلاش برای حفظ نظام، اظهار داشت: تلاش در این زمینه  وظیفه اساتید و جامعه دانشگاهیان دانستند که باید با تمام قوا اقشار مردم بویژه جوانان را به اهمیت این موضوع واقف گردانند.

 

بیانیه گام دوم انقلاب تفصیل دولت اسلامی است

 

رییس بسیج اساتید دانشگاه فنی و حرفه ای استان لرستان هم در این نشست با اشاره به  اهمیت حضور در انتخابات ریاست جمهوری 1400 ، خاطرنشان کرد: ما در یک پیک تاریخی به سر می بریم ودر اولین مرحله ای هستیم که می خواهیم به خودسازی انقلاب بپردازیم.

 

«جلیلی » با بیان اینکه بیانیه گام دوم در اصل تفصیل دولت اسلامی است، افزود: نقش اساتید نقش مؤثر و تأثیرگذاری است که نتیجه آن حضور مردم در انتخابات است.


کاندیداها برنامه های خود را بدون ابهام عرضه کنند


رییس بسیج اساتید دانشگاه های استان لرستان، هم در نشست بصیرتی با نقل حدیثی از حضرت علی علیه السلام با مضمون: «اگر عقدی یا پیمانی دوطرفه، خصوصی یا عمومی بستی هرگز اینچنین نباشد که راهی برای دغلکاری طرف مقابل باشد.»  بیان کرد: امیدواریم کاندیداها برنامه هایشان را بدون هیچ ابهامی عرضه کنند.

 

«نظری» یاد آور شد: این حدیث هم برای سیاست داخلی و هم سیاست خارجی کاربرد دارد.
 

نخستین نشست بصیرت افزایی به همت اداره فرهنگی دانشکده فنی پسران خرم آباد با همکاری بسیج اساتید، بسیج کارکنان و بسیج دانشجویی با موضوع «آرایش سیاسی انتخابات 1400» در خرم آباد برگزار شد.

 

پایان پیام/85

منبع: شبستان

کلیدواژه: بسیج اساتید دانشگاه لرستان مشارکت مردم انتخابات گام دوم انقلاب بسیج اساتید خرم آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۷۸۵۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اساتید دانشگاه‌ها همواره دغدغه حل مسائل کشور و ملت را سرلوحه کار خود قرار داده اند.

رئیس سازمان بسیج اساتید کشور گفت: اساتید دانشگاه‌ها همواره دغدغه حل مسائل کشور و ملت را سرلوحه کار خود قرار داده اند.

به گزارش خبرنگار استان ها خبرگزاری دانشجو،محمدرضا مردانی در ابتدای  نشست تخصصی مسئولین بسیج اساتید استان گیلان در دانشگاه گیلان از عملیات تاریخی «وعده صادق» سخن گفته و از دلاور مردان جبهه توحید و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که در تحقق وعده امام خامنه ای عزیز(مدظله‌العالی) در تنبیه رژیم صهیونیستی قدم بزرگی برداشتند تقدیر و تشکر کرد و همچنین به عموم مردم و دوستداران انقلاب اسلامی و محور مقاومت تبریک و تهنیت گفت.


وی افزود: البته این بخش کوچکی از توان و قدرت نظامی جمهوری اسلامی بود. تصمیم شجاعانه و مدبرانه فرماندهان ما به تبعیت از مقام معظم رهبری کم نظیر بود و قدرت نظامی جمهوری اسلامی به رخ جهانیان کشیده شد

مردانی با بیان اینکه در مسیر کمک به ارتقای نظام حکمرانی در کنار اساتید بسیجی، اساتید غیربسیجی هم پای کار خواهند آمد و طعم شیرین خدمت به مردم و محرومیت زدایی با کمک به ارتقای کارآمدی نظام را خواهند چشید، گفت: اساتید دانشگاه‌ها همواره دغدغه حل مسائل کشور و ملت را سرلوحه کار خود قرار داده اند.

رئیس سازمان بسیج اساتید کشور با بیان اینکه دشمنان همواره دانشگاه ودانشجویان را مورد هدف قرار داده اند،بیان کرد: این نشان دهنده اهمیت دانشگاه است،وقتی جوانان خوبی تربیت کنیم و به بدنه مدیریتی کشور تزریق کنیم، مشکلات کشور برطرف خواهد شد.

مردانی ادامه داد: برگزاری نشست‌های تبیینی برای اساتید می‌تواند موجب هم افزایی اساتید شود. جمهوری اسلامی حرم است و دشمن با جنگ ترکیبی همه جانبه به مقابله با این نظام مقدس آمده است و وظیفه دانشگاه‌ها برای مقابله با این جنگ سنگین است.

رئیس سازمان بسیج اساتید باتاکید بر اینکه استان گیلان منطقه قهرمان پرور است افزود: اساتید باید پرچمدار تبیین گری باشند. مقام معظم رهبری فرمودند راه مقابله با این جنگ ترکیبی دشمن تنها تبیین است و باید به درستی مورد استفاده قرار گیرد. سلاح ما اندیشه، بیان و قلم است. این سلاح تاثیر شگرفی می‌تواند داشته باشد.

 

دیگر خبرها

  • بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه علامه طباطبائی پیرامون حضور وزیر علوم در این دانشگاه: آقای زلفی‌گل! شما از ابتدا هم اشتباهی بودید! شما اخراج اساتید ضد انقلاب و اسلام و دین از دانشگاه‌ را، تبدیل به ابزاری برای تسویه‌حساب‌های شخصی کردید
  • موضع دولت درخصوص انتخاب رئیس مجلس دوازدهم
  • نظر دولت رئیسی درباره ریاست مجلس آینده از زبان معاون پارلمانی /کرسی های نمایندگی تهران اهمیت زیادی دارد
  • بسیج اساتید محور همدلی و هم‌افزایی در دانشگاه باشد
  • اساتید دانشگاه‌ها همواره دغدغه حل مسائل کشور و ملت را سرلوحه کار خود قرار داده اند.
  • توجه به ظرفیت‌های مناطق روستایی گامی بلند در تحقق شعار سال است
  • چرا اگر سپاه نبود کشور هم نبود؟
  • اهمیت «دور دوم انتخابات مجلس» نباید کمتر از دور اول تلقی شود
  • ابرپروژه سد و نیروگاه «اومااویا» نمونه توان صنعت فنی و مهندسی کشور است
  • نیازمند تشکیل مجلس قدرتمند و کارآمد هستیم