Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-05-06@23:25:57 GMT

«می‌خواهم زنده بمانم» توقیف شد

تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۸۱۷۴۸

«می‌خواهم زنده بمانم» توقیف شد

شهرام شاه‌حسینی از عدم پخش قسمت جدید سریال «می‌خواهم زنده بمانم» خبر داد. ناطقان: شهرام شاه‌حسینی، کارگردان سریال «می‌خواهم زنده بمانم» از عدم پخش قسمت جدید این سریال خبر داد.



در روزهای اخیر، معاون اجتماعی نیروی انتظامی ایران طی نامه ای از ساترا خواسته بود برخی قسمت های ابتدایی این سریال اصلاح و حذف شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حالا کارگردان این سریال از توقیف موقت آن خبر داده است.

روابط عمومی فیلیمو با تایید خبر توقف پخش سریال «می‌خواهم زنده بمانم»، اعلام کرد، «قسمت پانزدهم این مجموعه امروز ساعت هشت صبح از فیلیمو، پخش نخواهد شد.»

روابط عمومی فیلیمو همچنین درباره توقف پخش سریال «می‌خواهم زنده بمانم» اطلاعیه ای را به شرح زیر منتشر کرده است:

«با درخواست معاونت اجتماعی نیروی محترم انتظامی، پخش سریال «می خواهم زنده بمانم» تا اطلاع ثانوی متوقف شده است و تیم تولید و ساترا در حال رایزنی برای رفع ابهامات و گفتگو درخصوص نقطه نظرات ایشان است.

از مسئولان محترم درخواست می‌شود با سعه صدر و آرامش به نظاره سریال بنشینند؛ تا سرنوشت شخصیت‌های منفی سریال بر اساس روند منطقی درام به سرانجام برسد و سازندگان جرأت و جسارت پرداختن به اتفاقات مهم و افراد نیک و بد روزگار را در کسوت های مختلف داشته باشند.»
منبع: صراط برچسب ها: توقیف ، ناطقان ، سریال ، می خواهم زنده بمانم ، کارگزدان

منبع: ناطقان

کلیدواژه: توقیف ناطقان سریال می خواهم زنده بمانم کارگزدان خواهم زنده بمانم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۸۱۷۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«جدایی قنبر از صنم» هفته آخر اردیبهشت اکران می شود

به گزارش قدس آنلاین، رضا مقصودی به خبرنگار ما گفت: قسمت دوم «خجالت نکش» با عنوان «جدایی قنبر از صنم» به ماجراهایی طنزی درباره این دوشخصیت می پردازد.

به گفته او شبنم مقدمی و احمد مهرانفر مانند قسمت قبل بازیگران اصلی این فیلم هستند و بهاره کیان افشار، بهرنگ علوی، محمد معتضدی، سعید امیرسلیمانی، مجید شهریاری و میثاق جمشیدی از دیگر بازیگران این کمدی هستند.

قسمت اول فیلم «خجالت نکش» با استقبال خوب مخاطبان مواجه شد و ادامه آن در قسمت دوم با داستانی جذاب درباره دو شخصیت اصلی به زودی روی پرده سینماهای سراسر کشور می رود.

زهره کهندل

دیگر خبرها

  • بازیگر «نون خ»: چند بار تا مرز خفگی رفتم
  • ادامه «بدقولی کنداکتوری تلویزیون» با رخنه شبکه یک
  • رکوردشکنی عجیب و غریب سریال گناه فرشته!
  • نساجی - پرسپولیس؛ می‌خواهم زنده بمانم! / پیش بازی
  • «جدایی قنبر از صنم» هفته آخر اردیبهشت اکران می شود
  • نرخ سرسام‌آور سریال‌سازی تلویزیون فاش شد
  • فیلم بسیار نزدیک و باکیفیت از قسمت سر یک سنجاقک
  • (ویدئو) سکانسی از قسمت جدید افعی تهران در فضای مجازی وایرال شد
  • کونسیسائو: اجازه دهید دور از سر و صدا بمانم!
  • پوچتینو: دیگر خسته شده‌ام