Web Analytics Made Easy - Statcounter

احسان مکتبی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: به دلیل شرایط کرونا، طبق اعلام وزارت کشور زمان برگزاری انتخابات از هفت صبح آغاز شده و تا ساعت دو بامداد قابل تمدید است.

رئیس ستاد انتخابات استان گلستان افزود: مقرر شده براساس پروتکل ها، ستادهای انتخاباتی و مجالس کاندیداها در فضای باز برگزار شود و چنانچه اگر مجالسی در فضای بسته بود، حداکثر مجاز جمعیت، تا یک سوم فضای سالن بوده و همچنین باید به ورود و خروج توجه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مکتبی بیان کرد: مسئول نظارت بر رعایت پروتکل ها هم دانشگاه علوم پزشکی است.

وی اضافه کرد: همچنین مقرر شده فرمانداران تا جایی که امکان داشته باشد، صندوق شعب اخذ رای را در فضای آزاد طراحی کنند و با علامت گذاری جای ایستادن رای دهندگان مشخص شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گلستان گفت: همچنین در تعدادی از شهرهای کشور، انتخابات شورای شهر به صورت الکترونیکی بوده که گرگان هم جزو آنها است.

طبق گفته مکتبی تاکنون تخلف انتخاباتی در گلستان گزارش نشده است.

رئیس ستاد انتخابات استان گلستان اظهارکرد: هزار و ۴۳۹ نفر برای انتخابات شوراهای شهر در استان ثبت نام کرده بودند که با احتساب رد صلاحیت ها و انصرافی ها هم اکنون هزار و ۱۸۱ نفر در عرصه رقابت باقی مانده اند.

وی متذکر شد: اعلام نظر قطعی و نهایی در مورد اعتراض کاندیداها هم تا ۱۵ خرداد اعلام می شود.

مکتبی گفت: زمان تبلیغات شوراهای شهر و روستا از تاریخ ۲۰ الی ۲۶ خردادماه خواهد بود.

عاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گلستان بیان کرد: ۳۲ هزار و ۲۸۱ رأی اولی در استان وجود داشته و هزار و ۷۸۵ صندوق رأی برای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در نظر گرفته شده است.

کد خبر 5224473

منبع: مهر

کلیدواژه: گرگان احسان مکتبی انتخابات 1400 انتخابات 1400 ویروس کرونا چالش شایستگی بوشهر کرمانشاه گرگان آمار کرونا خطبه های نماز جمعه شیراز واکسن کرونا اراک اردبیل مشارکت مردم در انتخابات شیوع کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۸۲۲۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عضو کانال‌های فضای مجازی صداوسیمای گلستان شوید

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان؛ جهت عضویت در کانال‌های فضای مجازی صداوسیمای گلستان در پیام رسان بله کافیست عدد ۱۷۱ را به شماره ۱۰۰۰۵۸۸۲ پیامک کنید.

نشانی کانال‌های فضای مجازی صداوسیمای گلستان در سایر پیام رسان‌های داخلی به شرح زیر است:

splus.ir/Tv_Golestan
eitaa.com/Tv_Golestan
https://rubika.ir/Tv_Golestan
https://ble.ir/Tv_Golestan
http://Golestan.irib.ir
@Tv_Golestan

دیگر خبرها

  • ضبط مناظره‌های انتخاباتی در صدا و سیمای اصفهان
  • زمان برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • زمان اعلام لیست انتخاباتی شانا برای دور دوم انتخابات مجلس
  • توصیه های انتخاباتی استاندار/تنور انتخابات را گرم نگه داریم
  • افشاگری روح الامینی درباره اشتباه انتخاباتی شانا در انتخابات ۱۱ اسفند /شهادت می دهم یزدی خواه به لیست ائتلاف تعهد داده بود
  • عضو کانال‌های فضای مجازی صداوسیمای گلستان شوید
  • توضیحات معتمدی درباره جلسه با ورزشکاران شانس المپیکی
  • استقرار شعب ویژه برای رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در مرحله دوم انتخابات مجلس
  • آغاز ضبط مناظره‌های تبلیغاتی ۴ نامزد دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • ضبط مناظرات انتخاباتی نامزد‌های راه یافته به دور دوم انتخابات در شهرستان کرمانشاه