Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون امور بندری و اقتصادی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: در دو ماه سال جاری به وسیله ۲۳ فروند شناور در مجموع ۷۸۰ هزار تن بنزین از اسکله‌های بندر شهید رجایی صادر شده است.

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، منصور خرمشکوه بیان کرد: در دو ماهه سال جاری بیش از ۷۸۰ هزار تن بنزین از طریق اسکله بندر شهید رجایی صادر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: این میزان بنزین از طریق ۲۳ فروند نفتکش وبا اختصاص سه پست اسکله به انجام رسیده است.

معاون امور بندری و اقتصادی اداره کل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان گفت: افزایش میزان صادرات فرآورده‌های نفتی و حجم بالای ترافیک در اسکله‌های ۱ و ۲ نفتی الحاق اسکله‌ای جدید را مورد توجه قرار داد، براین اساس اختصاص یک اسکله جدید که قابلیت کمترین اتصال برای انتقال فرآورد‌های نفتی به پالایشگاه‌ها را دارا باشد، به تصویب رسید.

خرمشکوه افزود: با برگزاری جلسات متعدد، در نهایت امر تغییر کاربری اسکله ۴ که در نزدیکی اسکله‌های نفتی وجود داشت و پیشتر در امر کانتینری فعال بود مصوب شد.

خرمشکوه اضافه کرد: با همکاری بخش خصوصی عملیات تغییر کاربری اسکله یاد شده شروع و بهره برداری از این اسکله باکاربرد جدید از نیمه دوم سال ۹۹ آغاز شد.

معاون امور بندری و اقتصادی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تاپایان اردیبهشت فقط از اسکله شمار (۴) حدود ۲۰۰ هزار تن بنزین با ۶ فروند شناور و ۵۸۰ هزار تن دیگر از طریق اسکه ۱ و ۲ با استفاده از ۱۷ فروند شناور صادر شده است.

خرمشکوه افزایش ظرفیت عملیاتی بندر در حوزه نفتی و همچنین تسریع در امر تخلیه و بارگیری شناور‌ها را از مزایای الحاق اسکله جدید شماره ۴ عنوان کرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: صادرات بنزین بندر شهید رجایی نفتکش هزار تن بنزین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۸۲۱۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزودن ۲ فروند بالگرد به ناوگان هوایی همدان

در نخستین ساعات برگزاری ششمین نمایشگاه ایران اکسپو در راستای مذاکرات سرمایه‌گذاری صورت گرفته با اعلام موافقت مدیر‌عامل شرکت هلیکوپتر ایران مقرر شد بزودی دو فروند بالگرد هوایی به استان همدان اضافه شود. - اخبار استانها -

به گزارش تسنیم از همدان به نقل از روابط‌ عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی استان همدان، در راستای مذاکرات دو سویه بین معاون اقتصادی استاندار همدان و مدیر‌عامل شرکت هلیکوپتر ایران مقرر شد دو فروند بالگرد به منظور آموزش خلبانی و تقویت خدمات رسانی امداد بیمارستانی به استان همدان اضافه شود.

گفتنی است در حال حاضر یک فروند بالگرد هوا نیوز در بیمارستان استان همدان به منظور انجام خدمات درمانی فعال است.

استان همدان از لحاظ سرعت پاسخگویی به حوادث و سوانح از شاخص‌های خوبی برخوردار است، ولی برای افزایش کمی و کیفی خدمات امدادونجات افزوده شدن این دو فروند می‌تواند به نوسازی ناوگان هوایی امدادی و آموزشی استان کمک شایانی کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۱۴ عملیات مقابله با آلودگی‌های دریایی در استان بوشهر انجام شد
  • افزودن ۲ فروند بالگرد به ناوگان هوایی همدان
  • تشدید دوباره حملات انصارالله یمن: پهپاد آمریکایی و نفتکش انگلیسی هدف قرار گرفتند
  • اولین زیردریایی نظامی ساخت چین تحویل پاکستان شد
  • کاربرد های پمپ آب
  • کشف ۳۲ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در خاتم
  • پهپاد آمریکا و نفتکش انگلیس هدف قرار گرفت
  • تامین سوخت سه هزار و ۴۴۰ هواپیما از آبادان
  • الحاق یک فروند شناور آتشخوار به ناوگان بندرجاسک
  • افزایش ۵۱ درصدی صادرات مشتقات نفتی ایران به قاره آفریقا