Web Analytics Made Easy - Statcounter

عباس علی آبادی مدیر عامل گروه مپنا در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصاد و انرژی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به اورهال سازی نیروگاه‌های کشور از سال گذشته تا به امروز گفت: فرایند اورهال نیروگاه‌ها در حال انجام است، ولی به دلایل اقتصادی مقداری دچار مشکل است چرا که بخش خصوصی در بحث اورهال نیروگاه کم انگیزه‌تر شده و تعمیرات نیروگاه‌ها با تاخیر در حال انجام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: اگر اورهال نیروگاه‌ها انجام شود ما هیچ مشکلی از نظر خاموشی در کشور نداریم؛ چرا که بیشتر مشکلات اقتصادی است و لازم است نهاد‌های زیربط به این موضوع به خوبی ورود کنند.

علی آبادی تصریح کرد:  تمام برنامه‌هایی که تا به امروز به ما ابلاغ شده است انجام شده و مشکلی از این منظر نداریم.

مدیر عامل گروه مپنا گفت: تعمیرات و راه اندازی واحد‌ها و تکمیل واحد‌های نیمه تمام از اهداف ما است و همچنین برای تامین منابع جدید هر اقدامی که لازم است چه از طریق دولتی و چه از طریق غیر دولتی باید انجام گیرد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت نیرو نیروگاه برق قطعی برق نیروگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۸۰۴۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین وضعیت رسیدگی به پرونده باغ ازگل اعلام شد

به گزارش خبرآنلاین از مهر، سخنگوی دستگاه قضا درباره شفافیت عملکرد دستگاه قضایی درباره پرونده‌هایی که مربوط می‌شود مانند پرونده باغ ازگل بیان کرد: درباره حجت الاسلام والمسلمین صدیقی باید گفت بعد از گزارشی که دادند و اظهاراتی که داشتند، پرونده‌ای در این رابطه تشکیل و افرادی نیز احضار شدند و از ان‌ها تحقیقات مقدماتی به عمل آمده است و استعلامات لازم از مراجع ذیربط از جمله سازمان ثبت درباره نحوه واگذاری انجام شده و از شهرداری انجام شده و اظهارات سردفتری که انتقال در آنجا انجام شده نیز اخذ شده است. در نهایت از کسانیکه اطراف پرونده بودند تحقیقات شده است و این پرونده در مرحله انجام تحقیقات مقدماتی است و پس از تکمیل تحقیقات اطلاع رسانی‌های لازم در این زمینه صورت می‌گیرد.

۴۷۲۳۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901318

دیگر خبرها

  • تلاش دستگاه قضایی برای تحقق شعار سال
  • استاندار: برای تحقق طرح جامع مناطق ویژه اقتصادی مازندران؛ هماهنگی های لازم انجام شده است
  • حل نشدن مشکل نرخ تامین مالی برای فعال‌سازی بنگاه‌ها مانع از تحقق جهش تولید است
  • بازدید معاونت بهره‌برداری و توسعه فاضلاب از تاسیسات فاضلاب شهرستان سلماس
  • توافق گروه ۷ برای تعطیلی نیروگاه‌های زغال سوز تا ۲۰۳۵
  • آخرین وضعیت رسیدگی به پرونده باغ ازگل اعلام شد
  • جزئیات جدید درباره پرونده چای دبش
  • شورای شهر مشهد با پیگیری ویژه رفع کمبود پارکینگ اطراف حرم را به سرانجام برساند
  • پیگیری ویژه شورای شهر مشهد برای رفع کمبود پارکینگ اطراف حرم رضوی
  • استفاده از نیروهای مردمی فرصتی طلایی/ باید از مسوولان مطالبه کنیم