Web Analytics Made Easy - Statcounter

پایگاه خبری بیزنس اینسایدر نوشت: مایکل فلین نخستین مشاور امنیت ملی دولت ترامپ در همایشی خواستار کودتای ارتش آمریکا علیه دولت کنونی این کشور شد.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از این پایگاه خبری آمریکایی، «مایکل فلین» نخستین مشاور امنیت ملی دونالد ترامپ در زمان ریاست جمهوری وی گفت: «ایالات متحده باید کودتایی مانند میانمار داشته باشد تا ارتش دولت دموکرات کنونی را سرنگون می‌کند».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



فلین که در زمان ریاست جمهوری ترامپ به عنوان مشاور امنیت ملی خدمت می‌کرد، آخر هفته گذشته در همایش "کیو انان" (کیو اِنان QAnon‎ یک تئوری توطئه راست تندرو است که بر مبنای آن توطئه‌ای از سوی «دولت پنهان در ایالات متحده آمریکا» علیه دونالد ترامپ و هواداران او در جریان است) در دالاس تگزاس به جمعیت حاضر گفت، ایالات متحده باید کودتایی مانند آنچه در میانمار رخ داد، داشته باشد.

ارتش میانمار اول فوریه (۱۲ بهمن ۹۹) دولت منتخب دموکرات این کشور را سرنگون و رهبران آن را دستگیر کرد. این کودتا بلافاصله اعتراضاتی را در سراسر کشور به راه انداخت و باعث شد که ارتش کارزاری را علیه شهروندان خود آغاز کند.

فلین که در حال حاضر به شخصیتی برجسته در تئوری توطئه کیوانان بدل شده است، مرکز توجه این همایش بود که در هتلی در دالاس برگزار شد.

در ویدئویی که در توییتر به اشتراک گذاشته شده است، یکی از شرکت کنندگان از فلین می‌پرسد: «من می‌خواهم بدانم که چرا آنچه در میانمار رخ داده نمی‌تواند اینجا اتفاق بیفتد».

جمعیت بلافاصله وی را تشویق می‌کنند و به دنبال آن فلین می‌گوید: «بدون هیچ دلیلی. منظور من این است که اینجا نیز باید اتفاق بیفتد».

گزارش‌ها نشان می‌دهد معتقدان به تئوری توطئه کیوانان کودتای میانمار را ستایش کرده و این ایده را که باید در ایالات متحده اتفاق بیفتد تایید می‌کنند.

براساس اعلام انجمن کمک به زندانیان سیاسی میانمار، تاکنون بیش از ۸۰۰ نفر از شهروندان این کشور از جمله دستکم ۴۰ کودک در جریان کودتا در این کشور آسیایی کشته و بیش از چهار هزار نفر هم دستگیر و زندانی شده اند.

فلین در سال ۲۰۱۷ پس از آنکه تنها ۲۴ روز از انتصاب وی به عنوان مشاور امنیت ملی دولت ترامپ می‌گذشت، به دروغگویی به "اف بی آی" (پلیس فدرال آمریکا) در مورد ارتباطات خود با روسیه متهم شد. وی سپس وزارت دادگستری ایالات متحده را به دام پهن کردن برای خود متهم کرد و پس از آن شروع به تلاش برای رفع اتهامات کرد. او در نهایت در ماه نوامبر (آبان ۹۹) از سوی ترامپ عفو شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: مشاور ترامپ کودتای ارتش آمریکا دولت بایدن مشاور امنیت ملی ایالات متحده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۸۲۰۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۶۰۰ نفر در جنبش دانشجویی ایالات متحده دستگیر شدند

در جریان جنبش دانشجویی فلسطین در سراسر آمریکا که از هفته گذشته آغاز شده است، نیروهای امنیتی این کشور صدها نفر را دستگیر کردند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، رسانه‌های آمریکایی گزارش دادند که بیش از 600 نفر در جریان اعتراض‌های حمایت از فلسطین در دست کم 15 دانشگاه سراسر آمریکا دستگیر شدند.

طبق تصویری که تارنمای اکسیوس از نقاط برگزاری اعتراض‌های دانشجویی حمایت از فلسطین منتشر کرده، این جنبش بیشتر از ساحل شرقی آمریکا متمرکز است.

همزمان با حضور دانشجویان معترض به سیاست‌های آمریکا در حمایت از جنایات اسرائیل در حوالی دانشگاه نورث‌ایسترن در بوستون، نیروهای سرکوبگر پلیس به تجمع آنها یورش بردند.

درحالیکه دانشجویان دستان خود را به دست یکدیگر حلقه زده بودند، پلیس حضور سنگینی را در صحنه اعتراض‌ها داشت و در نهایت بیش از 100 نفر از دانشجویان معترض را دستگیر کرد.

دو روز گذشته نیز بیش از 100 نفر در دانشگاه کالیفرنیای جنوبی در شهر لس آنجلس ایالت کالیفرنیا بازداشت شدند.

ریشه حمایت دانشجویان آمریکایی از غزهخیزش دانشگاه‌های آمریکا؛ حرف حساب دانشجویان چیست؟چرا خیزش دانشجویی آمریکا صهیونیست‌ها را به وحشت انداخت؟5 نکته درباره اعتراضات دانشجویی در آمریکا"سرکوب دختران دانشجو در آمریکا" یک رسوایی است

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • استدلال‌های مضحک نهادهای اطلاعاتی آمریکا از اوضاع جهان
  • (تصاویر) A-۱۰ Thunderbolt II؛ «گراز» ترسناک نیروی هوایی آمریکا
  • نظم جایگزین چین و آن چه آمریکا باید از آن بیاموزد
  • هاآرتص: اسرائیل دانشگاه‌های آمریکا را از دست داده است
  • (تصاویر) M۱۰ Booker؛ جدیدترین زره پوش ارتش ایالات متحده
  • کمک‌ های جدید آمریکا چه معنایی برای اوکراین و پوتین دارد؟
  • کمک‌های جدید واشنگتن چه معنایی برای کی‌یف و پوتین دارد؟
  • بیش از ۶۰۰ نفر در جنبش دانشجویی ایالات متحده دستگیر شدند
  • آمریکا "هواپیمای روز قیامت" جدید می‌سازد
  • آمریکا "هواپیمای روز قیامت" جدید می سازد