Web Analytics Made Easy - Statcounter

میخواهم زنده بمانم / داستان سریال میخواهم زنده بمانم قصه ای در دل اتفاقات پرشمار دهه 60 است.سریال می خواهم زنده بمانم به کارگردانی شهرام شاه حسینی و تهیه کنندگی محمد شایسته ساخته شد. سریال می خواهم زنده بمانم جدیدی است که از شبکه نمایش خانگی در حال پخش است. باخبر شدیم سریال محبوب می خواهم زنده بمانم توقیف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«می خواهم زنده بمانم» متوقف شد

روابط عمومی فیلیمو با تایید خبر توقف پخش سریال «می‌خواهم زنده بمانم»، اعلام کرد، «قسمت پانزدهم این مجموعه امروز ساعت هشت صبح از فیلیمو، پخش نخواهد شد.»

روابط عمومی فیلیمو همچنین درباره توقف پخش سریال «می‌خواهم زنده بمانم» اطلاعیه ای را به شرح زیر منتشر کرده است:

«با درخواست معاونت اجتماعی نیروی محترم انتظامی، پخش سریال «می خواهم زنده بمانم» تا اطلاع ثانوی متوقف شده است و تیم تولید و ساترا در حال رایزنی برای رفع ابهامات و گفتگو درخصوص نقطه نظرات ایشان است.

از مسئولان محترم درخواست می‌شود با سعه صدر و آرامش به نظاره سریال بنشینند؛ تا سرنوشت شخصیت‌های منفی سریال بر اساس روند منطقی درام به سرانجام برسد و سازندگان جرأت و جسارت پرداختن به اتفاقات مهم و افراد نیک و بد روزگار را در کسوت های مختلف داشته باشند.»

سریال «می خواهم زنده بمانم»، به کارگردانی شهرام شاه حسینی و تهیه‌کنندگی محمد شایسته هر دوشنبه از فیلیمو پخش می‌شود که با توجه به اتفاقات پیش آمده، قسمت پانزدهم آن امروز ـ دوشنبه ـ دهم خرداد ماه ـ پخش نخواهد شد.

 

منبع: فردا

کلیدواژه: می خواهم زنده بمانم می خواهم زنده بمانم بازیگران می خواهم زنده بمانم سحر دولتشاهی سریال می خواهم زنده بمانم خواهم زنده بمانم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۸۲۲۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جیمی کرگر پس از حضور در دیوار زرد ورزشگاه سیگنال ایدونا پارک: می‌خواهم بلیت فصل دورتموند را بخرم! (زیرنویس فارسی)

در جریان دیدار دورتموند و پاری سن ژرمن در دور رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا، جیمی کرگر که به عنوان مفسر ورزشی در ورزشگاه حضور داشت در میان جایگاه اصلی تماشاگران دورتموند موسوم به دیوار زرد حاضر شد.

دانلود (2.9MB)

دیگر خبرها

  • اوقات شرعی پانزدهم اردیبهشت ماه به افق آبادان و خرمشهر
  • اوقات شرعی پانزدهم اردیبهشت در سمنان
  • اوقات شرعی فردا شنبه، پانزدهم اردیبهشت
  • جیمی کرگر پس از حضور در دیوار زرد ورزشگاه سیگنال ایدونا پارک: می‌خواهم بلیت فصل دورتموند را بخرم! (زیرنویس فارسی)
  • توخل درها را باز کرد: شاید در بایرن بمانم!
  • جلسه ویژه برای ستاره ناراضی رئال: بمانم یا بروم
  • امام جمعه همدان: مطالبه‌گر‌ مشکلات مردم خواهم بود
  • ویل آسپری: ای جی استایلز سعی کرد مرا به رفتن به WWE متقاعد کند
  • شکست پانزدهم، کشتی صنعت نفت غرق شد
  • آغاز تمرینات تیم ملی دو و میدانی جانبازان و توان یابان از پانزدهم اردیبهشت