Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-30@11:27:21 GMT

راز قتل ورزشکار بوکس خاشی پس از ۴۵ روز فاش شد

تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۷۹۹۵۳

راز قتل ورزشکار بوکس خاشی پس از ۴۵ روز فاش شد

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان گفت: با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان خاش، ۶ نفر از اعضای یک باند مسلح و مخوف سرقت در شهر خاش دستگیر و راز قتل ورزشکار و بوکسور خاشی پس از ۴۵ روز کشف شد.

به گزارش خبرگزاری برنا ، سردار احمد طاهری در تشریح جزئیات این خبر بیان داشت: در پی سرقت های مسلحانه و به عنف و همچنین قتل ورزشکار و بوکسور معروف خاشی دستگیری سارقان و دستگیری قاتل در دستور کار پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با حضور کارآگاهان پلیس آگاهی در محل قتل و مکان های سرقت مسلحانه و انجام تحقیقات میدانی از شاهدان عینی، مشخص شد که چند فرد مسلح ناشناس با سر و صورتی پوشیده به وسیله ۲دستگاه سواری پژو پلاک مخدوش ۴۰۵، با تهدید سلاح گرم،اقدام به سرقت مسلحانه  و از محل متواری شده اند.

این مقام ارشد انتظامی گفت: سرانجام تیم رسیدگی کننده به پرونده در نتیجه تحقیقات علمی و تخصصی خود سرنخ هایی از سارقان به دست آورده و هویت آنها مشخص شد.

وی خاطر نشان کرد: پس از یک ماه تلاش شبانه روزی پلیس، محل اختفای سارقان در یکی از روستاهای حومه شهر خاش شناسایی و عصر روز گذشته پس از هماهنگی قضائی، تیم پلیس آگاهی شهرستان خاش، با همکاری سایر یگان های عملیاتی، طی یک عملیات ضربتی و منسجم ، وارد مخفیگاه سارقان شده وهر ۶ فرد را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان افزود: در بازجویی های به عمل آمده یک فقره قتل رخ داده در تاریخ ۱۴۰۰/۰۱/۱۳، تعداد ۷ فقره سرقت مسلحانه، ۳ فقره سرقت به عنف، ۹ فقره سرقت سیم و کابل و ۳ هزار متر سیم و کابل کشف شد.

سردار طاهری در خاطرنشان کرد: دراین رابطه، پرونده تشکیل و متهمان برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: قاتل قتل ورزشکار پلیس آگاهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۷۹۹۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارقان و کشف ۱۹ فقره سرقت در خرم آباد

سرهنگ نبی اله قاسمی اظهار داشت: در پی تشدید اقدامات پیشگیرانه، اجرایی کردن قرارگاه مبارزه با سرقت و کنترل مجرمان سابقه دار، طرح مبارزه با سرقت در این شهرستان به مرحله اجرا درآمد.

وی افزود: ماموران انتظامی شهرستان خرم آباد با اقدامات و رصد های اطلاعاتی ۶ سارق را در این رابطه شناسایی و دستگیر کردند که در ادامه روند تحقیقات و بازسازی صحنه ها سارق تاکنون به ۱۹ فقره انواع سرقت اعتراف و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • اعتراف به ۴۰ فقره سرقت از انباری در شرق تهران
  • دستگیری سارقان و کشف ۱۹ فقره سرقت در خرم آباد
  • باند سارقان اسپیلت در زابل منهدم شد
  • باند سارقان سابقه‌دار در تالش زمین‌گیر شدند
  • دستگیری باند سارقان مشاعات ساختمان در بندرانزلی
  • سارقان سابقه دار ماهدشت با ۲۵ فقره سرقت دستگیر شدند
  • کشف ۸ فقره سرقت در دیر/ سارق دستگیر شد
  • انهدام باند سارقان منزل در زابل
  • دستبند پلیس بر دستان باند سارقان اماکن خصوصی و کشف اموال سرقتی
  • دستگیری سارق احشام و کشف ۴۸ رأس دام سرقتی در اسدآباد