Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-07@13:10:10 GMT

اعلام موجودیت شورای هماهنگی ستادهای دانشجویی رئیسی

تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۸۱۵۰۶

اعلام موجودیت شورای هماهنگی ستادهای دانشجویی رئیسی

شورای هماهنگی ستادهای دانشجویی آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی تشکیل و طی بیانیه‌ای هادی ژیان به عنوان مسئول این شورا معرفی شد.

به گزارش مشرق، شورای هماهنگی ستادهای دانشجویی آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی با انتشار بیانیه‌ای در راستای راهبری سازماندهی و کنشگری جریان دانشجویی در عرصه انتخابات ریاست جمهوری اعلام موجودیت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این ستاد متشکل از فعالین دانشجویی دانشگاه‌های مختلف بوده و مسئولیت آن را هادی ژیان بر عهده دارد.

متن بیانیه  شورای هماهنگی ستادهای دانشجویی آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی به شرح زیر است:

شورای هماهنگی ستادهای دانشجویی آیت الله سیدابراهیم رییسی در راستای راهبری سازماندهی و کنشگری جریان دانشجویی در عرصه انتخابات ریاست جمهوری پیش رو و با هدف تلاش حداکثری جهت افزایش مشارکت و تقویت گفتمان انقلاب اسلامی در وهله اول و  تشکیل دولت مردمی آیت الله سید ابراهیم رییسی تشکیل شده است. 

این ستاد متشکل از فعالین دانشجویی دانشگاه‌های مختلف بوده و مسئولیت آن را هادی ژیان بر عهده دارد.

زمینه سازی فعالیت تمامی دانشجویان دغدغه مند و علاقه مند به سرنوشت کشور، دعوت از تمامی اقشار و آحاد مردم برای شرکت در انتخابات و روی کارآوردن دولتی تحول خواه، مردمی و عدالت محور و همچنین ترسیم آینده ای روشن از ایرانی قوی مبتنی بر کارنامه و توان آیت الله رییسی برای حل مسائل اساسی مردم خصوصا بحث بهبود وضع معیشت و فساد را می توان از جمله مهم ترین ماموریت های شکل گیری این شورا عنوان کرد.

تشکیل دولت مردمی برای ایرانی قوی جز با حضور موثر تمام ظرفیت‌های دانشجویی کشور اعم از سلایق و گروه‌های مختلف امکان پذیر نبوده و در این راستا از همه دانشجویان و جوانان عزیز دعوت می شود تا جهت فراهم کردن مقدمات ساخت آینده ایران، به این ستاد بپیوندند.

مشارکت و انسجام حداکثری در انتخابات پیش رو، علیه وضع موجود، راه نجات از وضعیت فعلی است.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا فلسطین رئیسی دانشجویان مشارکت انتخابات سید ابراهیم رئیسی انتخابات ریاست جمهوری انقلاب اسلامی انتخابات 1400 آیت الله سید ابراهیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۸۱۵۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شورای امنیت درباره غزه تشکیل جلسه می‌دهد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وبگاه فلسطین الیوم، شورای امنیت قرار است طی روزهای آینده جلسه‌ای را در رابطه با کشف گورهای دسته جمعی در غزه برگزار کند.

این جلسه به درخواست الجزایر برگزار خواهد شد.

این جلسه قرار است روز سه شنبه برگزار شود و هنوز مشخص نیست چه کشورهایی طی آن به ارائه توضیحات در مورد موضوع جلسه برای اعضای شورای امنیت خواهند پرداخت.

در هفته های اخیر همزمان با عقب نشینی نظامیان صهیونیست از برخی مناطق غزه، گورهای دسته جمعی متعددی درنوار غزه کشف و صدها جسد از آنها خارج شده است.

کد خبر 6096917 محمدعلی تخت رونده

دیگر خبرها

  • حضرت ابراهیم یک پیامبر ویژه است
  • بارزانی به دیدار رئیسی رفت + تصاویر
  • دیدار رئیس اقلیم کردستان عراق با آیت‌الله رئیسی
  • ابراهیم رئیسی یک دستور جدید صادر کرد +جزئیات
  • ۱۷ اردیبهشت‌ماه سالروز تشکیل بسیج سازندگی
  • کانون موسیقی نواحی تشکیل می‌شود/ معرفی مدیر هماهنگی
  • واکنش ابراهیم رئیسی به اعتراضات دانشجویی در آمریکا
  • ببینید | ویدیویی پربازدید از انگلیسی صحبت کردن جمیله علم‌الهدی همسر ابراهیم رئیسی
  • ابراهیم رئیسی یک ماده قانونی را برای اجرا ابلاغ کرد+ جزئیات
  • شورای امنیت درباره غزه تشکیل جلسه می‌دهد