Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، فریدون همتی یکشنبه شب در جمع خبرنگاران با بیان اینکه اقتدار امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی نشات گرفته از مردم سالاری دینی است، بیان داشت: این تعداد شامل مجریان، ناظران، بازرسان و تامین کنندگان امنیت هستند که برای برگزاری انتخابات خوب توام با امنیت و هماهنگ شده در شهرها و روستاهای هرمزگان ساماندهی شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه حدود یک میلیون و ۲۰۰ هزار رای دهنده واجد شرایط در استان هرمزگان داریم، بیان داشت: از این تعداد حدومد ۸۰ هزار نفر جوانان رای اولی بوده که برای نخستین بار شناسنامه شان مهمور به مهر انتخابات باشکوه ۱۴۰۰ می‌شود.

استاندار هرمزگان اظهارداشت: برای اخذ رای در هرمزگان تعداد هزار و ۵۵۴ شعبه (شامل ۵۶۳ شعبه شهری و ۹۹۱ شعبه روستایی) طراحی شده است.

همتی بیان داشت: امسال همچنین باتوجه به شرایط کرونایی در نقاطی از استان هرمزگان که ترافیک جمعیتی بالا بوده و یا اینکه کارکنان دستگاه های مشغول به کار هستند، ۵۵۵ شعبه سیار تعبیه شده است تا کار با سرعت بالایی انجام شود. حدود ۲ هزار نفر کار رصد و نظارت و همچنین امنیت برگزاری انتخابات ۱۴۰۰ در این استان را برعهده دارند.

وی اظهارامیدواری کرد: با هماهنگی خیلی خوبی که در استان هرمزگان بوجود آمده است، بهتر از گذشته یک انتخابات باشکوه، باعظمت و با آرامش و در عین حال پررقابت در بین شوراهای شهر و روستا و کاندیداهای ریاست جمهوری در فضای نشاط آوری در استان برگزار شود.

استاندار هرمزگان ابرازداشت: جوانان آرام آرام آرایش‌های انتخاباتی را در استان شکل داده و میدان را به دست می‌گیرند تا با حضور و مشارکت بالا که تامین کننده اقتدار وامنیت ملی و منافع ملی ایران بوده، را تحقق بخشند و فضا برای دولت جدید فراهم شود. همه مسوولان استان و مدیران تلاش دارند تا هم انتخابات به خوبی برگزار شود و هم کار و تلاش برای توسعه استان و رفاه مردم برقرار باشد.

کد خبر 5224232

منبع: مهر

کلیدواژه: فریدون همتی استانداری هرمزگان انتخابات 1400 انتخابات 1400 ویروس کرونا چالش شایستگی کرمانشاه بوشهر گرگان آمار کرونا خطبه های نماز جمعه واکسن کرونا شیراز اراک چالش شفافیت اردبیل شیوع کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۷۹۹۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی شهرستان‌های بیرجند، درمیان و خوسف برای برگزاری مرحله دوم انتخابات

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی،  در این دور از انتخابات ۲۸۷ شعبه اخذ رای به همراه ۲ شعبه سیار تدارک دیده شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • مسئولان به بازخورد انجام وظایف خود در انتخابات توجه کنند
  • آمادگی شهرستان‌های بیرجند، درمیان و خوسف برای برگزاری مرحله دوم انتخابات
  • لزوم بازنگری مدیران استان قزوین در رفتار و عملکرد خود
  • اجماع شورای وحدت برای حمایت از یک نامزد دور دوم انتخابات مجلس در مشهد
  • مشارکت بیشتر در انتخابات، هزینه‌های امنیتی را کاهش می‌دهد
  • تامین منافع متقابل در تعامل ایران و کشور‌های آفریقایی
  • رئیسی: ایران در تعامل با کشورهای آفریقایی تامین منافع متقابل را دنبال می‌کند
  • چرا مشارکت در دور دوم انتخابات مجلس مهم است؟
  • مردم نباید به انتخابات دور دوم مجلس بی‌اعتنا باشند
  • ابتکار عمل رسانه ملی در انتخابات، مشارکت آگاهانه مردم را رقم زد