Web Analytics Made Easy - Statcounter

رهبر جنبش انصارالله در دیدار با نماینده ویژه سازمان ملل در امور یمن گفت که ربط دادن پرونده انسانی در یمن به دیگر پرونده ها پذیرفتنی نیست.

خبرگزاری میزان - «عبدالملک الحوثی» رهبر جنبش انصارالله یمن در دیداری که با مارتین گریفیتس، نماینده ویژه سازمان ملل در امور یمن داشت، به انتقاد از نحوه تعامل این سازمان با پرونده انسانی در یمن پرداخت و مرتبط دانستن این پرونده به دیگر موضوعات را غیرقابل قبول توصیف کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

الحوثی همچنیندر در این دیدار ضمن اشاره به ضعف نقش آفرینی سازمان ملل پیرامون محاصره ظالمانه ائتلاف متجاوز به یمن درباره غذا، دارو و فراورده‌های نفتی از نحوه تعامل سازمان ملل با پرونده انسانی در یمن و چشم پوشی از شیوه باج گیری ائتلاف متجاوز که درباره غذا و دارو به مردم یمن فشار آورده و از این طریق پیرامون دیگر پرونده‌ها چانه زنی می‌کند، انتقاد کرد.

رهبر جنبش انصارالله یمن همچنین بر این که دستیابی به فراورده‌های نفتی و تجهیزات پزشکی و مواد غذایی در هر شرایطی حق ملت یمن است تاکید کرد و گفت که محاصره، مجازات دسته جمعی و مغایر با قطعنامه‌های بین المللی و معاییر انسانی و تمام قوانین و شریعت است.

رهبر انصارالله یمن در ادامه با برشمردن تلاش برای ربط دادن بین پرونده انسانی به عنوان حق مشروع و مستقل به دیگر پرونده‌ها را مصادره صریح حق ملت یمن درباره بدیهی‌ترین حقوق خود اعلام کرد که به هیچ وجه نمی‌توان این معادله را پذیرفت و از سازمان ملل خواست تا به جای همدستی با کشور‌های متجاوز، موضع صریحی در خصوص این حق داشته باشد.

الحوثی همچنین به کشور‌های متجاوز هم تاکید کرد که اگر گمان می‌کنند توسل به محاصره ملت یمن موجب تقویت مواضع آن خواهد شد، در توهم به سر می‌برد.

وی در ادامه افزود که هرچه میزان محاصره کشور‌های متجاوز بیشتر شود ملت یمن راسخ‌تر به این نتیجه و اطمینان می‌رسند که آن‌ها خواهان صلح نیستند و برای آن تلاش نمی‌کنند.

بیشتر بخوانید: رهبر انصارالله: پایداری در جهت مقابله با دشمن مهمترین نتیجه درگیری‌های اخیر بود

انتهای پیام/

برچسب ها: یمن انصارالله یمن

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: یمن انصارالله یمن پرونده انسانی در یمن دیگر پرونده ها انصارالله یمن سازمان ملل ملت یمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۷۸۶۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشریح جزئیات بررسی پرونده‌های امور اراضی استان تهران/ تعیین تکلیف ۴۵ پرونده

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران با تشریح جزئیات بررسی پرونده‌های امور اراضی در این استان، گفت: طی برگزاری کمیسیون ۴۵ پرونده مورد تعیین تکلیف قرار گرفت.

به گزارش ایسنا، میرمحمد غراوی در تشریح جزئیات برگزاری اولین جلسه کمیسیون تبصره یک ماده یک امور اراضی استان تهران که با حضور مدیران کل سازمان های جهاد کشاورزی، راه و شهرسازی، حفاظت محیط زیست و امور اراضی استان تهران و سایر اعضا برگزار شد، اظهار کرد: در این جلسه ۴۵ پرونده مورد بررسی و تعیین تکلیف قرار گرفت.

وی گفت: پرونده‌های بررسی شده مربوط به درخواست تغییر کاربری اراضی کشاورزی در ۱۶ شهرستان استان تهران بود. 

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران عنوان کرد: پس از بررسی و تبادل نظر در خصوص پرونده های مذکور که مربوط به حوزه اجرای زیرساخت‌های بخش کشاورزی و غیرکشاورزی بود، آرا مربوط به هر پرونده صادر شد. 

بر اساس گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران، طبق تبصره یک ماده یک قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ ها، تشخیص موارد ضروری تغییر کاربری اراضی زراعی و باغ ها در هر استان به عهده کمیسیونی مرکب از روسای سازمان جهاد کشاورزی، ‌امور اراضی، مسکن و شهرسازی، حفاظت محیط زیست آن استان و یک نفر نماینده استانداری است که به ریاست سازمان جهاد کشاورزی آن استان تشکیل می‌شود.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • ۱۷۳۴ کلاس درس در آذربایجان‌غربی در حال احداث است
  • کشف ۲۰ همت کالای قاچاق و دستگیری ۹۴۵ متهم اقتصادی در سال جاری
  • سرلشکر سلامی: رفع محرومیت تنها با نیروی انسانی مخلص امکان‌پذیر است
  • «درآمدی بر علوم انسانی اسلامی در اندیشه رهبر انقلاب» منتشر می‌شود
  • انصارالله یمن پیشنهاد میزبانی صنعا از دفتر سیاسی حماس را داد
  • اعلام وضعیت انسانی اضطراری در سودان / مردم از گرسنگی علف می خورند/ گزارش های تکان دهنده از تعرض جنسی به آوارگان
  • فاجعه انسانی در غزه؛ هر روز ۳۷ کودک فلسطینی مادر خود را از دست می‌دهند
  • ایران دیگر ظرفیت پذیرش اتباع افغانستانی جدید را ندارد
  • تشریح جزئیات بررسی پرونده‌های امور اراضی استان تهران/ تعیین تکلیف ۴۵ پرونده
  • ۴۵ پرونده امور اراضی استان تهران تعیین تکلیف شد