Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-07@03:50:03 GMT

فیلم کوتاه کبود آماده نمایش و پخش بین‌المللی شد

تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۷۹۷۴۵

فیلم کوتاه کبود آماده نمایش و پخش بین‌المللی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از نکا، فیلم کوتاه داستانی کبود به کارگردانی محمدولی دارابی و تهیه‌کنندگی انجمن سینمای جوانان ساری آماده نمایش و پخش بین‌المللی شد.

محمدولی دارابی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس مازندران در این زمینه گفت: این فیلم در ۱۰ دقیقه به یک آسیب اجتماعی می‌پردازد و آن را در قالب داستان و فیلم کوتاه برای بیننده به نمایش درمی‌آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کارگردان فیلم کوتاه کبود در مورد موضوع فیلم اظهار کرد: کبود فیلم کوتاه خانوادگی اجتماعی است که در آن نگار به  رفتارها و حساسیت‌های  امیر همسرش، واکنش نشان می‌دهد اما امیر بعد از یک  اتفاق، تلاش می‌کند برخورد مناسب‌تری با همسرش داشته باشد.

وی گفت: فیلم کوتاه داستانی کبود فیلم کوتاه اجتماعی و خانوادگی با هدف بررسی آسیب‌های اجتماعی و از تولیدات انجمن سینمای جوانان ساری در سال ۱۴۰۰ است.

 

به گزارش فارس، محمدولی دارابی کارگردان فیلم کوتاه داستانی "کبود" فارغ‌التحصیل فیلمسازی از دفتر ساری در سال ۱۳۹۷- ۱۳۹۸ است و فیلم کوتاه داستانی "کبود" سومین تجربه فیلمسازی او در مقام کارگردانی است و در ۵ کار به عنوان مدیر تولید و در بیش از ۱۵ کار به عنوان تدوینگر در تولید فیلم فعالیت داشته است.

فیلم کوتاه داستانی "کبود" به نویسندگی و کارگردانی "محمدولی دارابی" و تهیه‌کنندگی "انجمن سینمای جوانان ساری" آماده پخش است که عوامل اجرایی آن شامل فیلمبردار: مهدی رضایی بروجردی، صدابردار: امیرحسین جلالی، تدوین‌گر و صداگذار: محمدولی دارابی، بازیگران: بیتا طایی، مصطفی عربیان و معین خان‌زمانی، مدیر تولید: محمدحسین نبوی، گریم: مهلا عطائی، دستیار کارگردان: معین خان‌زمانی، منشی صحنه: سمیرا آرسته، عکاس : مهدی بابایی، دستیار تصویر: عرفان چلنگری، دستیاران تولید: مهیار دارابی، امیرحسین خادمی، مترجم : یونس رهبر، طراح لوگو: محمدحسین مشهدی‌زاده و طراح پوستر: محمدولی دارابی است.

انتهای پیام/ ۸۶۰۰۲/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: فیلم کوتاه داستانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۷۹۷۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهیابی ۴ فیلم ایرانی به جشنواره مستقل کالیفرنیا

به گزارش قدس آنلاین، دهمین جشنواره بین‌المللی فیلم «ماموت لیکس» آمریکا که از ۲۲ تا ۲۶ می (دوم تا ششم خرداد) در ایالت کالیفرنیای آمریکا برگزار می‌شود و مستند «آستانه زمستان» ساخته سودابه مرتضایی در نخستین نمایش بین‌المللی خود در این جشنواره به نمایش گذاشته می‌شود.

همچنین فیلم‌های کوتاه «سراب» ساخته عاطفه صالحی، «ناجان» به کارگردانی محمد مهدی باقری و «بی‌نام» ساخته ایرانمهر سلیمی نیز در این رویداد سینمایی حضور دارند.

دیگر خبرها

  • دست کوتاه تولیدکنندگان در تامین مواد اولیه/ راه پر پیچ و خم است!
  • نمایش دستاوردهای هسته‌ای بومی ایران در حاشیه کنفرانس بین‌المللی هسته‌ای
  • آماده حمایت جدی از ناشران و مخاطبان این حوزه هستیم
  • راهیابی ۴ فیلم ایرانی به جشنواره مستقل کالیفرنیا
  • جایزه منتقدین جشنواره مونودرامای تونس به «آلاء» رسید
  • «آلاء» برگزیده مونودرام تونس شد
  • برنامه تلویزیونی «امتداد» آماده نمایش شد/ بررسی فلسفی حوزه‌های مختلف فرهنگ عامه 
  • برگزاری جشنواره هنر‌های نمایشی مازندران در ساری 
  • دومین جشنواره سالانه تولید فیلم با هوش مصنوعی در آمریکا برگزار شد
  • فیلم کوتاه «چوپان» در جشنواره شورت شورتز ژاپن/ رونمایی از پوستر فیلم