Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@07:47:20 GMT

گروه‎‌های مقاومت کار تولید هزاران موشک را از سر گرفتند

تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۸۰۰۱۰

گروه‎‌های مقاومت کار تولید هزاران موشک را از سر گرفتند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از العهد، «فتحی حماده» عضو دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی «حماس» در سخنانی اعلام کرد: پس از پایان نبرد «شمشیر قدس»، گروه‌های مقاومت فلسطین کار تولید موشک را از سر گرفتند.

بر اساس این گزارش، وی افزود: کارخانه‌ها و کارگاه‌های ما در فلسطین تولید هزاران موشک را از سر گرفتند تا بدین وسیله تجاوزگری‌های صهیونیست‌ها در قدس و غزه را متوقف کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیشتر نیز «یحیی السنوار» رئیس دفتر سیاسی حماس در غزه از تداوم تولید موشک‌های مقاومت خبر داده بود.

نبرد گروه‌های مقاومت فلسطین با رژیم صهیونیستی تحت عنوان «شمشیر قدس» سرانجام پس از اعلام آتش بس، به پایان رسید. همانطور که پیش بینی می‌شد، رژیم صهیونیستی علیرغم رجزخوانی‌های فراوان، تحت فشار حملات موشکی و گسترده گروه‌های مقاومت در نهایت تَن به پذیرش آتش بس داد.

صهیونیست‌ها در حالی میدان نبرد با مقاومت فلسطین را ترک کردند که در نهایت مجبور شدند نسبت به توقف تجاوزات خود در منطقه «شیخ جراح» به گروه‌های مقاومت تضمین‌هایی بدهند. در همین ارتباط، «اسامه حمدان» عضو ارشد جنبش مقاومت اسلامی «حماس» تأکید کرد: «جنبش حماس از طریق واسطه‌ها ضمانت‌هایی را از رژیم صهیونیستی مبنی بر توقف تجاوز به غزه و نیز دست کشیدن از اقدامات تجاوزکارانه در شیخ جراح و مسجدالاقصی، دریافت کرده است».

«ابو عبیده» سخنگوی گردان‌های «عزالدین قسام» شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی حماس در سخنانی تصریح کرد: «در جریان نبرد شمشیر قدس، گروه‌های مقاومت شکست سختی را به رژیم صهیونیستی تحمیل کردند. مقاومت فلسطین با هدف دفاع از قدس و مسجدالاقصی وارد نبرد مذکور شد».

از سوی دیگر، «نصر الشمری» معاون دبیرکل این جنبش مقاومت اسلامی تأکید کرد: نبرد «شمشیر قدس» موازنه قدرت را به نفع گروه‌های مقاومت فلسطین تغییر داد. معاون دبیرکل نجباء عراق تأکید کرد: می‌توان گفت که گروه‌های مقاومت فلسطین در جریان نبرد شمشیر قدس، موازنه قدرت را بازطراحی کردند. گروه‌های فلسطینی نه تنها از ملت خود که از عزت و کرامت امت اسلامی دفاع کردند.

کد خبر 5224328 رامین حسین آبادیان

منبع: مهر

کلیدواژه: فلسطین رژیم صهیونیستی جنگ 12 روزه غزه سوریه رژیم صهیونیستی فلسطین عراق ایالات متحده امریکا بشار اسد روسیه انتخابات سوریه جنگ 12 روزه غزه نبرد شمشیر قدس انتفاضه رمضان 2021 عربستان سعودی جو بایدن فرانسه گروه های مقاومت فلسطین جنبش مقاومت اسلامی رژیم صهیونیستی شمشیر قدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۸۰۰۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیانیه جدید حزب الله درباره شلیک ده‌ها موشک به پایگاه میرون

به گزارش خبرگزاری مهر، المیادین از عملیات موشکی جدید مقاومت اسلامی لبنان در شلیک دستکم ۳۰ موشک از جنوب لبنان به منطقه اشغالی الجلیل در شمال فلسطین اشغالی خبر داد.

از سوی دیگر منابع صهیونیستی اذعان کردند که پایگاه نظامی میرون ارتش رژیم صهیونیستی در شمال فلسطین اشغالی با ده‌ها موشک از جنوب لبنان مورد حمله قرار گرفته است.

همچنین، حزب الله در بیانیه‌ای اعلام کرد که رزمندگان مقاومت اسلامی لبنان در راستای حمایت از مردم مقاوم غزه و مقاومت شجاع و شریف آن و پاسخ به تجاوزات رژیم صهیونیستی به روستاهای مقاوم جنوب لبنان ومنازل آن، شهرک میرون و شهرک‌های اطراف آن را با دهها موشک کاتیوشا درهم کوبیدند.

کد خبر 6090473

دیگر خبرها

  • نقشه پراکندگی نیروهای مقاومت از یمن تا فلسطین
  • بیانیه جدید حزب الله درباره شلیک ده‌ها موشک به پایگاه میرون
  • نشست رهبران گروه‌های مقاومت فلسطین در پرتو تحولات پر شتاب میدانی و سیاسی
  • نشست مهم رهبران گروه‌های مقاومت فلسطین در پرتو تحولات پر شتاب میدانی و سیاسی برگزار شد
  • دیدار مهم سران گروه‌های مقاومت فلسطین
  • آماده باش تمام عیار حماس برای نبرد با اسرائیل در رفح/ حمله موشکی حزب‌الله لبنان به سربازان اسرائیل
  • آماده باش تمام عیار حماس برای نبرد با اسرائیل در رفح
  • حماس یک گروه مقاومت در فلسطین است
  • اردوغان: حماس یک گروه مقاومت در فلسطین است
  • اردوغان: حماس را نه گروه تروریستی بلکه گروه مقاومت می‌دانیم