Web Analytics Made Easy - Statcounter

رحیمی گفت: با اجرای پویش «نذر قربانی» در کانون فرهنگی و هنری «مشکات الرضا (ع)» شهرستان جهرم، بخشی از نیازهای اساسی خانواده های کم بضاعت تامین شد.

«ابوالفضل رحیمی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: پویش «نذر قربانی» از سال گذشته به طور جدی در کانون فرهنگی و هنری «مشکات الرضا (ع)» به اجرا در آمده و در این زمینه بخشی از نیازهای اساسی خانواد های کم بضاعت در تامین اقلام پروتئینی برطرف شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «مشکات الرضا (ع)» جهرم افزود: این برنامه در راستای کمک به خانواده های کم بضاعت در ایام شیوع بیماری کرونا اجرایی شده که تا کنون در چند مرحله به همت بچه های مسجد انجام شده است.

 

وی همت خیران برای اجرای پویش «نذر قربانی» را ستودنی دانست و عنوان کرد: در اجرای هر مرحله از این پویش، تعدادی گوسفند قربانی شده و بسته های گوشت میان خانواده های که از پیش شناسایی شده اند، توزیع می شود.

 

رحیمی با اشاره به اجرای مرحله جدید این پویش در کانون فرهنگی و هنری «مشکات الرضا (ع)»، عنوان کرد: در این مرحله از طرح، تعداد 30 بسته گوشت گوسفند تهیه و میان گروه های هدف توزیع شده است.

 

وی با اشاره به اینکه هر بسته گوشت در این طرح یک کیلو و 200 گرم بوده است، خاطرنشان کرد: در اجرای این مرحله از پویش «نذر قربانی» بیش از 30 کیلو گرم گوشت قربانی میان خانواده ها کم بضاعت تقسیم شده است.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «مشکات الرضا (ع)» جهرم با اشاره به اینکه پیش از این نیز طرح «نذر شیر خشک»، در این کانون فرهنگی و هنری به اجرا در آمد، عنوان کرد: همچنین تا کنون چند مرحله از طرح «کمک مومنانه» به همت بچه های مسجد در کانون فرهنگی و هنری «مشکات الرضا (ع)» اجرا شده است.

 

رحیمی در پایان گفت: بخشی از بسته های معیشتی در این طرح به خانواده های کم بضاعت روستایی اهدا شده است.

پایان پیام/691

منبع: شبستان

کلیدواژه: پویش نذر قربانی طرح نذر قربانی کانون های فرهنگی هنری مساجد کانون های مساجد فارس کانون فرهنگی و هنری کم بضاعت مشکات الرضا نذر قربانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۸۱۷۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای برنامه‌های دهه کرامت بویین میاندشت با مشارکت مردم

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛رضاعلی معصومی فرماندار بویین میاندشت در جلسه ستاد برگزاری دهه کرامت ضمن تاکید به مشارکت همه دستگاه‌ها اداری واجرایی در اجرای برنامه‌های دهه کرامت گفت:با توجه به مطالبه مردمی و همچنین برنامه‌ریزی کانون خدمت رضوی، برنامه‌ها باید مردم محورباشند و به صورت جامع و فراگیر باشد در تمام شهرستان اعم از شهرها، روستا‌ها و مدارس اجرا شوند.
مرتضی احمدی دبیر کانون خدمت رضوی شهرستان هم با تبیین عناوین برنامه‌های دهه کرامت گفت: در دهه کرامت امسال بیش از ۳۰ عنوان برنامه از جمله حضور کاروان زیر سایه خورشید، جشن بزرگ میلاد امام رضا (ع)، تجلیل از ورزشکاران و مدال آوران شهرستان، اجرای سرود خیابانی و پاتوقی، شب شعر، میز خدمت سلامت، تجلیل از مزدوجین دهه کرامت، تجلیل از متولدین دهه کرامت، تجلیل از مادران با ۵ فرزندوگردهمایی رویش سبز می‌باشد.

دیگر خبرها

  • کارگاه آموزشی کارآفرینی و اشتغال «همت در مسجد» در بندرعباس برگزار شد
  • اجرای پویش سلامت دهان و دندان از ۱۷ تا ۱۹ اردیبهشت
  • اجرای دو پویش ملی سلامت در برنامه وزارت بهداشت
  • اجرای پویش سلامت دهان و دندان در فارس
  • تکمیل ساختمان کانون پرورش فکری خمام نیازمند حمایت مسوولان است
  • لزوم راه اندازی مرکز فرهنگی هنری در مسکن مهر رشت
  • کانون‌های مساجد ظرفیت مؤثری برای غنی‌سازی اوقات فراغت هستند
  • معلم‌های سیروان و سرمشق دستگیری از نیازمندان
  • اجرای پویش « با انرژی» در غرب مازندران
  • اجرای برنامه‌های دهه کرامت بویین میاندشت با مشارکت مردم