Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی گفت: طی هفته گذشته ماموران پلیس خراسان جنوبی ۲ تن و ۶۴۴ کیلوگرم مواد مخدر از سوداگران مرگ کشف کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، سردار «ناصر فرشید» امروز (۱۰خرداد) در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طی هفته گذشته ماموران پلیس ۲ تن و ۶۴۴ کیلوگرم انواع مواد مخدر از سوداگران مرگ کشف و ۱۳۸ قاچاقچی مواد مخدر را در این رابطه دستگیر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی با بیان اینکه در سال جاری تاکنون این محموله بیشترین کشف مواد مخدر مرفین بوده است، گفت: این محموله های مواد مخدر طی ۶۹ عملیات جداگانه کشف و ۴۱ دستگاه خودرو نیز توقیف شده است.

 

وی با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تا امروز ۱۶ تن و ۵۰۰ کیلوگرم مواد مخدر در استان کشف شده که پنج درصد افزایش داشته است، ادامه داد: همچنین در این مدت ۲۵ باند توزیع و حمل مواد مخدر در استان متلاشی شده است.

 

گفتنی است؛ امروز در حاشیه بازدید استاندار خراسان جنوبی از کشفیات محموله بزرگ مواد مخدر توسط نیروهای انتظامی استان، کتاب اطلس جامع امنیتی کویر خراسان جنوبی نیز رونمایی شد.

پایان پیام/375

منبع: شبستان

کلیدواژه: فرمانده نیروی انتظامی خراسان جنوبی انهدام باند کشف مواد مخدر خراسان جنوبی مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۸۱۶۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۱۱۰ کیلوگرم مواد مخدر در اسدآباد

به گزارش خبرگزاری، سردار سلمان امیری عصر امروز بیان کرد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با همکاری مأموران پلیس شهرستان اسدآباد با کنترل خودروهای عبوری توانستند خودروی شوتی حامل مواد را شناسایی و پس از انجام اقدامات پلیسی آن را توقیف کنند.

وی افزود: مأموران توانستند در بازرسی از خودرو توقیفی مقدار ۷۷ کیلوگرم تریاک و بیش از ۳۲ کیلوگرم حشیش، جمعاً به مقدار ۱۱۰ کیلوگرم، سه جفت پلاک سرقتی و دو جفت پلاک جعلی را کشف کنند.

امیری ادامه داد: در این عملیات چهار قاچاقچی بازداشت، دو دستگاه خودرو سواری توقیف و یک باند مواد مخدر منهدم شد.

کد خبر 6088095

دیگر خبرها

  • جمع آوری۲۵۴ معتاد متجاهر در مشهد
  • کشف حدود ۲۵ کیلوگرم مواد مخدر صنعتی در تایباد
  • کشف حدود 25 کیلوگرم مواد مخدر صنعتی در مرز دوغارون
  • کشف بیش از ۸ کیلوگرم تریاک در خلیل آباد
  • کشف و ضبط ۱۰ کیلوگرم مواد مخدر در بروجرد
  • ۲۰ کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک پلیسی در خراسان شمالی کشف شد
  • کشف ۱۱۰ کیلوگرم مواد مخدر در اسدآباد
  • ناکامی قاچاقچیان در جابه جایی ۳۸۴ کیلو تریاک
  • ۶۶ کیلوگرم مواد مخدر در اندیمشک کشف شد
  • کشف حدود ۸۸ کیلوگرم تریاک با طعم هندوانه در قم