Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-06@15:28:48 GMT

کشف بیش از یک تن مواد مخدر در هندیجان خوزستان

تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۷۹۷۹۶

کشف بیش از یک تن مواد مخدر در هندیجان خوزستان

به گزارش «تابناک» به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار سید محمد صالحی اظهار داشت: یک محموله بزرگ مواد افیونی که توسط تعدادی از اشرار در استان، در حال انتقال بودند، توسط پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کشف و محموله پیش از رسیدن به مقصد ضبط شد.

وی افزود: در این عملیات پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با همکاری فرماندهی انتظامی شهرستان هندیجان در قالب چند تیم ضربتی و عملیاتی، پس از شناسایی محل اختفاء و نگهداری مواد مخدر در این شهرستان، در طی یک عملیات منسجم پلیسی، وارد عمل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی استان خوزستان تصریح کرد: در طی این عملیات، کارآگاهان پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان هندیجان، با تلاش شبانه روزی و رصد و تعقیب اشرار، محل نگهداری یک تن مواد مخدر در این شهرستان را شناسایی کردند که پس از هماهنگی با مراجع قضایی وارد عمل شده و در طی این عملیات یک نفر از اشرار را نیز دستگیر کردند.

سردار صالحی: در این عملیات یک دستگاه کامیون حامل یک تن و ۲۱ کیلو و ۱۰۰ گرم مواد مخدر و مواد افیونی ضبط شد که راننده آن نیز در این عملیات دستگیر شد که مربوط به یک گروهی از افراد شرور و سابقه دار است که مدتی تحرک و رفتار آن‌ها تحت رصد پلیس بوده است تا در نهایت با پی بردند به قصد شوم آن‌ها پلیس وارد عمل شد.

وی با هشدار به افرادی که با تجارت‌های سیاه قصد بازی با مرگ هم برای خود و هم برای دیگران را دارند بیان داشت: پلیس در خصوص مسائلی که جان و مال مردم و به خصوص جوانان این کشور را به خطر بیاندازد مماشات ندارد و با قرار دادن این گونه مسائل در خط قرمز پلیس، در برخورد با آن‌ها با جدیت و سرعت عمل خواهد کرد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: انتخابات 1400 محسن رضایی اکبر کمیجانی نامزدهای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری خوزستان هندیجان مواد مخدر انتخابات 1400 محسن رضایی اکبر کمیجانی نامزدهای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۷۹۷۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۱۸۵ کیلوگرم مواد مخدر در هرمزگان

سردار علی اکبر جاویدان فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: ماموران انتظامی ایستگاه بازرسی شهید مریدی شهرستان رودان حین کنترل خودرو‌های عبوری در محور رودان - بندرعباس از داخل کابین یک دستگاه کامیون فوتون مشکوک ۸۵ کیلو و ۸۰۰ گرم تریاک کشف کردند.

وی افزود: در عملیاتی دیگر در شهرستان بندرعباس ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان از نگهداری و توزیع مواد مخدر توسط یک سوداگر مرگ در یکی از محلات شهر بندرعباس مطلع شدند.

فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: ماموران با هماهنگی قضائی با تشکیل دو تیم منسجم به محل اعزام و در بازرسی از منزل ۹۱ کیلوگرم  حشیش و ۸ کیلوگرم تریاک کشف کردند.

سردار جاویدان افزود: در این عملیات‌ها ۳ متهم دستگیر و به مرجع قضائی معرفی شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • سوداگران مرگ در دام پلیس لرستان
  • ادامه چالش‌های مواد مخدر برای افغانستان
  • کشف ۱۸۵ کیلو مواد افیونی در دو عملیات ضربتی پلیس هرمزگان
  • کشف ۱۸۵ کیلوگرم مواد مخدر در هرمزگان
  • ۶۳ معتاد متجاهر و خرده فروش مواد مخدر در اردستان دستگیر شدند
  • کشف ۱۲ کیلوگرم هروئین از ۳ خودرو در ارومیه
  • ۱۲ کیلوگرم هروئین در ارومیه کشف شد
  • کشف ۱۲ کیلوگرم هروئین در ارومیه
  • از دستگیری قاچاقچی هروئین تا کشف ۳۰ فقره موبایل‌قاپی در مشهد
  • دستگیری قاچاقچی با ۲ کیلو و ۳۰۰ گرم تریاک و حشیش در تفت