Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، روابط عمومی استانداری سیستان و بلوچستان، ماندانا زنگنه معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سیستان و بلوچستان در نشست مشترک با با دبیر شورایعالی کارگروه اشتغال کشور که با حضور مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان در دفتر معاونت اقتصادی برگزار شد اظهارداشت: منطقه سیستان از ظرفیت‌های بالقوه خوبی برخوردار است که قسمتی از آن توسط بخش خصوصی ایجاد شده و با ساماندهی و هدایت این سرمایه‌گذاری‌ها امکان توسعه کسب و کارها در این منطقه وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: تفاهم‌نامه چهارجانبه‌ای به پیشنهاد وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در حال تدوین است که در صورت انعقاد در قالب ۶ هزارو ۲۰۰ طرح کوچک مقیاس در زمینه‌های باغ زیتون، پرورش شترمرغ، بلدرچین، مرغ محلی و پنل‌های خورشیدی انجام می‌شود و به واسطه آن حدود زمینه اشتغال هفت هزار و ۷۰۰ نفر در منطقه ایجاد خواهد شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سیستان و بلوچستان بیان کرد: در صورت نتیجه بخش بودن مطالعات این تفاهم‌نامه بین استانداری، معاونت توسعه کسب‌وکارهای وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی، صندوق کارآفرینی امید و دانشگاه‌ سیستان منعقد خواهد شد.

لازم به ذکر است این تفاهم‌نامه به دنبال هدایت سرمایه‌گذاری‌های خرد برای ایجاد واحدهای کوچک مقیاس بوده که در آن محوریت تولید با بخش خصوصی و محوریت دانش تخصصی، آموزش و مشاوره با دانشگاه است.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استانداری سیستان و بلوچستان توسعه اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۷۹۰۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران و روسیه تفاهم‌نامه امنیتی امضا کردند

به گزارش صدای ایران، علی اکبر احمدیان در حاشیه اجلاس بین المللی مقامات عالی امنیتی در سن پترزبورگ با همتای روسی خود دیدار و گفتگو کرد.

در جریان این دیدار دو طرف یک تفاهم نامه امنیتی مشترک امضا کردند.

شایان ذکر است دبیر شورای عالی امنیت ملی کشورمان در دیدار‌های جداگانه با مقامات و همتان خود در کشور‌های عراق، چین و برزیل دیدار کرد.

دیگر خبرها

  • افغانستان ظرفیت پیشبرد روندهای توسعه‌ای با همسایگان را دارد
  • انعقاد تفاهم‌نامه جاده‌ای و تقویت مناسبات حمل‌ونقلی با تاجیکستان
  • ایران و روسیه تفاهم‌نامه امنیتی امضا کردند
  • ایران و هند تفاهم‌نامه توسعه همکاری در حوزه سلامت امضا کردند
  • طرح مرکز رشد و نوآوری توسعه اکوسیستم کارآفرینی کردستان (تاک) افتتاح شد
  • استاندار سیستان وبلوچستان برتوسعه شرکت‌های دانش بنیان تاکیدکرد
  • تفاهم‌نامه جاده‌ای و تقویت مناسبات حمل‌ونقلی با تاجیکستان منعقد شد
  • انعقاد تفاهم‌نامه همکاری دانشگاه صنعتی شریف و شرکت ایرانول
  • انعقاد تفاهم نامه سرمایه گذاری خارجی به ارزش ۸ میلیون دلار در منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی​
  • انعقاد تفاهم‌نامه هشت میلیون دلاری در منطقه ویژه اقتصادی بندر امام (ره)