Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-02@00:01:40 GMT

احداث محل نگهداری سگ‌های بی صاحب در تبریز

تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۸۱۸۱۳

احداث محل نگهداری سگ‌های بی صاحب در تبریز

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز، موسایی قائم مقام شهردار تبریز در صحن علنی شورای اسلامی شهر تبریز درباره برنامه زنده گیری سگ‌های بلاصاحب گفت: شهرداری تبریز محدوده‌ای پنج هکتاری برای نگهداری سگ‌های بلاصاحب در نظر گرفته است.

او گفت: این محل قرار است ظرف ۱۵ روز آینده توسط شهرداری منطقه یک تبریز حصارکشی و امکان بهره برداری از آن فراهم شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



قائم مقام شهردار تبریز گفت: بر این اساس سگ‌ها پس از زنده گیری با داروی بیهوشی در این محل رهاسازی می‌شوند و برنامه عقیم سازی نیز زیر نظر دامپزشک اتفاق می‌افتد.

او گفت: تشکل‌های مردم نهاد و شهروندانی که دوستدار حیوانات هستند می‌توانند مجموعه مدیریت شهری را در نگهداری سگ‌های بلاصاحب یاری کنند.

قائم مقام شهردار تبریز افزود: معمولا در میان سگ‌هایی که زنده گیری و نگهداری می‌شوند، نژاد‌های خاصی وجود دارند که می‌توانند در روستا‌ها و باغ‌ها به عنوان سگ نگهبان استفاده شوند و شهروندان می‌توانند مسئولیت نگهداری از این سگ‌ها را بر عهده بگیرند.

موسایی با بیان اینکه جمع آوری سگ‌های بلاصاحب یک مطالبه عمومی است افزود: علاوه بر وجود ده‌ها نوع بیماری مشترک بین انسان و سگ، بار‌ها شاهد حمله سگ‌های بلاصاحب به شهروندان بوده ایم.

تردد سگ‌های ولگرد در مناطق مختلف شهر تبریز و وحشت مردم، شهرداری تبریز را بر آن داشته است که برای ساماندهی این حیوانات اقدام کند.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: زنده گیری سگ شهرداری تبریز سگ های بلاصاحب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۸۱۸۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت ۴۰ درصدی رمپ خروجی پل امام خمینی (ره)

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری اصفهان از ادامه عملیات احداث رمپ خروجی پل امام خمینی (ره) خبر داد و گفت: قرارداد این پروژه که شامل اجرا و حفاری شمع و فونداسیون سرشمع، ستون و عرشه است، تاکنون ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

امیرعباس رحمتی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به مشخصات کلی پروژه احداث رمپ خروجی پل امام خمینی (ره) اظهار کرد: قرارداد این پروژه با عنوان پروژه عملیات احداث رمپ خروجی پل امام خمینی (ره) به سمت خیابان شریف واقع در محدوده مناطق ۸ و ۱۱ شهرداری اصفهان بسته شده است.

وی افزود: از تأثیرات شاخص این پروژه می‌توان به کاهش ترافیک روی پل امام خمینی (ره) و سهولت دسترسی به خیابان‌های شریف و درخشان اشاره کرد.

کد خبر 748630

دیگر خبرها

  • آغاز احداث مترو رباط کریم
  • بحران غذادهی غیراصولی به سگ‌های بلاصاحب ادامه دارد
  • احداث نخستین زمین چمن مصنوعی در ایلام
  • پروژه احداث کمربندی شهرک فجر به شهرک کارمندان مهاباد آغاز شد
  • تهران ۱۰ هزار سگ بدون صاحب دارد | زنده گیری روزانه ۵۰ سگ از سطح شهر
  • ماجرای گازگرفتگی کودک کرجی چه بود؟
  • زنده گیری روزانه ۵۰ سگ بی‌صاحب در تهران
  • پیشرفت ۸ درصدی عملیات اجرایی احداث باغ مشاهیر
  • منطقه پردیسان قم صاحب مجتمع نانوایی می‌شود
  • پیشرفت ۴۰ درصدی رمپ خروجی پل امام خمینی (ره)