Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-27@11:43:13 GMT

کشف ۱۶۰ دستگاه استخراج ارز دیجیتال در مشهد

تاریخ انتشار: ۹ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۷۸۷۲۱

کشف ۱۶۰ دستگاه استخراج ارز دیجیتال در مشهد

جانشین فرمانده انتظامی استان از عملیات ضربتی پلیس امنیت عمومی و فرماندهی انتظامی مشهد برای کشف ۱۶۰ دستگاه استخراج ارز دیجیتال خبر داد.

به گزارش ایسنا؛ ابراهیم قربان‌زاده با اعلام این خبر بیان کرد: با توجه به اهمیت ماموریت مقابله با استفاده از دستگاه‌های استخراج ارز دیجیتال که خسارت و صدماتی به شبکه برق شهری وارد می‌کند، دستورات لازم صادر و تیم‌های پلیس امنیت عمومی خراسان رضوی و فرماندهی انتظامی مشهد تحقیقات خود را در این باره آغاز کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تیم‌های پلیس امنیت عمومی استان با اقدامات گسترده اطلاعاتی ۴ ساختمان در حاشیه شهر مشهد که استخراج ارز دیجیتال در آن صورت می‌گرفت را با همکاری کارشناسان شرکت برق و صمت مشهد شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی به طور ضربتی این محل‌ها که در حاشیه شمالی و شرقی مشهد بود را پاک‌سازی کردند.

جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی خاطرنشان کرد: پلیس امنیت عمومی در این عملیات ۱۴۰ دستگاه استخراج ارز دیجیتال را کشف و پرونده را برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی داد.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، قربان‌زاده گفت: تیم‌های کلانتری خواجه‌ربیع و ماموران انتظامی بخش رضویه نیز در این عملیات گسترده با شناسایی و پاکسازی دو ساختمان ۲۰ دستگاه استخراج ارز دیجیتال کشف کردند و با دستورات تخصصی مقام قضایی اقدامات قانونی در این رابطه به عمل آمد.

جانشین فرمانده انتظامی استان با تشکر از همکاری شهروندان با پلیس تاکید کرد: تامین نظم و امنیت و دفاع از حقوق مردم تکلیف خطیر پلیس خدمتگزار است و خوشبختانه در استان خراسان رضوی به پشتوانه همکاری سرمایه‌های اجتماعی شاهد ارتقاء نظم و امنیت هستیم.

منبع: فرارو

کلیدواژه: ارز دیجیتال ماینر دستگاه استخراج ارز دیجیتال پلیس امنیت عمومی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۷۸۷۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۳ هزار لیتر سوخت قاچاق از ۱۰ خودرو

سرهنگ دهقان رئیس پلیس امنیت اقتصادی خراسان جنوبی گفت: در جهت مبارزه با قاچاق کالا و سوخت، مأموران پلیس امنیت اقتصادی هنگام کنترل خودرو‌ها در ورودی شهرستان بیرجند به ۶ دستگاه خودروی شوتی و ۴ دستگاه اتوبوس مشکوک شدند و خودرو‌ها را  جهت بررسی بیشتر متوقف کردند.  

او افزود: مأموران با هماهنگی مقام قضائی در بازرسی از خودروها، مقدار ۳ هزار لیتر فرآورده‌های نفتی قاچاق خارج از شبکه توزیع  به ارزش  یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال کشف کردند.  

سرهنگ دهقان تصریح کرد: مأموران در این رابطه ۱۰ دستگاه خودرو توقیف و ۱۰ متهم را دستگیر کردند که متهمان دستگیر شده با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.  

رئیس پلیس امنیت اقتصادی خراسان جنوبی از شهروندان خواست در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت‌های غیرقانونی، مراتب را در اسرع وقت از طریق سامانه ۰۹۶۳۰۰  به پلیس امنیت اقتصادی اطلاع دهند تا برخورد قانونی با متخلفان صورت گیرد.  

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • ۲۷ متهم متواری در اصفهان دستگیر شدند
  • درمانگاه تخصصی دیابت، طب کار و رادیولوژی دیجیتال همدان افتتاح شد
  • دستگیری عاملین نزاع و درگیری در ارومیه
  • کشف انواع کالای قاچاق به ارزش ۲۰ میلیارد ریال در زنجان
  • دستگیری عوامل نزاع و درگیری در پل قویون ارومیه
  • کشف ۳ هزار لیتر سوخت قاچاق از ۱۰ خودرو
  • دستگیری قاتل به بهانه اختلافات ملکی در تالش
  • ۵۶ دستگاه خودرو سرقتی در گیلان کشف شد
  • کشف ۵۶ دستگاه خودرو سرقتی در گیلان
  • ماینرهای قاچاق در نیکشهر کشف شد