Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-03@04:26:40 GMT

دکوراسیون خود را بشناسید و آن را متحول کنید

تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۸۲۳۴۳

خبرگزاری آریا- آیا در مورد دکوراسیون فضا اطلاعاتی در اختیار دارید؟ اگر اطلاعات ندارید اصلاً نگران نباشید چون ما قصد داریم شما را در این محتوا به طور کامل با دکوراسیون داخلی و خارجی ساختمان آشنا کنیم. البته این نکته را در نظر داشته باشید که ایران مهد فرهنگ و هنر است و زیبایی بناهایی همچون تخت جمشید سندی است که این مبحث را تأیید می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شایان ذکر است بدانید که ایرانی‌ها هزینه بسیار زیادی برای طراحی فضای داخلی و خارجی یک بنا صرف می‌کنند، به همین دلیل ما روزانه شاهد مشاهده ساختمان‌های بسیار زیبا، شیک و لاکچری هستیم، این نکته را در نظر داشته باشید که برای زیبا شدن یک ساختمان باید تمام فضاها را مورد توجه قرار داد برای مثال باید نمای ساختمان و فضای داخلی به بهترین نحو ممکن طراحی شود و حتی لوازم مدرن و شیک برای چیدمان داخل فضا استفاده شود. دکوراسیون چیست و چه کاربردی دارد

یکی از متداول‌ترین سؤالاتی که توسط افراد مطرح می‌شود این است که دکوراسیون چیست و یا دکوراسیون چه کاربردی دارد؟ در ابتدا بهتر است بدانید دکوراسیون به زیبایی داخلی و خارجی یک فضا گفته می‌شود که توسط مهندسین معمار صورت می‌پذیرد، دکوراسیون در مجموع به دو دسته تقسیم می‌شوند (دکوراسیون داخلی و دکوراسیون خارجی) همانطور که از نام این دو نوع دکور مشخص است دکوراسیون داخلی مربوط به طراحی داخلی فضا می‌باشد. برای مثال در بسیاری از منازل مشاهده می‌شود که از متریال کناف برای زیباتر شدن فضا استفاده می‌کنند. البته متریال‌های گوناگونی برای طراحی داخلی یک فضا وجود دارد.

شاید برای شما سؤال پیش بیاید که برای دکوراسیون داخلی هر از متریال‌های استفاده می‌شود؟ در پاسخ به این سؤال بهتر است بگوییم که متریال‌های همچون کامپوزیت، سنگ، سرامیک و حتی پوشش گیاهی در طراحی دکوراسیون خارجی یک ساختمان استفاده می‌شود، به این نکته مهم توجه داشته باشید که دکوراسیون خارجی یک ساختمان را بیشتر با نام نمای ساختمان می‌شناسند. در طراحی داخلی و خارجی ساختمان لوازم بسیار زیادی نقش آفرینی می‌کنند برای مثال منابع نوری یکی از لوازمی‌هایی هستند که در طراحی ساختمان  اعم از دکوراسیون داخلی و دکوراسیون خارجی استفاده می‌شوند.

آشنایی با تأثیر طراحی دکوراسیون داخلی در فضاهای مختلف

طراحی دکوراسیون داخلی تمام فضاها با یکدیگر متفاوت می‌باشد چون برای مبلمان کردن هر فضا از لوازم گوناگون استفاده می‌شود، برای مثال بهتر است بدانید که لوازم استفاده شده در مبلمان یک فضای مسکونی با لوازم استفاده شده در مبلمان فضای اداری کاملاً با یکدیگر متفاوت می‌باشند در نتیجه شما هیچ وقت نمی‌توانید از مبلمان‌هایی که در فضای مسکونی استفاده می‌شود در فضای اداری و حتی تجاری استفاده کنید.

شاید برای شما سؤال پیش بیاید چرا این لوازم با یکدیگر متفاوت است؟ در پاسخ به این سؤال بهتر است بدانید که فضای مسکونی یک محیط خصوصی محسوب می‌شود اما فضاهای اداری و تجاری یک محیط عمومی محسوب می‌شوند، برای مثال در فضای مسکونی مبل مورد استفاده قرار می‌گیرد اما در فضای اداری از صندلی‌های انتظار استفاده می‌شود، این نکته را هم در نظر داشته باشید که یک شخص می‌تواند برای فضای مسکونی خود به میزان دلخواه هزینه کند و زیباترین اتاق خواب، سرویس بهداشتی، هال و پذیرایی، آشپزخانه و بسیاری از فضاهای دیگر را طراحی کرده و بهترین لوازم را برای این فضا خریداری کند اما در فضای اداری این مسئله امکان پذیر نیست.

بررسی انواع دکوراسیون برای فضای مسکونی

در ابتدای کار بهتر است بدانید که فضاهای موجود در دکوراسیون خانه با یکدیگر متفاوت می‌باشند برای مثال لوازمی که برای دکور زدن اتاق خواب در دکوراسیون منزل استفاده می‌شود مطمئناً در آشپزخانه مورد استفاده قرار نمی‌گیرد، به همین دلیل قصد داریم فضاهای مختلف یک خانه به علاوه لوازم مورد نیاز برای دکور زدن آن را به شما معرفی کنیم.

دکوراسیون اتاق خوابدکوراسیون آشپزخانهدکوراسیون پذیراییدکوراسیون سرویس بهداشتی

طراحی دکوراسیون اتاق خواب با لوازم لاکچری

برای دکوراسیون اتاق خواب که یکی از خصوصی‌ترین بخش‌های یک خانه محسوب می‌شود، باید لوازمی خریداری کنید که دکوراسیون فضا به رمانتیک‌ترین شرایط ممکن نزدیک شود این فضا باید آرامش بخش‌ترین و بهترین فضای موجود در خانه باشد تا شما بتوانید با استراحت کردن در آن روح و جسم خود را ریکاوری کرده و برای آغاز یک روز کاری جدید خود را آماده شوید، شایان ذکر است بدانید که لوازم زیادی برای لاکچری شدن اتاق خواب وجود دارد که شاید تا به حال به آنها فکر نکرده باشید برای مثال با خرید یک پرده زیبا و شیک می‌توانید تأثیر زیادی در دکوراسیون اتاق خواب بگذارید، اما لوازم دیگری همچون تخت خواب، تابلو، رگال لباس و ..... می‌تواند فضا را زیباتر جلوه دهد.

لوازم مورد نیاز در دکوراسیون آشپزخانه

یکی از پراستفاده‌ترین فضاهای خانه، آشپزخانه می‌باشد که خانم‌ها برای دکوراسیون آن به صورت حرفه‌ای برنامه ریزی می‌کنند، برای دکوراسیون آشپزخانه لوازم بسیار زیادی وجود دارد به همین دلیل دکور زدن این فضا کار زیاد سختی نیست، شاید برای شما سؤال پیش بیاد که برای زیبا شدن آشپزخانه از چه لوازمی باید استفاده کرد؟ در پاسخ به این سؤال بهتر است بگوییم لوازمی همچون فر، گاز، هود، پرده آشپزخانه، یخچال، فریزر و حتی سرویس قاشق و چنگال می‌تواند تأثیر مستقیم در طراحی یک آشپزخانه داشته باشد، توجه داشته باشید که برای دکوراسیون آشپزخانه از لوازم با طراحی ست و هماهنگ استفاده کنید تا زیبایی آشپزخانه چندین برابر شود.

بررسی مهمترین فضا در یک خانه (دکوراسیون پذیرایی)

در این بخش از محتوا قصد داریم به سراغ دکوراسیون پذیرایی منزل برویم، این قسمت از دکوراسیون منزل از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است، چون در این فضا باید از مهمان پذیرایی شود، این نکته را در نظر داشته باشید هر شخص که وارد منزل شما می‌شود زیبایی کل  فضاهای خانه را در قسمت پذیرایی مشاهده می‌کند چون امکان ورود به فضاهای دیگر را ندارد، در نتیجه سعی کنید این فضا را به بهترین نوع ممکن طراحی کرده و دکور بزنید و برای طراحی این قسمت از بهترین لوازم استفاده کنید. لازم به ذکر است بدانید که برای زیباتر شدن این فضا باید از لوازم دکوری مانند ساعت دیواری، ساعت ایستاده، لوستر یا منابع نوری شیک، مبل، تلویزیون و بسیاری از لوازم مدرن دیگر که بر حسب سلیقه افراد انتخاب می‌شود استفاده کنید. 

در دکوراسیون سرویس بهداشتی باید از چه المان‌هایی استفاده کرد؟

در این بخش از محتوا قصد داریم دکوراسیون عمومی‌ترین فضا یک منزل را مورد بررسی قرار دهیم، آیا میدانید عمومی‌ترین فضا منزل کجاست؟ سرویس بهداشتی عمومی‌ترین فضای منزل می‌باشد چون تمام افراد که وارد منزل شما می‌شوند اجازه استفاده از آن را دارند، برای طراحی و دکوراسیون سرویس بهداشتی می‌توانید از کاشی و سرامیک‌های شیک، روشویی سنگی و چوبی لاکچری استفاده کنید. البته توالت فرنگی، سرویس توالت و غیره می‌تواند تأثیر بسیار زیادی در زیبایی دکوراسیون سرویس بهداشتی یک منزل داشته باشد.

یکی از لوازمی که بسیار زیاد در سرویس بهداشتی مورد استفاده قرار می‌گیرد روشویی می‌باشد، بهتر است بدانید روشویی اولین چیزی است که در سرویس بهداشتی دیده می‌شود، این روزها روشویی‌های مدرن و لاکچری متنوعی توسط بسیاری از برندهای تولید و بازار عرضه می‌شود، شایان ذکر است بدانید استفاده از یک روشویی منحصر به فرد می‌تواند شرایط را به گونه‌ای رقم بزند که هر شخص بعد وارد شدن به سرویس بهداشتی مجذوب آن شده و فضا برای وی زیباتر به نظر برسد.

نقد و بررسی دکوراسیون اداری

همانطور که در قسمت بالا مطالعه کردید برای طراحی دکوراسیون اداری در یک فضا به لوازم مناسب برای این فضا نیاز خواهید داشت، برای مثال برای چیدمان آبدارخانه باید از لوازمی مشابه با لوازم آشپزخانه استفاده کنید، البته برای یک آبدارخانه نیاز نیست که لوازم تجملاتی خریداری شود. در نظر داشته باشید که یک فضای اداری از چندین قسمت مانند اتاق جلسات، اتاق انتظار، اتاق مدیریت و..... تشکیل می‌شود که فضاهای مشابه یک خانه را دارد اما باید این نکته را مد نظر قرار دهید که برای اتاق کنفرانس باید از لوازم بسیار خاص مانند میز کنفرانس، میکروفون‌های بی‌سیم رومیزی، لوازم برای پذیرایی و غیره استفاده کنید. این مسئله در مورد اتاق انتظار هم صدق می‌کند، در هنگام طراحی دکوراسیون اتاق انتظار باید صندلی‌های انتظار راحت و نرم خریداری کنید و لوازمی همچون مجله، کتاب، آبسردکن و غیره را برای ارباب رجوع در نظر بگیرید.

راهنمای خرید لوازم مورد نیاز برای طراحی دکور

توجه داشته باشید که برای طراحی دکوراسیون یک فضا باید لوازم متعددی را خریداری کنید که تهیه این لوازم در بازار فیزیکی کار بسیار سختی است چون در این روزها کرونا شرایط بسیار بدی را برای هموطنان ایجاد کرده است به همین دلیل بهتر است به سراغ فروشگاه‌های اینترنتی بروید. لازم به ذکر است بدانید که فروشگاه فلق شاپ یکی از بهترین فروشگاه‌های اینترنتی موجود در کشور است که بالغ بر صد هزار محصول متنوع دارد و شما می‌توانید به راحتی یک خرید هوشمندانه را با استفاده از این وب سایت تجربه کنید.

شایان ذکر است بدانید محصول خریداری شده توسط شما از این وب سایت در تاریخ و مکان معین به شما تحویل داده می‌شود. این نکته را در نظر داشته باشید که فلق شاپ /https://falaqshop.ir شرایط را به گونه‌ای برای کاربران خود فراهم کرده است تا بتوانند قدرت انتخاب بیشتری داشته باشند، در واقع به جرأت می‌توان گفت که تنوع اجناس در این فروشگاه اینترنتی بسیار بالا است در ثانی شما می‌توانید بعد از انتخاب محصول، راهنمای خرید آن را مطالعه کنید. این نکته را در نظر داشته باشید این مسئله باعث می‌شود تا شما یک انتخاب درست را تجربه کنید.



منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: خرید اینترنتی فروشگاه اینترنتی نکته را در نظر داشته باشید دکوراسیون سرویس بهداشتی نظر داشته باشید دکوراسیون اتاق خواب دکوراسیون آشپزخانه یکدیگر متفاوت دکوراسیون داخلی دکوراسیون خارجی طراحی دکوراسیون بهتر است بدانید برای دکوراسیون استفاده می شود داخلی و خارجی استفاده کنید همین دلیل بسیار زیادی فضای مسکونی فضای اداری برای طراحی برای دکور قصد داریم برای زیبا برای مثال خارجی یک ترین فضا یک خانه یک فضا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۸۲۳۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مارک‌های  پرفروش‌ چرخ خیاطی خانگی در ایران را بشناسید

هنگام خرید بهتر است چرخی را تهیه کنید که کیفیت دوخت بالایی داشته باشد و به لحاظ فناوری حرفی برای گفتن داشته باشد اما کدام شرکت چرخ خیاطی خانگی بهتری تولید می کند؟

محبوب ترین چرخ خیاطی های خانگی

با توجه به فروش خوب محصولاتی چون چرخ های خانگی برند کاچیران، ژانومه، جگوار، سینگر، مامی لوک و برادر می توان این محصولات را در بین محبوب ترین ها دسته بندی کرد. چرخ خیاطی خانگی اگرچه قدرت چرخ صنعتی را ندارد. اما، می تواند برای پیشبرد دوخت و دوز در تعداد کمتر به خیاطان کمک کند. مجموعه این چرخ های خانگی که از برندهای مختلف معرفی شده است، نیاز خیاطان را در خانه برطرف می کند و در حد چرخ صنعتی با کیفیت و با دوام است که توانسته رضایت خریداران را به خود جلب کند.

کاچیران

کاچیران برندی ایرانی و با سابقه است که چرخ های متنوع با کاربردهای متفاوتی را به بازار عرضه کرده است. طبق اطلاعات تولیدی محصولات کاچیران، باید گفت که چرخ خیاطی کاچیران دوخت پارچه های مختلف مانند استرچ را نیز پشتیبانی می کند و مجهز به الگوهای خیاطی متنوعی است.

تمام محصولات کاچیران سبک بوده و معمولا از جنس آلومینیوم یا فایبر گلاس تهیه می‌شود که در محصولات مختلف جنس آن متفاوت است. این چرخ به دلیل قابلیت هایی که دارد محبوب شده است و این قابلیت ها شامل دور موتور بالا و تنوع در مدل های دوخت متنوع در تعداد بالا است. این چرخ ها مجهز به سیستم فشار پایه برای تنظیم ضخامت پارچه های مختلف بوده و دارای قابلیت دوخت معکوس جادکمه است که با پدال برقی کار می کند.

سینگر

با کمی جستجو در خانه مادربزرگتان حتما برند سینگر را در لابلای وسایل قدیمی آن ها پیدا خواهید کرد که نشانی از قدمت این برند در ایران است. قدمت و ماندگاری این محصول نشانی از محبوبیت و رضایت مشتری است که باعث شده تهیه چرخ خیاطی سینگر به عنوان یکی از چرخ های محبوب در کشور تبدیل شود. مدل های جدید این چرخ خیاطی خانگی برای انجام کارهای هنری و گلدوزی بسیار مناسب است و می توانید موقعیت سوزن را همانطور که علاقه دارید متناسب با طول و عرض پارچه تغییر دهید.

ژانومه

برند ژاپنی ژانومه یکی دیگر از برندهای نام آشنا و با سابقه در ایران است که هم به لحاظ کیفیت و هم به لحاظ زیبایی در بازار ایران حرفی برای گفتن دارد. چرخ خیاطی ژانومه یکی از بهترین برندهای چرخ خانگی است که قطعات داخلی آن بسیار محکم و مقاوم است و دوام بسیار بالایی دارد.

یکی از مزیت های چرخ های ژانومه این است که صدای بسیار کمی تولید می کند و فضای کاری و ذهنی را آرام نگه می دارد. از مزایای چرخ خیاطی ژانومه می توان گفت که توانایی دوخت پارچه های ضخیم، پارچه های نازک را داشته و بر اساس بروشور ارائه شده توسط خود شرکت ژانومه توانایی پس دوزی، تکه دوزی، دکمه و جادکمه، زیپ، زیگزاگ، ساده دوزی و گلدوزی را دارد.

جگوار

چرخ خیاطی خانگی جگوار که برندی ویتنامی است و تحت لیسانس ژاپن تولید می شود، یکی دیگر از چرخ های خانگی است که به بازار معرفی شده است و با توجه به فروش بالا می توان میزان محبوبیت این محصول را تخمین زد. چرخ خیاطی خانگی جگوار خیلی نرم کار می کند که طبق نظر کاربران نرم بودن این محصول سرعت دوخت را بالا می برد. چرخ های جگوار سر و صدای بسیار کمی داشته و می تواند مدل های دوخت بسیار متنوعی همچون راسته دوزی، زیگزاگ دوزی، جادکمه دوزی و سردوز را پشتیبانی کند.

مامی لوک

مامی لوک یکی دیگر از برندهای بسیار خاص در تولید چرخ خیاطی بوده که محصولی از کشور ژاپن است. مامی لوک علاوه بر چرخ خانگی، چرخ های سردوز و صنعتی نیز تولید می کند. از امکانات چرخ مامی لوک می توان به ظریف دوزی این محصول اشاره کرد که کمک می کند بتوانید حتی پارچه های ظریف که با سایر چرخ ها نمی توان دوخت را بدوزید. چرخ های مامی لوک مجهز به بیش از 30 مدل دوخت بوده و با پدال برقی کار می کند.

برادر

یکی دیگر از محبوب ترین چرخ های بازار چرخ خیاطی برادر است که با یک دکمه می توانید سرعت دوخت این چرخ را تنظیم کنید. چرخ خیاطی برادر مدل دوخت های تزیینی مختلفی دارد و به آسانی می توانید ماسوره را عوض کنید و به خیاطی کردن ادامه دهید. در صورتی که خطایی در دستگاه رخ دهد با اعلام آن به شما کمک می کند تا هر چه سریعتر خطا را برطرف کنید. چرخ خیاطی برادر گزینه مناسبی برای دوخت آستین و سرآستین است؛ چرا که مجهز به بازوی آزاد است که درست مثل بازو در قسمت جلویی چرخ خیاطی قرار می گیرد.

کد خبر 848910

دیگر خبرها

  • مارک‌های  پرفروش‌ چرخ خیاطی خانگی در ایران را بشناسید
  • علائم فشار خون بالا را بشناسید
  • تاثیر لاین نوری بر دکوراسیون داخلی 
  • علائم و نشانه‌های مالاریا را بشناسید
  • معلم، متحول کننده انسان‌ها در طول تاریخ
  • استاندار اردبیل: سند بنیادین آموزش و پرورش را متحول کرد
  • شهید جوادی را بهتر بشناسید
  • رنگ نقش مهمی در معماری ایفا می‌کند
  • مدرسه حکمت با همت خیران بازسازی و متحول شد
  • ترکیب منچستریونایتد متحول می‌شود/ ۳ بازیکن فروشی نیستند