Web Analytics Made Easy - Statcounter

روزنامه اطلاعات با بررسی برنامه‌های تبلیغاتی نامزد‌ها نوشت: نامزد‌های رسمی انتخاباتی درباره گرانی و افزایش یارانه و ترمیم اقتصاد و روابط خارجی و بین‌المللی و مبارزه با فساد و… وعده‌ها داده و می‌دهند، اما دریغ از بیان یک جمله، هرچند تبلیغاتی درباره سرعت بخشیدن و سامان دادن بهتر در مقابله با ویروس کرونا!

فقط برای یادآوری و شاید یادگیری سیاستمداران علاقه‌مند به پیروزی در انتخابات و تکیه زدن بر صندلی ریاست جمهوری یادآور می‌شوم که، «بایدن» قبل از پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری در آمریکا، وعده ارائه برنامه فوری و همه‌جانبه برای مبارزه و مقابله با کرونا را به مردم آمریکا داد؛ قبل از آنکه درباره بیکاری و تورم و رشد اقتصادی و… سخنی بگوید!

بعد از پیروزی و ادای سوگند ریاست جمهوری هم اولین پیام عملی او به مردم آمریکا این بود: به شما مردم در سراسر آمریکا اعلام می‌کنم که اولویت اول من شروع واکسیناسیون سراسری در مقابله با ویروس کرونا است و تا پایان ۱۰۰ روز اول از دوره ریاست جمهوری ۱۰۰ میلیون شهروند آمریکایی را واکسینه خواهیم کرد!، جالب توجه نامزد‌های انتخاباتی ما، هنوز صد روز ریاست جمهوری بایدن پایان نیافته، این رقم بطور رسمی تا ۱۵۰ میلیون نفر رسیده و اکنون بیش از ۲۰۰ میلیون آمریکایی واکسینه شده‌اند و به همین نسبت اتباع خارجی که در آمریکا به سر می‌برند!

اما دریغ از ادای یک جمله یا وعده آرامش‌بخش یا ارائه برنامه‌ای جدید از نامزد‌های انتخاباتی ما درباره مهم‌ترین و خطرناک‌ترین مشکل و ابتلاء همه مردم در سراسر کشور (ویروس مرگبار کرونا)!

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: فرارو

کلیدواژه: کاندیداهای ریاست جمهوری انتخابات 1400 وعده های انتخاباتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۸۱۴۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناکامی متا در مقابله با اطلاعات نادرست پیش از انتخابات

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا به نقل از رویترز، کمیسیون اروپا در حالی که تحقیقات خود را در مورد نقض مشکوک قوانین محتوای آنلاین اتحادیه اروپا آغاز کرد، گفت: پلتفرم‌های متا (فیس‌بوک و اینستاگرام) در مقابله با تبلیغات گمراه‌کننده و اطلاعات نادرست در دوره پیش از انتخابات پارلمان اروپا ناکام مانده‌اند.

این تحقیقات توسط ناظران فناوری اتحادیه اروپا در میان نگرانی‌ها درباره روسیه و چین به عنوان منابع ممکن اطلاعات نادرست انجام شده است، اما همچنین در داخل اتحادیه اروپا نیز، برخی از احزاب سیاسی و سازمان‌ها با دروغ‌ها سعی در جذب رأی‌دهندگان در انتخابات ۶ تا ۹ ژوئن برای انتخاب پارلمان پنج‌ساله بعدی دارند.

قانون خدمات دیجیتال که در سال گذشته آغاز شد، شرکت‌های بزرگ فناوری را ملزم می‌کند تا برای مقابله با محتوای غیرقانونی و مضر در پلتفرم‌های خود اقدامات بیشتری انجام دهد  و در غیر این صورت با جریمه تا ۶٪ از درآمد سالیانه جهانی خود مواجه شوند.

مارگرت وستاگر، رئیس دیجیتال اتحادیه اروپا در بیانیه‌ای گفت: ما گمان می‌کنیم که نظارت متا کافی نیست، که شفافیت تبلیغات و رویه‌های تعدیل محتوا را ندارد.

او گفت: «بنابراین امروز، ما پرونده‌ای را علیه متا آغاز کرده‌ایم تا مطابقت آنها با قانون خدمات دیجیتال را ارزیابی کنیم.

متا که بیش از 250 میلیون کاربر فعال ماهانه در اتحادیه اروپا دارد، از روند کاهش ریسک خود دفاع کرد.

یک از سخنگویان متا گفت: ما یک فرآیند خوب برای شناسایی و کاهش خطرات در پلتفرم های خود داریم. ما مشتاقانه منتظر ادامه همکاری خود با کمیسیون اروپا و ارائه جزئیات بیشتر این کار هستیم.

متا پنج روز کاری فرصت دارد تا اتحادیه اروپا را در مورد اقدامات اصلاحی انجام شده برای رفع نگرانی ها مطلع کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ناکامی متا در مقابله با اطلاعات نادرست پیش از انتخابات
  • حل بحران سالمندی جمعیت، عزم ملی را می‌طلبد
  • چرا قالیباف تصمیم گرفت از دولت انتقاد کند؟
  • تخصیص جدید اعتبارات سفر ریاست جمهوری به خراسان شمالی
  • مقابله اتحادیه اروپا با بحران مهاجران با ابزار اخراج
  • پرواز بودجه نهاد ریاست‌جمهوری در دولت رئیسی؛ افزایش ۸۶ درصدی کجا صرف می‌شود؟
  • افزایش ۸۶ درصدی بودجه در دولت سیزدهم!
  • بازسازی ۷۵ درصدی گنبد یخدان میرفتاح ملایر
  • انتقاد یک مقام سابق از عروسی مجلل دختر شمخانی
  • رای‌دهندگان آمریکایی به ترامپ نگاه مثبت‌تری دارند