Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-27@15:48:42 GMT

آب سد کلان بر کف خیاباهای ملایر

تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۷۹۴۰۱

آب سد کلان بر کف خیاباهای ملایر

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، مظفری، مدیر امور منابع آب شهرستان ملایر شستشوی لوله‌های خط انتقال آب از سد کلان را سبب جاری شدن آب در معابر دانست و گفت: آب سد کلان هنوز وارد مخزن نشده است و راهی جز جاری شدن آب در سطح معابر برای رفع کدورت آب و شستشوی لوله‌ها نیست.

طی دو ماه گذشته شهروندان ملایری برای سومین بار شاهد جاری شدن آب در میدان سپاه پاسداران و بلوار سیف الدوله بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در اواخر فروردین ماه ۱۴۰۰ علاوه بر گل آلود شدن آب آشامیدنی در برخی نقاط شهر به مدت چند ساعت، جاری شدن آب از مسیر پارک جنگلی به سمت معابر و خیابان‌های بلوار سیف الدوله و میدان سپاه پاسداران دو تا سه روز ادامه داشت؛ به طوری که شهردار ملایر تداوم روند جاری شدن آب را سبب تخریب زیرساخت‌های شهری و آسفالت معابر دانست.

منصور ستوده، مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان همدان نیز در ابتدای اردیبهشت در جلسه بررسی مشکلات آب در حوزه‌های مختلف شهرستان ملایر، به وارد مدار شدن ۵۰ تا ۱۰۰ لیتر آب به مخزن مجاور سپاه ملایر اشاره و خاطرنشان کرد: پس از وارد مدار شدن مرحله نخست آبرسانی، به علت وجود گل و لای در لوله‌های خط انتقال، کدورت و گل آلودگی در آب آشامیدنی برخی نقاط شهر مشاهده شد که بلافاصله آب قطع و از طریق لوله‌های خط انتقال خارج شد.

به گفته ستوده، وارد چرخه تصفیه و انتقال شدن آب آشامیدنی از سد کلان به مخزن مجاور سپاه و انجام عملیات آماده‌سازی و شستشوی اولیه لوله‌های خط انتقال آب، سبب جاری شدن آب در سطح معابر شده است.

ستوده اردیبهشت ماه گفته است: هم اکنون با انتخاب پیمانکار، شستشو و ضدعفونی لوله‌های انتقال آب از سد کلان به ملایر در حال انجام است و ظرف دو هفته آینده مرحله نخست آبرسانی از سد کلان وارد مدار می‌شود.

اما شهروندان برای سومین بار دیروز هم  شاهد رهاسازی آب سد کلان در مسیر میدان سپاه پاسداران و بلوار سیف الدوله به مدت چند ساعت بودند که این رهاسازی و هدررفت آب با توجه به شرایط کم آبی و خشکسالی سبب نارضایتی بسیاری از مردم شده است. 

انتهای پیام/ا

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سد کلان ملایر شرکت آب منطقه ای همدان هدررفت آب لوله های خط انتقال جاری شدن آب سد کلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۷۹۴۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان کشور در ملایر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، رییس هیات بوکس همدان با بیان اینکه این مسابقات یادبود مرحوم «محمدامین روستایی» نایب قهرمان مسابقات بوکس کشور و عضو تیم ملی بوکس است، گفت: ۳۱ استان کشور در این مسابقات شرکت کرده‌اند.

سعید دهقانی آزاد افزود: این مسابقات با شرکت ۲۳۰ ورزشکار، ۳۰ مربی و سرپرست و ۳۰ داور رسمی ستاره دار به مدت چهار روز برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • مهمترین فاکتورها برای تهیه لوله گازی چیست ؟
  • بررسی جداول بودجه ۱۴۰۳ در جلسات هفته جاری مجلس
  • قطار پیشرفت در ایستگاه همدان
  • ٢٦ طرح فوق توزیع و انتقال برق تا پایان اردیبهشت وارد مدار می‌شود
  • ۲۶ طرح فوق توزیع و انتقال برق تا پایان اردیبهشت وارد مدار می‌شود
  • مسابقات بوکس در ملایر در حال برگزاری است
  • هر میدانی که سپاه با پشتیبانی مردم به آن وارد شد منجر به پیروزی شد
  • آغاز مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان کشور در ملایر
  • سپاه در هر صحنه‌ای که وارد شد میدان پیروزی بود
  • بازدید دادستان ملایر از کارگاه های غیر مجاز