Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دادگستری شهرستان پاکدشت با بیان اینکه پیشگیری از وقوع جرم اولویت دستگاه قضایی در امر انتخابات است، گفت: همه ملزم به رعایت قانون هستند و باید پایبند به مر قانون باشند و اصل بی طرفی را رعایت کنند. خبرگزاری میزان - صیاد عبدی، رئیس دادگستری شهرستان پاکدشت در دومین نشست ستاد پیشگیری از جرایم و تخلفات انتخاباتی این شهرستان گفت: ستاد پیشگیری از جرایم و تخلفات انتخاباتی جایگاه و اهمیت ویژه‌ای دارد و قانونگذار ستادی را برای این امر در نظر گرفته و این نشان از اهمیت انتخابات و پیشگیری از وقوع جرم دارد؛ چرا که پیشگیری همیشه مقدم بر درمان بوده، کم هزینه و از اولویت بیشتری برخوردار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رئیس دادگستری شهرستان پاکدشت با بیان اینکه پیشگیری از وقوع جرم اولویت دستگاه قضایی در امر انتخابات است، گفت: این دوره از انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر و روستا که یکی از مهمترین رویداد‌های سیاسی کشور است متفاوت با دوره‌های قبلی است و حضور پرشور و حداکثری مردم در انتخابات مساله مهمی است که باید جدی گرفته شود و هر چه تعداد شرکت کنندگان در انتخابات زیاد باشد؛ استحکام و اعتبار کشور و نظام بالاتر خواهد رفت؛ چون نظام ما یک نظام مردمی است.   بیشتر بخوانید: افتتاح مرکز رصد و پایش اخبار و اطلاعات مردمی جرائم و تخلفات انتخاباتی در خوزستان وی اظهار کرد: دستگاه قضایی هیچ گونه دخالتی در جریان برگزاری انتخابات ندارد و تنها به وظیفه قانونی خود عمل می‌کند که رصد و انجام اقدامات پیشگیرانه و رسیدگی به جرایم احتمالی است و قانون نیز تکلیف همه دستگاه‌ها و متولیان امر را در برگزاری انتخابات مشخص کرده و همه ملزم به رعایت قانون هستند و باید پایبند به مر قانون باشند و اصل بی طرفی را رعایت کنند.

عبدی ضمن تاکید بر مستندسازی گزارش‌های مربوط به جرایم انتخاباتی از سوی ضابطین خاطرنشان کرد: یکی از قضات مجرب برای جلسه توجیهی قانون انتخابات شورا‌ها برای نامزد‌ها در نظر گرفته شده تا ضمن آشنا کردن آنان با قانون انتخابات و عواقب تخلفات احتمالی در این امر نیز متعهد شوند.

انتهای پیام/ برچسب ها: انتخابات دادگستری پاکدشت جرایم انتخاباتی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: انتخابات دادگستری پاکدشت جرایم انتخاباتی پیشگیری از وقوع جرم دستگاه قضایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۸۰۶۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضبط مناظره‌های انتخاباتی در صدا و سیمای اصفهان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛  مدیرکل صداوسیمای استان اصفهان با اشاره به اینکه مرحله دوم انتخابات درحوزه انتخابیه سمیرم ولنجان برگزار می‌شود گفت: دراین مرحله تدبیر سازمان صدا وسیما براین است که برای هرحوزه انتخابیه سه مناظره ۶۰ دقیقه‌ای ضبط شود.
یوسف افشار نیا افزود: سوالات مربوط به مناظره‌ها تلفیقی از حوزه انتخابیه، استان ومسائل کلان کشور است و به صورت یکسان ازهمه نامزد‌ها پرسیده می‌شود.
وی اضافه کرد: علاوه بر مناظره‌ها یک برنامه ۲۰ دقیقه‌ای تبلیغاتی نیز برای هرکدام ازنامزد‌های راه یافته به دور دوم انتخابات ضبط می‌شود که در زمان قانونی تبلیغات از صداوسیما پخش خواهد شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


مدیر کل صداوسیمای استان اصفهان گفت:در دور دوم انتخابات شبکه تلویزیونی محلی وجود ندارد و برنامه‌های تبلیغاتی ومناظره‌ها ازشبکه استانی رادیو وتلویزیون پخش می‌شود.
علی معصوم زاده تهیه کننده برنامه مناظره‌ها هم با اشاره به اینکه ۱۰۰ نفر از نیرو‌های صداوسیما استان درامر تهیه مناظره‌ها فعالیت دارند گفت:در دور اول انتخابات ۶۰ برنامه تبلیغاتی برای نامزد‌ها ضبط شد وبه مدت ۶۲۰۰ دقیقه از شبکه محلی پخش شد.

دیگر خبرها

  • دستگاه قضایی آخرین ملجأ و پناهگاه مردم است
  • اجرای عدالت در عرصه های مختلف لازمه حکومتی دینی است
  • ضبط مناظره‌های انتخاباتی در صدا و سیمای اصفهان
  • مشکلات امروز قزوین به دلیل بی توجهی به پیشگیری از جرم است
  • اجرای ناقص و ناتمام قوانین یکی از اشکال‌های قانون‌گذاری است
  • دیدار چهره به چهره رییس دادگستری شهرستان کوهبنان با زندانیان
  • بیشترین و کمترین سرقت‌ها در کدام شهرهای استان کرمان رخ می‌دهد؟
  • سازش ۲۵ درصدی در پرونده‌های طلاق خراسان رضوی
  • پیشگیری از حریق در مراتع ایلام اولویت کار دستگاه‌های اجرایی باشد
  • ضبط مناظرات انتخاباتی نامزد‌های راه یافته به دور دوم انتخابات در شهرستان کرمانشاه