Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-05-04@05:16:16 GMT

بازیگر «تارزان» در سانحه هوایی کشته شد

تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۸۱۳۸۵

بازیگر «تارزان» در سانحه هوایی کشته شد

آفتاب‌‌نیوز :

جو لارا بازیگر فیلم «تارزان: ماجراجویی‌های حماسی» در سال ۱۹۹۶، طبق گزارش مقامات محلی، روز شنبه بر اثر سقوط هواپیما در دریاچه در ایالت تنسی جان خود را از دست داده است. او ۵۸ ساله بود و به همراه همسرش و پنج تن دیگر در این هوپیما حضور داشت. این حادثه هیچ بازمانده‌ای نداشته است.

کاپیتان گروه آتش نشانی در کنفرانس خبری گفت: تلاش‌های آن‌ها از عملیات نجات به عملیات یافتن اجساد تبدیل شده چرا که امیدی به زنده ماندن هیچ یک از مسافران نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هواپیمای سسنا که حامل جو لارا و همسرش بود، حدود یازده صبح به وقت محلی، فرودگاه اسمیرنا تنسی را به مقصد فرودگاهی در ایالت فلوریدا ترک کرده بود.

جو لارا، که در سال ۱۹۶۲ در سن دیگو ایالت کالیفرنیا متولد شده بود، برای بازی نقش تارزان در فیلم تلویزیونی «تارزان در منهتن» در سال ۱۹۸۹ و همچنین چندین سریال مثل «تارزان: ماجراجویی‌های حماسی» از سال ۱۹۹۶ تا ۱۹۹۷ شناخته می‌شود. او در فیلم‌های اکشن دیگری مثل «سایبورگ آمریکایی: مبارز فولادی»، «مرز پولادی»، «آرم استرانگ» و «کلاهک جنگی» بازی کرد. او در اوایل سال ۲ هزار میلادی از بازیگری به سمت موسیقی رفت و در سال ۲۰۰۹، آلبوم «گریه آزادی» را منتتشر کرد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

منبع: آفتاب

کلیدواژه: تارزان سانحه هوایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۸۱۳۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علی‌اکبر طوفان‌پناه به کما رفت

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، این بازیگر، فعالیت بازیگری‌اش را از سال ۱۳۵۱ با بازی در فیلم سرگروهبان ساخته سعید مطلبی آغاز کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، او در بسیاری از فیلم‌های سینمایی ایفای نقش کرد. فیلم هایی، چون برخورد، روزی که خواستگار آمد، معصوم و ... از فعالیت‌های او پس از انقلاب است.

طوفان‌پناه از دوستان نزدیک مرحوم رضا صفایی کارگردان قدیمی و مرحوم منوچهر وثوق هنرپیشه سینمای پیش از انقلاب است. او در کنار بازیگری به عنوان مدیر تولید فیلم هم فعالیت داشت.

علی‌اکبر طوفان‌پناه پیش از انقلاب در بیش از ۱۶ فیلم سینمایی بازی کرد. آخرین فیلمی که در آن ایفای نقش کرد، عروسی مامان در سال ۱۳۸۵ بود.

این بازیگر در تعدادی از سریال‌های تلویزیونی، چون باغ گیلاس، عیاران و.. هم نقش‌آفرینی کرد.

همکاران این هنرمند با تایید این خبر از مردم خواستند برای بهبودی این هنرپیشه دعا کنند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901817

دیگر خبرها

  • امیر جدیدی از «قهرمان» تا «منصور»
  • یک کشته در سانحه رانندگی طارم سفلی 
  • سانحه رانندگی با هفت کشته و مصدوم در محور صوفیان-شبستر
  • 3 کشته در سانحه رانندگی محور صوفیان شبستر
  • 3 کشته در سانحه رانندگی آذربایجان شرقی / تصادف دنا با سوزوکی
  • سانحه رانندگی در جاده شبستر - صوفیان سه کشته و چهار مصدوم بر جا گذاشت
  • یک کشته و ۲ مصدوم در سانحه رانندگی در قزوین 
  • علی‌اکبر طوفان‌پناه به کما رفت
  • بازیگر قدیمی سینما به کما رفت
  • بازیگر قدیمی سینما به کما رفت/ عکس