Web Analytics Made Easy - Statcounter

طغیان اعضای هیئت مدیره استقلال علیه مدیرعامل.

در بخش صبحانه ورزشی، نگاهی داریم به مهم‌ترین اخباری که در روز گذشته منتشر شد.

صبحانه ورزشی 1400/3/10؛ مهم‌ترین اخبار روزهای گذشته

یحیی گل محمدی پیشنهاد باشگاه قطری را رد کرد

یک تیم قطری، پیش از دیدار پرسپولیس مقابل سپاهان و استقلال برای عقد قرارداد با یحیی گل محمدی، سرمربی فعلی تیم پرسپولیس برای حضور در لیگ ستارگان قطر در فصل آتی با وی مذاکراتی داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش طرفداری و به نقل از مهر؛ گل محمدی اما در اقدامی جالب به این پیشنهاد پاسخ منفی داد و ضمن تشکر از اعتماد تیم قطری به آنها اعلام کرد که برای فصل بعد هم با پرسپولیس قرارداد دارد و تمرکز خود را درگیر نمی‌کند.

این تیم قطری که فصل گذشته را در میانه‌های جدول به پایان رساند خواهان به خدمت گرفتن سرمربی پرسپولیس بوده و حتی در بسته پیشنهادی خود ضمن تشریح امکانات و بودجه در خصوص به خدمت گرفتن بازیکنان خارجی نیز مواردی را با گل محمدی مطرح و به او قول دادند به دلیل اتمام قرارداد ۲ بازیکن خارجی، ۲ بازیکن جایگزین با نظر وی جذب شوند و با فسخ قرارداد یک بازیکن امکان سه خرید خارجی خوب وجود داشته باشد.

پیشنهاد مالی تیم قطری به یحیی گل محمدی به تیم قطری بسیار بالا بوده اما سرمربی سرخ‌ها ضمن عذرخواهی و تشکر با تاکید بر آنکه فصل آتی نیز با پرسپولیس قرارداد دارد این پیشنهاد را نپذیرفته است.

گل محمدی پیش از این نیز در تیم ذوب آهن به ۲ قهرمانی در جام حذفی رسید و در شهرخودرو و نفت نیز نتایج درخشانی گرفت و این تیم را آسیایی کرد.

او طی سال‌های اخیر در تیم‌های نفت تهران، ذوب آهن و شهرخودرو بازیکنان زیادی را به فوتبال ایران معرفی کرده بود.

لیگ ملت های والیبال | ایران 3-0 هلند؛ اولین پیروزی پسران ایران

ایران و هلند در سومین بازی خود در لیگ ملت های والیبال به مصاف هم رفتند که این بازی با برتری 3 بر 0 ایران به پایان رسید.

به گزارش طرفداری؛ ست اول با پیروزی 25 بر 18 ایران همراه بود. در ست دوم ایران 25 بر 23 پیروز شد و در ست سوم نیز ملی پوشان 30 بر 28 پیروز شد.

ترکیب اولیه: وادی، میثم صالحی، موسوی، آرمان صالحی، کاظمی و مجرد

دعوت سیامک نعمتی به تیم ملی رسمی شد

با اعلام اسکوچیچ، سرمربی تیم ملی، سیامک نعمتی به اردوی تیم ملی دعوت شد.

به گزارش طرفداری و به نقل از سایت رسمی فدراسیون، با اعلام دراگان اسکوچیچ، سرمربی تیم ملی ایران، سیامک نعمتی، بازیکن تیم پرسپولیس به اردوی تیم ملی دعوت شد.

این بازیکن امروز به جمع ملی پوشان ملحق خواهد شد و تیم ملی را در رقابت های مقدماتی جام جهانی در بحرین همراهی می کند.

حجت نظری، آصفی و عبدیان استعفا کردند

اعضای هیات مدیره استقلال روز گذشته دست به اقدام عجیبی زدند.

به گزارش طرفداری، حجت نظری و مهدی عبدیان روز گذشته جلسه ای در دفتر حمیدرضا آصفی برگزار کردند که علی نامداری هم به عنوان مشاور هیات مدیره استقلال حضور داشت.

در این جلسه اعضا در اعتراض به برکنار نشدن ناصر فریاد شیران از مدیریت آکادمی باشگاه استقلال از سوی احمد مددی از سمت خود استعفا کردند. اعضای هیات مدیره استقلال مدتی است تصویب کرده اند ناصر فریاد شیران از کار برکنار شود ولی هنوز این اتفاق از سوی احمد مددی به عنوان مجری مصوبات اعضای هیات مدیره رخ نداده است.  

سه عضو هیت مدیره استقلال روز گذشته نامه استعفای خود را امضا کردند، در این بین علی نامداری هم قصد داشت زیر این نامه را امضا کند اما چون او عضو هیات مدیره نیست، به صورت شفاهی اعلام کرد دیگر در باشگاه استقلال فعالیت نخواهد کرد.

اعضای هیات مدیره استقلال بعد از ظهر دیروز نامه استعفای خود را به دفتر وزیر ورزش و جوانان بردند و اعلام کردند چون مددی مصوبات هیات مدیره باشگاه استقلال را اجرا نمی کند دیگر قصد حضور در این باشگاه را ندارند.

با این شرایط باید منتظر ماند و دید در نهایت مسعود سلطانی فر چه تصمیمی در مورد آینده کاری اعضای هیات مدیره استقلال خواهد گرفت.

 

اخبار داغ 

تجاوز به لیلای 12 ساله در خانه پدری اش / در تهران اتفاق افتاد قابل توجه پرسپولیسی ها؛ یک معلول مستمری بهزیستی را به حساب باشگاه پرسپولیس ریخت! دلایل 5 گانه استعفای اعضای هیات مدیره استقلال  شایعه تماس رامین رضاییان با رییس فدراسیون فوتبال هالند، کوادرادو و ادوارد مندی، بهترین های لیگ قهرمانان فصل 21-2020 تیم های راه یافته به لیگ قهرمانان اروپا 22-2021 + سیدبندی

منبع: طرفداری

کلیدواژه: گزارش طرفداری مدیره استقلال اعضای هیات روز گذشته تیم قطری گل محمدی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۷۹۵۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تنش مدیریتی: جنگ روانی دشمنان بارسا یا واقعیت

به گزارش "ورزش سه"، در فصل جاری گزارش‌های متعددی درباره ‏تنش در رابطه ژاوی و دکو، سرمربی و مدیر ورزشی بارسلونا، منتشر ‏شده است. روزنامه موندو دپورتیوو امروز به این شایعات پاسخ داد و ‏گفت واقعیت درست برعکس این ادعاها است. موندو می‌گوید مطرح ‏شدن این شایعات جنگ روانی علیه بارسا است. ‏

شایعات درباره رابطه سرد و حتی گاه پرتنش ژاوی و دکو از همان ‏اولین روزی که ستاره سابق پرتغالی بارسا به عنوان مدیر ورزشی به ‏بلوگرانا برگشت مطرح شد. ‏

واقعیت این است که ژاوی و دکو زمانی که هر دو بازیکن بارسا بودند ‏رابطه خوبی نداشتند و موندو دپورتیوو هم این را تایید می‌کند. به ‏همین خاطر بود که از زمان قبول مسئولیت دکو، خیلی‌ها انتظار ‏داشتند با توجه به سابقه این دو شاهد تنش در رابطه‌شان باشیم. ‏

ولی موندو دپورتیوو به نقل از نزدیکان ژاوی این شایعات را اساسا ‏تکذیب کرد و گفت درست برعکس این ادعاها رابطه ژاوی و دکو در ‏فصل جاری عالی و نزدیک بوده است. ‏

این روزنامه چاپ کاتولونیا خاطرنشان کرد این تکذیب ادعاها به ‏معنای آن نیست که دکو هیچ اختلاف نظری با ژاوی ندارد ولی او ‏می‌داند که حفظ آرامش بارسا نیازمند وجود رابطه‌ای سالم بین مدیر ‏ورزشی و سرمربی است. ‏

گفته می‌شد که بر خلاف خوان لاپورتا و معاونش رافا یوسته که ‏خواهان ماندگار شدن ژاوی بودند دکو می‌خواست ژاوی از بارسا برود. ‏موندو دپورتیوو می‌گوید در روز آخر مذاکرات بین ژاوی و مدیران، قبل ‏از آنکه ژاوی صحبتهای نهایی را با لاپورتا انجام بدهد بین او و دکو ‏جلسه‌ای برگزار شد و مدیر ورزشی بارسا به ژاوی گفت با تصمیم او ‏برای ماندن در تیم موافق است. موندو می‌گوید تلاش برای نشان ‏دادن رابطه پرتنش بین ژاوی و دکو، جنگ روانی دشمنان بارسا است ‏و جایی در واقعیت ندارد. ‏

دیگر خبرها

  • بدنسازان زنجان سال گذشته ۵۰ نشان کشوری کسب کردند
  • تنش مدیریتی: جنگ روانی دشمنان بارسا یا واقعیت
  • اقلام مورد نیاز معلولان خانواده یاسوجی تامین شد
  • اولین جلسه هیات مدیره استقلال با مالکان جدید
  • اولین جلسه هیئت مدیره استقلال با هلدینگ خلیج فارس
  • انتقاد از برگزاری جلسات هیات مدیره باشگاه‌های خوزستانی در تهران
  • ابقای اعضای فعلی هیات‌مدیره به‌پرداخت ملت
  • خصوصیات الزامی برای اعضای هیات مدیره سرخابی ها پس از واگذاری
  • مورایس یک فصل دیگر قرارداد دارد/از شایعه تا واقعیت مذاکره با نویدکیا برای بازگشت به سپاهان
  • هفته گرافیک افتتاح شد/ دفاع تمام قد کلهرنیا از سیاست جدید انجمن