Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حسن نبوّتی سرپرست فرمانداری ایذه با اشاره به صحبت‌های مقام معظم رهبری در خصوص ایران اسلامی قوی، گفت: لازم است همه ما در جهت تقویت ایران قوی گام برداریم و  با حضور در انتخابات و ثبت رای، بر توان ایران قوی می‌افزاییم.

او افزود: انتخابات متعلق به مردم است و حضور پررنگ مردم، استحکام پایه‌های نظام اسلامی است مسئولین و اعضای ستاد انتخابات، اصل بر بی طرفی را رعایت کرده و امانت دار آرای مردم باشید و سلامت و امنیت انتخابات و حضور همیشگی مردم ایذه سرمایه شهرستان محسوب می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نبوتی تصریح کرد: هرکس بخواد کوچکترین ناامنی در روند انتخابات وارد کند، دستگاه مربوطه به طور ویژه ورود و برخورد خواهند کرد و بیش از ۴ هزار نفر از اعضای برگزاری انتخابات شهرستان هستند و بیش از ۲۰۰صندوق اخذ رای پیش بینی شده که با پایبندی به قانون اساسی از آرای شما نامزد‌های صیانت خواهند کرد.

سرپرست فرمانداری شهرستان ایذه، با بیان اینکه ما مسئولین تماما اصل بر بی طرفی را رعایت کرده، به گونه‌ای که مردم مشاهده کنند، ادامه داد: اگر‌مسئولی از این قانون تخطی کند، سریع با ایشان برخورد می‌شود و استفاده از امکانات، سالن و... اداری در جهت و علیه و نامزد شورای شهر و ریاست جمهوری جرم محسوب می‌شود و با آن مسئول مربوطه برخورد قاطع صورت می‌گیرد و  در صورت مشاهده تخلف، ضمن اطلاع به‌ما میتوانید از مجرای قانونی پیگیری کنید.

این مقام مسئول گفت:امزد‌ها از هر موضوعی که در جامعه تنش ایجاد میکند، پرهیز کنند و صادقانه در چارچوب وظایف و اختیارات شورا، برنامه‌های خود را ارائه دهند، تا مردم از میان آن‌ها گزینه‌های اصلح را انتخاب کنند و برنامه‌های غیر متعارف ندهند،  یکی از ملاک‌ها انتخاب، نگاه به برنامه‌ها شما است که آیا در اختیارات شورا است.

او اظهار داشت: در فضای مجازی همه را رصد و تفاوت‌ها را مشاهده ‌می‌کنیم به‌گونه‌ای که برخی‌ها هم اکنون دچار اشکال اند، که لازم است روند خود را اصلاح کنند و  قانون مداری یکی از شاخصه‌ها برای ارزیابی نامزدها  است و کسانی‌که مدعی خدمت به مردم اند، باید توان برقراری قانون را داشته باشند و با مشارکت، سلامت و رقابت در کنار امنیت تلاش برای شرکت حداکثری را داشته باشند.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انتخابات 1400 شورای شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۷۹۶۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بندر کنگ نماد حفظ و صیانت از فرهنگ و معماری بومی است

ایسنا/هرمزگان استاندار هرمزگان گفت: بندر کنگ نماد حفظ و صیانت از فرهنگ و معماری بومی است.

مهدی دوستی استاندار هرمزگان ظهر امروز هشتم اردیبهشت در دیدار با معتمدان و فعالان سیاسی، اقتصادی و اجتماعی بندر کنگ با شمردن زیبایی‌های بصری و تاریخی این شهر اظهار کرد: بندر کنگ نماد و تبلور زیبایی و هنر سنتی مردم هرمزگان است و تصویری که از این بندر و مردمان شریف آن به ذهن می‌رسد همدلی، انصاف، تعادل، زیبایی و تاریخ عمیق منطقه است.  

وی با اشاره به اینکه استان هرمزگان به سرعت در مسیر صنعتی شدن و توسعه قرار گرفته است، افزود: در استان طرح‌های صنعتی و پالایشگاهی متنوعی از جمله در حوزه فولاد آغاز شده که در سالیان آتی سبب توسعه صنعتی استان خواهد شد.  

استاندار هرمزگان نگرانی مهمی که در مسیر توسعه وجود دارد را لطمه دیدن فرهنگ و هویت تاریخی و بومی استان بر شمرد و گفت: نگران هستیم که توسعه صنعتی خدشه‌ای به هویت، فرهنگ و معماری بومی و در کنار آن به محیط زیست استان وارد کند که سعی داریم با طرح‌های درختکاری، کنترل و ساماندهی فاضلاب و انتقال پساب شهر بندرعباس در مسیر صیانت از محیط زیست گام برداریم.

دوستی همچنین تربیت نیروی انسانی را وجه مهم توسعه پایدار دانست و بیان کرد: احداث دانشکده پزشکی درشرق و غرب، راه‌اندازی ۲۸ هنرستان جوار صنایع و هنرستان انرژی اتمی در حوزه صیانت از نیروی انسانی اجرا شده تا نگرانی‌ها در این حوزه‌ها کاهش یابد.  

نماینده عالی دولت در استان هرمزگان، هویت و فرهنگ را شاخص غالب در خلق مزیت‌ها برشمرد و گفت: در هر مسئله‌ای مردم پای‌کار بوده‌اند اتفاقات مهمی رقم خورده و شما مردم فهیم بندر کنگ از فرهنگ و معماری خاص منطقه صیانت کرده‌ و عاشقانه هوای هویت و معماری بومی را داشته‌اید که بسیار قابل تقدیر و لازم است که فرهنگ و معماری بندرکنگ بعنوان «نماد» معرفی شود.

وی بر ایجاد کمیته تخصصی برای بندر کنگ تاکید و اظهار کرد: موارد مطرح شده بررسی و در خرداد ماه جلسه ای به‌منظور تصمیم‌گیری در بندرکنگ برگزار می‌کنیم تا بتوانیم نقشه راه توسعه را شهر ترسیم و بر مزیت‌هایی همچون گردشگری، تجارت و شیلات شهر تمرکز کرده و زنجیره‌های ارزش را بر روی این مزیت‌ها تعریف کنیم.  

مهدی دوستی همچنین با تاکید بر اینکه نیاز است از ظرفیت بخش خصوصی در حوزه سرمایه‌گذاری در این شهر استفاده شود، افزود: پیشنهاد می‌کنم همایش سرمایه‌گذاری ویژه بندرکنگ برگزار و در آن از سرمایه‌گذاران و علاقمندان به فعالیت در حوزه‌های مختلف اقتصادی دعوت شود تا با مزیت‌های نسبی و ظرفیت‌های منطقه بهتر آشنا شوند.  

به گزارش ایسنا، در این جلسه جمعی از معتمدان و فعالان حوزه‌های مختلف سیاسی، اقتصادی و اجتماعی بندرکنگ در کنار مسئولان شهرستان بندرلنگه در سخنانی مطالبات و درخواست‌های مردم از استاندار هرمزگان را مطرح کردند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • رئیس‌جمهور با یک خط می‌تواند فیلتر را بردارد
  • حضور نماینده خانم از تهران در مجلس اهمیت زیادی دارد
  • ضرورت همدلی بین شوراها برای رفع مشکلات مردم
  • بررسی پرونده صندوق پس انداز کارکنان راه آهن با ۷ هزار شاکی
  • یک فروشگاه زنجیره‌ای در آبادان پلمب شد
  • بندر کنگ نماد حفظ و صیانت از فرهنگ و معماری بومی است
  • حجاب مسأله مهم کشور است/ باید برخورد بازدارنده‌ای در قبال متعرضان به جان و مال مردم داشت
  • محسنی اژه‌ای: باید برخورد بازدارنده‌ای در قبال متعرضین به جان و مال مردم داشت
  • هروی: حاکمیت باید در انتخابات ۱۴۰۴ اندکی نرمش نشان دهد /برای حل مشکلات اقتصادی، درهای کشور برای تعامل با بیرون باز شود
  • باید برخورد بازدارنده‌ای در قبال متعرضان به جان و مال مردم داشت