Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-05-07@16:10:55 GMT

پرونده انتقال رونالدو به منچستر بسته شد؟

تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۷۹۳۳۵

به نظر می‌رسد با خروج پیرلو از یوونتوس، ستاره پرتغالی قصد ادامه همکاری با این باشگاه را دارد.

خبرگزاری میزان - پیش از این اعلام شده بود باشگاه منچستریونایتد در نظر دارند کریستیانو رونالدو را از یوونتوس به خدمت بگیرد تا هواداران یونایتد دوباره شاهد درخشش این ستاره پرتغالی فوتبال جهان در اولدترافورد باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین راستا سران شیاطین سرخ در نظر دارند برای تامین هزینه این انتقال، پل پوگبا را با وی معاوضه کنند.

در همین راستا فابریزیو رومانو خبرنگار اسکای اسپورت اعلام کرد: دیگر هیچ چیزی در مورد معاوضه‌ی بین پوگبا و رونالدو وجود ندارد.

این در حالی است که باشگاه یوونتوس در روز هفتم خرداد سال جاری، از اخراج پیرلو سرمربی خود خبر داد. با این اوصاف به نظر می‌رسد مشکل ستاره پرتغالی برای ادامه همکاری با تیم ایتالیایی بیشتر به سرمربی این تیم بستگی داشته است و احتمال ماندنش در بانوی پیر بیشتر شده است.

بیشتر بخوانید: پیشنهاد جدید شیاطین سرخ برای بازگشت CR7؛ معاوضه پوگبا با رونالدو

انتهای پیام/

برچسب ها: منچستریونایتد یوونتوس رونالدو

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: منچستریونایتد منچستریونایتد یوونتوس رونالدو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۷۹۳۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعهد گواردیولا به منچسترسیتی؛ خبری از بازگشت به بایرن مونیخ نیست

پپ گواردیولا حداقل یک فصل دیگر در منچسترسیتی حضور دارد. 

طرفداری | تکاپوی بایرن مونیخ برای انتخاب یک سرمربی ادامه دارد. با این حال، سرمربی جدید آن‌ها، دست‌کم از سمت آبی شهر منچستر نخواهد آمد. 

ساعاتی پیش نشریه کیکر آلمان از رویای بایرن مونیخ برای همکاری مجدد با پپ گواردیولا پرده برداشته بود. این اخبار در حالی مطرح می‌شد که سرمربی منچسترسیتی روزهای گذشته در مورد دوران حضور در بایرن صحبت کرده بود. جایی که او معتقد بود به خاطر ناکامی در لیگ قهرمانان، بسیار باور داشتند او شکست خورده است. نماینده گواردیولا در مصاحبه اختصاصی با اسکای آلمان، شایعات حضور مجدد در بایرن مونیخ را رد و اعلام کرد مرد اسپانیایی تا پایان قراردادش در منچسترسیتی خواهد ماند:

بایرن مونیخ در قلب پپ گواردیولاست اما او نمی‌خواهد طی تابستان آینده منچسترسیتی را ترک کند. او در منچستر بسیار خوشحال است و تا سال 2025 قرارداد دارد. بازگشت به بایرن یک گزینه نیست. 

 

گفتنی است گواردیولا پیش از این از ایده تمدید قرارداد با منچسترسیتی استقبال کرده است. او تایید کرده پس از جدایی از جمع سیتیزن‌ها به احتمال فراوان هدایت یک تیم ملی را برعهده می‌گیرد تا با به این صورت از دنیای مربیگری خداحافظی کند. 

بایرن مونیخ در رویای همکاری دوباره با پپ گواردیولا

 

از دست ندهید ????????????????????????

بایرلورکوزن رکورد 59 ساله را می‌شکند پاس دیدنی سردار آزمون برابر یوونتوس که با بی‌دقتی گل نشد (فیلم) کلوپ: امیدوارم با هوای بارانی اشک‌هایم را کسی نبیند پالما با ایرانی‌ها فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد

دیگر خبرها

  • من گزینه مناسبی برای یونایتد هستم
  • پرونده حرکت جنجالی مانچینی بسته شد
  • تن‌هاخ: در حد نام منچستر یونایتد بازی نکردیم
  • تعهد گواردیولا به منچسترسیتی؛ خبری از بازگشت به بایرن مونیخ نیست
  • هافبک محروم یوونتوس بازیگر شد!
  • پرونده شمشیربازان ایران در جایزه بزرگ سئول بسته شد
  • کول پالمر، ستاره درخشان چلسی که منچستر سیتی از آن محروم شد
  • مسی و رونالدو تحمل هم را ندارند، رونالدو بیشتر!‏
  • انهدام باند سرقت خودرو و کشف خودرو سرقتی 
  • آغاز مذاکرات: معاوضه رقیب سردار با ستاره ناپولی