Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید مهدی برهانی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا، ابراز داشت:  بیش از ۱۰۰ تالار پذیرایی و رستوران در استان سمنان وجود دارد که از امروز نهم خرداد می‌توانند با توجه به رعایت دستور العمل‌ها فعالیت خود را از سر بگیرند.

وی ادامه داد: در پی مکاتبات و پیگیری‌های مستمر اتاق اصناف ایران مبنی بر بازگشایی و فعالیت مجدد تالارها ، کمیته امنیتی ، اجتماعی ستاد ملی مقابله با کرونا در خصوص صدور مجوز فعالیت مجدد تالارها مشروط بر رعایت حداکثری  دستورالعمل‌های بهداشتی و نظارت دقیق بر اجرای ضوابط و دستورالعمل‌ها، موافقت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر بازرسی و نظارت اصناف استان سمنان یادآورشد: با صاحبان تالارهایی که دستورالعمل‌های های بهداشتی را رعایت نکنند به شدت برخورد می شود.

وی تاکید کرد: طبق دستورالعمل ابلاغ شده در نظر گرفتن فاصله سه متر برای هر صندلی در فضای باز تالارها و تامین فضای هشت متر مربع برای هر نفر و  پذیرش مشتری حداکثر با ۳۰ درصد ظرفیت تالار ضرورت دارد.

برهانی تصریح کرد: در فضای بسته و مسقف تالارها(سالن)، علاوه بر الزام رعایت دستورالعمل‌های اعلام شده در فضای باز، رعایت محدودیت پذیرش مشتری در شهرهای قرمز حداکثر تا ۱۵ نفر ، در شهرهای نارنجی ۲۰نفر، در شهرهای زرد ۳۰ نفر و در شهرها با شرایط آبی تا ۵۰ نفر لازم‌ و ضروری است.

مدیر بازرسی و نظارت اصناف استان سمنان گفت: ابلاغ دستورالعمل‌های بهداشتی صرفا برای مبارزه با شیوع کرونا و راهکاری برای حفظ سلامت آحاد جامعه است و انتظار می‌رود شهروندان و تالارداران با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی به شکست زنجیره این ویروس کمک کنند.

طبق جدیدترین اطلاعات سامانه ماسک وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، در حال حاضر شهرستان‌های سمنان، دامغان، شاهرود، گرمسار، آرادان و مهدیشهر در وضعیت نارنجی و شهرستان های سرخه و میامی در وضعیت زرد قرار دارند.

برچسب‌ها ویروس کرونا سلامت سمنان تالارهای پذیرایی جریمه کرونا فاصله گذاری اجتماعی محدودیت های کرونا بهداشت و سلامت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا سلامت سمنان ویروس کرونا سلامت سمنان تالارهای پذیرایی جریمه کرونا فاصله گذاری اجتماعی محدودیت های کرونا بهداشت و سلامت اخبار کنکور استان سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۸۰۱۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پذیرایی خادم الشهدای هرمزگان از زائران در چایخانه حرم مطهر رضوی + تصاویر

عشق و ارادت به امام هشتم شیعیان امام رضا (ع) حد و مرز نمی‌شناسد و عاشقان آن حضرت برای ادای احترام از هیچ اقدامی فروگذاری نمی‌کنند؛ در همین در راستا خادم الشهدای استان هرمزگان در چایخانه حرم مطهر رضوی میزبان زائران شدند و از آنها پذیرایی به عمل آوردند.

شهروندخبرنگار ما تصاویری ارسال کرده است که دیدن آن خالی از لطف نیست.

منبع: شهروندخبرنگار - خراسان رضوی

بیشتر بخوانید:

راه اندازی چایخانه امام رضا (ع) در کاشان به مناسبت ایام زیارتی مخصوص + فیلم

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • (ویدئو) پذیرایی عجیب از مشتریان مانند حیوانات در یک رستوران لاکچری!
  • انواع خدمات پذیرایی هتل‌ ها و تورها | از ‌‌‌BB تا UALL
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • پلمب یک واحد قصابی به دلیل عدم رعایت ضوابط بهداشتی در رامهرمز
  • چیستی عدالت و تاثیر آن در جامعه
  • سامانه دهک ریاست جمهوری فعال نشده است | مردم از باز کردن لینک ارسالی خودداری کنند
  • دستورالعمل فواصل بین کسب و کار‌های کشاورزی اصلاح می‌شود
  • ملایر میزبان نخستین جشنواره موسیقی تاک
  • حفظ حریم خصوصی و امنیت داده‌های کاربران؛ از ایران تا آمریکا
  • پذیرایی خادم الشهدای هرمزگان از زائران در چایخانه حرم مطهر رضوی + تصاویر