Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-02@03:00:48 GMT

حاج قاسم در حوزه کار رسانه‌ای مظلوم است

تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۸۱۰۵۲

حاج قاسم در حوزه کار رسانه‌ای مظلوم است

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، سید بشیر حسینی، صبح امروز در نشست با خادمیاران کانون خبر و فضای مجازی خدمت رضوی استان بوشهر با بیان اینکه نام امام رضا(ع) آنچنان مبارک و شیرین است که هر جا پرچمی به نام ایشان بالا می‌رود آدم دلش می‌خواهد با تمام وجود در زیر این پرچم قرار گیرد اظهار داشت: هرچند ما نگین زمینی ایشان را در مشهد داریم اما امامان در همه جا احساس می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو هیئت‌ علمی و مدیر گروه مدیریت و علوم نوین رسانه دانشکده ارتباطات دانشگاه صداوسیما در خصوص اهمیت فعالیت‌های رسانه‌ای با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در سال ۱۳۸۳ اظهار کرد: رهبر کبیر انقلاب تعبیر اعجاز انگیزی از رسانه ارائه داده و فرمودند: «تنگه احد انقلاب اسلامی حوزه هنر و رسانه است» زیرا تنگه احد هر دو معنای ایجابی و هم سلبی را با هم دارد زیرا اگر این تنگه را نگه داریم پرچم در دست ماست و اگر کوتاهی کنیم با وجود پیروزی در جنگ کل فضا را از دست می‌دهیم.

حسینی در ادامه به مظلومیت شهیدحاج قاسم سلیمانی را در حوزه رسانه پرداخت و عنوان داشت: زمان و مکان شهادت ایشان در ساعت یک و بیست دقیقه نصف شب و خارج از جغرافیای کشورمان، یک زمان و مکان نمادین بود و این رسانه بود که بعد از شهادت حاج قاسم میدان داری کرد تا جایی که در بستر اینستاگرام نام بلند شهید حاج قاسم سلیمانی خیلی محدود گردید و در صورت پافشاری کاربران برای انتشار محتوای مربوط به ایشان کاملاً  از این رسانه حذف می‌شدند و اینگونه همه میدان از دست خواهد رفت و تنگه احد انقلاب نیز به خطر خواهد افتاد.

داور برنامه عصرجدید با اشاره به ویژگی‌های اختصار و ایجاز، جذابیت، سریع، کوتاه بودن و ساده سازی محتوا، افزود: اگر این ویژگی‌ها رعایت شود هم پیشرفت قابل توجهی صورت خواهد گرفت هم آثاری ماندگار تولید می‌شود. 

حسینی با مهمتر دانستن کیفیت بر کمیت، ادامه داد: بهتر است هر ۱۰ روز یکبار خبر تولید شود اما همان خبر جدی، خلاقانه، اثرگذار و از یک زاویه جدید باشد زیرا ما نباید فریب کمیّت ها را بخوریم چیزی که جبهه انقلاب را به شدت زمین می‌زند بیلان کاری و وعده‌های اینگونه است.

وی با بیان اینکه هنر اهل رسانه این است که پیچیده‌ترین مطالب را ساده بیان کند و از اشتباهات گذشته خود بپرهیزید و گامی بزرگ و رو به جلو بردارد، یادآور شد: فراموش نکنیم بازتاب رسانه‌ای چیزی که در عالم زیباست لزوماً آن زیبایی را نخواهد داشت پس باید به دنبال زاویه دید جدید و متفاوت بود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: شهید حاج قاسم اینستاگرام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۸۱۰۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای جنجالی اهانت به امام خمینی (ره) در کتاب درسی هند؟

برخی رسانه‌ها مدعی توهین به بنیانگذار رهبر انقلاب اسلامی در کتاب درسی سیستم آموزشی در هندوستان شدند.

به گزارش فارس، طی روز‌های گذشته برخی کانال‌های تلگرامی با انتشار تصویری از یک کتاب مدعی شدند که در کتاب‌های درسی آموزش و پرورش هند به امام خمینی (ره) بنیانگذار انقلاب توهین کرده‌اند.

در این کتاب تصویر بنیانگذار انقلاب اسلامی در کنار برخی جنایتکاران منتشر شده است. بررسی‌ها نشان می‌دهد که این کتاب به هیچ وجه کتاب درسی نظام آموزشی هندوستان نیست و یک موسسه خصوصی است.

همچنین مدیر این موسسه با انتشار نامه‌ای ضمن عذرخواهی از این اشتباه و قول اصلاح فوری این اقدام نوشت: «صمیمانه‌ترین پوزش خود را از این اشتباه اعلام می‌داریم و در حال انجام اقدامات فوری برای اصلاح این اشتباه هستیم.»

برخی معتقدند منتشرکنندگان این شایعه در فضای رسانه‌ای، تلاش دارند تا روابط بین دو کشور هند و ایران را تضعیف کنند.

tags # هند سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند (تصاویر) کشف پرنده‌ عجیبی که سمت راست بدنش نر است و سمت چپش ماده!

دیگر خبرها

  • آماده باش تایوان برای رزمایش احتمالی چین
  • استادان برتر دانشگاه جامع انقلاب اسلامی تجلیل شدند
  • سپاه، صلح طلب اما جنگ بلد، مقتدر ولی مظلوم
  • معاون رسانه ای وزیر ارشاد با مهر از کاستی های حوزه طنز می گوید
  • دشمنان با جنگ رسانه‌ای در مسیر مردم و انقلاب سنگ اندازی می‌کنند
  • ماجرای جنجالی اهانت به امام خمینی (ره) در کتاب درسی هند؟
  • ضرورت تعامل صنعتگران با رسانه ها برای جهش تولید
  • امیر آشتیانی: راهبرد نیروهای مسلح تأمین امنیت خلیج فارس و تنگه هرمز است
  • راهبرد نیروهای مسلح تأمین امنیت خلیج فارس و تنگه هرمز است
  • مبارزه با ظلم و دفاع از مظلوم یکی از آرمانهای اصلی انقلاب است