Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسابقه دکلمه اشعار دیوان حضرت امام (ره) به مناسبت گرامیداشت سی و دومین سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی (ره) برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین، مسابقه دکلمه اشعار دیوان حضرت امام (ره) به مناسبت گرامیداشت سی و دومین سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی (ره) توسط سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

علاقمندان به شرکت در این مسابقه می تواند فیلمی از دکلمه یکی از اشعار امام را با تلفن همراه گرفته و به شماره ۰۹۱۰۰۴۹۲۱۴۹ ارسال کنند.

 

شرکت کنندگان تا ۳۰ خرداد ماه فرصت دارند تا در این مسابقه شرکت کنند که به نفرات برگزیده جوایزی اهدا می شود.

پایان پیام/293

منبع: شبستان

کلیدواژه: دیوان شعر سالگرد ارتحال امام امام خمینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۸۰۰۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیکان جوانان در قزوین خاموش کرد!

به گزارش "ورزش سه"، رضا عنایتی در بازی با شمس‌آذر از سه بازیکن جوان خود برای تغییر روند بازی استفاده کرد و سعی داشت با استفاده از انگیزه و دوندگی بالا شرایط را به سود تیم‌اش تغییر دهد.

بازیکنان شمس‌آذر با انتقال سریع توپ و دوندگی بالایی که داشتند جریان مسابقه را در کنترل خود نگه داشته بودند و کار برای بازیکنان پیکان سخت شده بود و رضا عنایتی 3 بازیکن جوان خود را به ترکیب فرستاد و تا حدودی جریان مسابقه تحت تاثیر قرار گرفت.

علی‌اصغر صادقی بازیکنی که در نیم فصل به جمع بازیکنان پیکان اضافه شد اولین تعویض این تیم در خط هافبک بود، این بازیکن در تیم ملی امید زیر نظر رضا عنایتی بازی می‌کرد از تیم مس‌رفسنجان به پیکان منتقل شد و در نیم فصل دوم 2 بار در ترکیب اصلی و 3 بازی به‌عنوان جانشین بازی کرده است.

ابوالفضل زمانی همزمان با صادقی به میدان آمد و با دوندگی بالایی که داشت در روند مسابقه تاثیرگذار بود، زمانی در دقایق پایانی مسابقه جای خود را به ابراهیم صالحی بازیکن باتجربه پیکان داد تا پس از 40 دقیقه حضور از زمین بازی خارج شود.

سومین تعویض رضا عنایتی استفاده از آرش هاشمی در خط حمله بود که این بازیکن می‌توانست تعویض طلایی پیکان باشد و فرصت طلایی را در دقیقه 83 مسابقه از دست داد.

عکس: امیر گلریز

دیگر خبرها

  • نهضت ترجمه اشعار فارسی به عربی در خوزستان
  • نشست خبری سی‌وپنجمین نمایشگاه کتاب تهران برگزار می‌شود
  • نشست خبری سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران برگزار می‌شود
  • امام خمینی: باید پینه دست کارگران را بوسید
  • اجرای ترمیم روکش آسفالت محور اسپاین به سمت برج مراقبت فرودگاه امام
  • امام خمینی (ره) به اسلام و مسلمانان شخصیت بخشید
  • کلام امام خمینی (ره) درباره بی‌اعتمادی به آمریکا
  • پیکان جوانان در قزوین خاموش کرد!
  • فال حافظ امروز : یک غزل ناب و یک تفسیر گویا (12 اردیبهشت)
  • شوخی گل آقا با امام خمینی (ره) + فیلم