Web Analytics Made Easy - Statcounter

پرسپولیس به دلیل مطلبی که در اینستاگرام این باشگاه منتشر شده بود با شکایت هندی ها مواجه شده بود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، روز جمعه جلسه کمیته انضباطی AFC بدون حضور نمایندگان باشگاه پرسپولیس و گوا برگزار شد و شکایت هندی ها از باشگاه پرسپولیس مورد بررسی قرار گرفت. طرفداری در این خصوص گزارش داده که  هنوز حکمی به باشگاه پرسپولیس ارسال نشده اما به نظر می رسد با توجه به بی مبالاتی ادمین های اینستاگرام باشگاه و انتشار آن پست عجیب و غریب، باشگاه پرسپولیس محکوم به پرداخت جریمه نقدی خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همان طور که در جریان هستید ابراهیم شکوری چندی پیش در مصاحبه ای اعلام کرد تمام مسئولیت این حکم با توجه به این که اینستاگرام باشگاه در اختیار کارگزار است، متوجه آنها خواهد بود. پیش از آغاز بازی های آسیایی پرسپولیس در هند، صفحه رسمی باشگاه پرسپولیس در شبکه اجتماعی اینستاگرام با انتشار متنی برای حریف پرسپولیس کری خواند اما در این متن، با اشاره به لشکرکشی و کشورگشایی یکی از پادشاهان ایران، ناخواسته به هندی ها اهانت شده بود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: پرسپولیس هند باشگاه پرسپولیس هندی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۷۸۶۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشتگ «شکایت_از_بی_بی_سی» در حال پرتکرار شدن است

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، کاربران شبکه‌های اجتماعی با پرتکرار کردن هشتگ «شکایت از بی‌بی‌سی» خواستار اقدام نهادهای حقوقی و دیپلماتیک کشور، علیه شبکه جهانی بی‌بی‌سی هستند.   کاربران در پست‌هایشان از انتشار گزارش بی‌بی‌سی درباره پرونده فوت یک دختر جوان ایرانی بدون مستندات و منبع موثق انتقاد می‌کنند.           

دیگر خبرها

  • شکایت فعالان حقوق بشر از مقامات صهیونیست به دادگاه لاهه
  • هشدار به برگزار کنندگان لایوهای غیر اخلاقی در اینستاگرام | پلیس: ۱۷۶۵ پیج مجرمانه شناسایی شد
  • شیرازی‌ها به دادگاه عالی ورزش شکایت می‌کنند/ تیم مهمان نباید تاوان برگزار نشدن بازی را بدهد
  • هشتگ «شکایت_از_بی_بی_سی» در حال پرتکرار شدن است
  • حکم عجیب و مضحک علیه پیرمرد هتاک سپاهانی
  • ناتو برای درگیری احتمالی با روسیه آماده می‌شود
  • هشدار دادگاه لاهه به اسرائیل درباره ارعاب دادگاه و کارکنان
  • ۲۶۶ شکایت علیه مصوبات شوراهای محلی در دیوان عالی به ثبت رسید
  • بررسی ۲۶۶ شکایت علیه مصوبات شورا‌های شهر از سراسر کشور در دیوان عدالت اداری
  • تماس سنای آمریکا با دیوان بین‌المللی کیفری برای جلوگیری از اقدام احتمالی علیه سران تل‌آویو