Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس سازمان ملی استاندارد ایران و هیات همراه پیش از ظهر امروز از بخش های مختلف آزمایشگاهی مرکز تحقیقات صنایع انفورماتیک بازدید کردند.

به گزارش ایران اکونومیست-غلامرضا شریعتی، رییس سازمان ملی استاندارد ایران در جریان این بازدید توجه به نکات ایمنی و عملکردی را مورد تاکید قرار داد و گفت: سازمان ملی استاندارد، مسئول حفظ سلامتی و ایمنی جامعه است و کوتاهی در انجام این مسئولیت قابل اغماض نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه بر اساس نتایج آزمون شرکت های بازرسی و آزمایشگاههای همکار، کالا و خدمات در جامعه ارائه می شود افزود: شرکت های بازرسی باید به دقت مورد ارزیابی قرار گیرند تا ارایه دهندگان خدمات مناسب حمایت شوند.
شریعتی با بیان اینکه جامعه با اطمینان به استاندارد، این کالا و خدمات را دریافت می‌کند تصریح کرد: ما موظف به صیانت از ایمنی و سلامت جامعه هستیم.
شریعتی، مسئولان سازمان استاندارد را ملزم به کنترل و نظارت دوره ای بر عملکرد شرکت های بازرسی و صدور گواهینامه ها کرد و افزود: در راستای این نظارت های سرزده، شرکتهای بازرسی با عملکرد خوب مشمول حمایت ما شوند و در صورت مشاهده هرگونه خطا و تقلب با قاطعیت با آنان برخورد شود.
رییس سازمان ملی استاندارد ایران و هیات همراه در ادامه از بخش های مختلف آزمایشگاههای تجهیزات پزشکی، وسایل و ابزارآزمایشگاهی، لیزر، ارتعاشات، فناوری اطلاعات، صوتی و تصویری، لوازم خانگی، باتری، سازگاری الکترومغناطیس خودرو، مصرف انرژی، حفاظت در برابر نفوذ آب و گرد و غبار وحفاظت در برابر آتش بازدید کردند.
ویدا سینا، مدیرعامل مرکز تحقیقات صنایع انفورماتیک در این بازدید با اشاره به ۱۷ آزمایشگاه تخصصی دارای استاندارد ۱۷۰۲۵ در این مرکز، گفت: این آزمایشگاه ها مجهز به دستگاه های به روز هستند که با نمونه مشابه خارجی برابری می کند.
وی با اشاره به همکاری این مرکز با سازمان ملی استاندارد ایران، از توجه و دقت نظر رییس سازمان ملی استاندارد ایران قدردانی کرد و خواستار حمایت بیش از پیش سازمان ملی استاندارد ایران شد تا بتوانند در شرایط مطلوب خدمات مناسبی را ارائه دهند.

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: رییس سازمان ملی استاندارد ایران شرکت های بازرسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۸۲۲۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۳ میلیارد تومان خدمات ارائه شده توسط سازمان بسیج جامعه پزشکی

رضا منصوری، رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی استان کرمانشاه فعالیت این سازمان را در قالب‌های فرهنگی، درمانی و آموزشی عنوان کرد.

وی؛ دیدار با خانواده شهدا، توزیع خدمات به جامعه کم‌برخوردار، برگزاری کارگاه‌ها و کلاس‌های جریان‌ساز، برگزاری مراسمات مختلف با شرکت بسیجیان و مجموعه دانشگاه، برپایی ایستگاه‌های صلواتی به مناسبت‌های مختلف را در قالب فعالیت‌های فرهنگی سازمان مطرح کرد.

وی در بحث درمانی به طرح شهید محمدعلی رهنمود اشاره و اظهار کرد: چهارشنبه اول هرماه بین ۲۰ تا ۲۴ تیم پزشکی متشکل از پزشک، پرستار، کارشناس بهداشت محیط و روانشناس به مناطق کم‌برخوردار استان اعزام و پس از ویزیت بیمارانی که برای ادامه درمان نیاز به خدمات تخصصی دارند به صورت رایگان اعزام می‌شوند.

رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی استان کرمانشاه از پوشش امدادی و درمانی در سالگرد عملیات بازی‌دراز سخن گفت و افزود: تمامی عوامل از بهداشت، درمان، دانشگاه علوم پزشکی، سپاه، ارتش، فراجا، تأمین اجتماعی و هلال احمر به صورت یک تیم در کنار یکدیگر به شکل منسجم در مراسم سالگرد عملیات بازی‌دراز خدمات ارائه می‌دهند.

اعزام تیم‌های تخصصی به مناطق کم‌برخوردار در مناسبت‌های مختلف، خدمات‌رسانی در راهپیمایی اربعین، انجام تست غربالگری در ادارات، غربالگری دندان‌پزشکی برای کودکان زیر ۱۵ سال در مدارس، از دیگر فعالیت‌های انجام شده توسط ۳۱ کانون بسیج جامعه پزشکی فعال در سطح استان بود که منصوری به آنها اشاره کرد.

وی با ارائه آماری از خدمات انجام شده در سالی که گذشت، افزود: ۲۱۶ تیم عمومی در قالب ۱۷ هزار و ۲۸۳ نفرروز طی سال گذشته به مناطق کم‌برخوردار اعزام شدند.

منصوری اضافه کرد: بیش از ۲۰۰ پزشک عمومی و متخصص به همراه بیش از ۹۰۰ کادر درمان، بهیار، تیم‌های درمانی در مناطق کم‌برخوردار ارائه خدمت داشته که تعداد ۴۸۳ نفر به پزشک متخصص ارجاع که ۳۶ نفر از این تعداد بستری شدند.

وی ارزش ریالی خدمات ارائه شده را حدود ۱۳ میلیارد تومان عنوان کرد و گفت: ۵ میلیارد تومان از این مبلغ هزینه دارو و مابقی خدمات بوده است .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • ارائه خدمات ضروری به بیش از ۸۰۰ هزار نفر در افغانستان
  • نخستین گواهینامه تایید نوع و تطابق تولید خودرو در قزوین صادر شد
  • بیشترین متقاضی دریافت گواهینامه موتورسیکلت در این شهر
  • تهران، بیشترین متقاضی دریافت گواهینامه موتورسیکلت را داشته است
  • ۱۳ میلیارد تومان خدمات ارائه شده توسط سازمان بسیج جامعه پزشکی
  • آمریکا با هواپیمای آخرالزمانی آماده جنگ احتمالی هسته‌ای می‌شود
  • تهران بیشترین متقاضی دریافت گواهینامه موتورسیکلت را داشته است
  • رئیس سازمان ملی استاندارد: امضای ایرانی جهانی شد
  • برخورد قاطع با تور‌های گردشگری غیرمجاز در کردستان
  • افزایش ۴۰ درصدی تعرفه روانشناسی پاسخگو نیست/شرکت های بیمه‌ای به بحث پوشش خدمات روانشناسی ورود کنند