Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس با اشاره به نقش پشتوانه مردمی بالا در حل مشکلات گفت: حضور حداکثری مردم در انتخابات حل مشکلات را برای فرد انتخاب شده راحت‌تر می‌کند. - اخبار استانها -

مهرداد گودرزوند در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در رشت‌ اظهار داشت: یکی از ویژگی‌هایی که مردم باید در کاندیداهای ریاست جمهوری آن را جستجو کنند مبارزه با فساد است و سوابق خدمتی افراد بیانگر این امر است که چقدر در مبارزه با فساد اهتمام داشته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس افزود: قانون‌مداری از دیگر معیارهای مهم در انتخاب فرد اصلح است و در سوابق مدیریتی کاندیداها مشخص است که چقدر براساس قانون عمل کرده‌‌اند و به چه میزان بر قوانین کشور در حیطه کاری خود شناخت دارند.

نماینده مردم رودبار در مجلس خاطرنشان کرد: مسئله مهم دیگر این است که این افراد در حوزه مسئولیت خود چقدر در وظایفی که قانون برای آن‌ها مشخص کرده بود توانسته‌اند منشأ تحول در سیستمی که مسئولیت آن را داشت‌اند باشند.

«خرشک» رودبار گیلان زیر آوار مافیای معدن؛ یک دهه اعتراض روستاییان به جایی نرسید + فیلمتداوم بی‌تدبیری در دولت "تدبیر" / گلایه‌ تند مردم گیلان از قطعی مکرر برق / مردم از سوءمدیریت‌ها خسته‌ شده‌ا‌ند+ فیلمگله‌مندی مردم گیلان از افزایش قیمت نان‌ با وجود کیفیت پایین + فیلم

وی اشراف فرد مورد نظر بر سیستم اجرایی کشور را از دیگر نکات حائز اهمیت دانست و گفت: از دیگر مواردی است که در انتخاب فرد اصلح باید به آن توجه داشت این است که افراد چقدر بر سیاست خارجی مبتنی بر قانون اساسی مسلط هستند.

عضو مجمع نمایندگان گیلان در مجلس تصریح کرد: مردم با رجوع به سوابق و عملکرد کاندیداها می‌توانند موارد مذکور را شناسایی کرده و به فردی که به نظر می‌رسد شایستگی بیشتری داشته و تواناتر است را انتخاب کنند.

گودرزوند با بیان اینکه انتخابات تعیین سرنوشت 4 سال آینده کشور و خودمان برای چهار سال آینده است افزود: انتخابات از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و باید توجه داشته باشیم که فرد انتخاب شده چقدر می‌تواند هدف‌هایی که برای توسعه در کشور تعریف شده را محقق سازد.

وی عنوان داشت: از طرفی در انتخاب باید توجه داشت که آیا فرد مورد نظر می‌تواند اقتصاد کشور را متحول کند و اجرای عدالت و مبارزه با فساد را در اولویت خود قرار دهد لذا به همین جهت انتخابات و انتخاب فرد اصلح برای جامعه از اهمیت بالایی برخوردار است.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: اگر افراد از اهمیت رأی خود آگاه نباشند به نوعی اهمیتی برای آینده قائل نشده‌اند و قطعاً وقتی آینده برای ما ارزش دارد حضور در پای صندوق‌های رأی نیز به همان میزان ارزشمند است.

نماینده مردم رودبار در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه باید رئیس جمهوری روی کار بیاید که پشتوانه مردمی بالایی داشته باشد ابراز داشت: رئیس جمهوری که با پشتوانه مردمی بالا انتخاب شود می‌تواند بسیار اثرگذار بوده و مفید واقع شود.

گودرزوند خاطرنشان کرد: یقیناً در 28 خردادماه انتخابات برگزار شده و در روز 29 خرداد یک نفر به‌عنوان رئیس جمهور انتخاب می‌شود اما هر چقدر این انتخابات با حضور حداکثری مردم گره بخورد حل مشکلات برای آن فرد راحت‌تر خواهد بود.

عضو مجمع نمایندگان گیلان در مجلس با بیان اینکه هر چقدر پشتوانه داخلی رئیس جمهور قوی‌تر باشد بار مسئولیتش نیز سنگین‌تر است گفت: پشتوانه داخلی بالای فرد می‌تواند برای هر نوع رایزنی‌ها در سیاست‌های خارجی و بهبود شرایط کشور کمک‌کننده باشد.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس با تأکید بر اینکه فردی که روی کار می‌آید باید بتواند با فساد مبارزه کرده و بر سیاست‌های داخلی و خارجی تسلط کامل داشت باشد افزود: تأکید فردی که روی کار می‌آید باید بر استفاده از منابع داخلی و سرمایه انسانی باشد و در جهت پویایی اقتصاد اهتمام داشته باشد.

وی نقش جامعه نخبگان و اساتید در تبیین ویژگی‌های فرد اصلح را نقشی پررنگ خواند و ابراز داشت: فرهیختگان، اساتید و دانشجویان باید به عرصه انتخابات ورود کرده و با پیگیری و رصد فعالیت کاندیداها، عملکرد و سوابق آن‌ها به مردم در انتخاب فرد اصلح کمک کنند.

عضو مجمع نمایندگان گیلان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: جامعه نخبگان با سخنرانی و سایر ظرفیت‌هایی که در اختیار دارند حضور مردم پای صندوق‌های رای را پررنگ کنند چرا که آینده کشور به این حضور بستگی دارد و یقیناً با این انتخاب چهار سال آینده ساخته خواهد شد.

وی افزود: انتخابات در نظام جمهوری اسلامی نشان داده که در هیچ زمانی انتخابات از پیش تعیین شده نبوده است و در تمام انتخابات ریاست جمهوری، نمایندگان مجلس شورای اسلامی و شوراهای شهر‌ها و روستا مردم تعیین‌کننده فرد مورد نظر هستند.

گودرزوند گفت: نخبگان در قشرهای مختلف نخبگان فرهنگی، دانشگاهی، بازاری، کشاورز و سایر اقشار مردم در جامعه نقش کلیدی دارند و باید در جهت روشنگری برای شناخت بهتر فردی که می‌تواند آینده کشور را به دست بگیرد به جامعه کمک کنند.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس تصریح کرد: همانطور که مقام معظم رهبری اشاره فرمودند مشکل کنونی کشور مشکل اقتصاد و معیشت است و یقیناً حضور پررنگ مردم و در صحنه بودن آن‌ها می‌تواند بسیاری از مشکلات را حل کند.

عضو مجمع نمایندگان گیلان در مجلس بیان کرد: مشکلات ما مشکلات لاینحلی نبوده و مشکلات قابل حلی است که می‌شود در یک دوره زمانی چهار ساله که زمان بسیار مناسبی است آن‌ها را برطرف کرد لذا در این دوره چهار ساله حل مشکلات با حضور و پشتیبانی مردم اتفاق می‌افتد.

وی با بیان اینکه سیاست خارجه مشکل اساسی مردم نیست افزود: همانطور که در منویات مقام معظم رهبری نیز پیداست مشکل اول ما معیشت و اقتصاد است و ما با تکیه بر منابع داخلی باید معیشت مردم را بهبود بخشیم و این امر نیازمند مدیریت‌های کارآمد و عملکرد موثر در بخش‌های مختلف است.

 وی با بیان اینکه بهره‌گیری از مدیران کارآمد در سطح ملی می‌تواند باعث تحول در حوزه‌های کشاورزی، اقتصاد، صنعت و سایر حوزه‌ها شود گفت: این امر می‌طلبد که وزرای انتخاب شده افرادی توانمندی باشند؛ رویکرد بالا بردن کیفیت در بخش‌های مختلف کشور سبب می‌شود که در دوره چهار ساله به هدف توسعه کمی و کیفی معیشت و اقتصاد مردم برسیم.

انتهای پیام/614/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: عضو مجمع نمایندگان گیلان در مجلس بودجه و محاسبات مجلس عضو کمیسیون برنامه مجلس شورای اسلامی انتخاب فرد اصلح حل مشکلات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۸۲۴۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشارکت بیشتر در انتخابات، هزینه‌های امنیتی را کاهش می‌دهد

یک داوطلب انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی گفت: اگر سطح مشارکت در انتخابات از دور اول هم بیشتر شود، آورده بیشتری به لحاظ امنیت ملی برای کشورمان دارد.

ابوالفضل ظهره‌وند در گفت‌وگو با ایسنا درباره اهمیت دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: یک وجه انتخابات به مشارکت مردم در اصلاح و بهبود شیوه حکمرانی برمی‌گردد که بخشی از این حکمرانی به قوه مقننه مربوط می‌شود. انتخاب اصلح برای حضور در مجلس شورای اسلامی هم عمل به تکلیف شهروندی و هم مشارکت در سرنوشت کشور است. این امر موجب تاثیرگذاری مردم بر روند قانونگذاری در کشور می‌شود.

وی افزود: هرچه مشارکت بیشتر باشد مثل راهپیمایی ۲۲ بهمن یا روز قدس، تاثیر مثبت بیشتری برای شرایط کشور دارد و دشمن پیام را دریافت می‌کند. مشارکت بالا در انتخابات هم بر موقعیت ژئوپولتیک، قدرت مانور منطقه‌ای و تامین منافع و امنیت ملی کشور تاثیر مثبت می‌گذارد. با توجه به تحولات منطقه، جنگ عزه و حساسیت‌های منطقه‌ای و بین‌المللی، اگر سطح مشارکت از دور اول هم بیشتر شود، آورده بیشتری به لحاظ امنیت ملی برای کشورمان دارد.

این داوطلب مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی افزود: با مشارکت بیشتر در انتخابات، هزینه‌های امنیتی ما کاهش می‌یابد و دشمن از اقدامات ناامن‌سازی ایران دلسرد خواهد شد و وقتی دشمن از ماجراجویی‌های امنیتی دلسرد گردد، برای ما آورده اقتصادی خواهد داشت زیرا دورنمای اقتصادی کشور روشن‌تر، سرمایه‌گذاری بیشتر، هزینه‌های امنیتی کمتر و چسبندگی مردم به فعالیت اقتصادی بیشتر خواهد شد اما هرچه از داخل به دشمن پالس داده شود، او دچار توهم  شده و دنبال ماجراجویی امنیتی می‌رود.

ظهره وند خاطرنشان کرد: در صورت شکل گیری مشارکت بالا، دشمن به سمت تعامل فعال و مذاکره حرکت می‌کند نه مخاصمه و ماجراجویی امنیتی. دلسردی از رای دادن تغییری در شرایط کشور ایجاد نمی‌کند؛ بنابراین توصیه من این است که مردم مشارکت فعالی در دور دوم انتخابات داشته باشند. مهم این است که مشارکت بالا و انتخاب هوشمندانه و با شناختی صورت گیرد. چنین انتخابی به بهبود شرایط اقتصادی کشور هم کمک می‌کند اما مشارکت کم موجب ادامه دار شدن عوامل نگرانی های مردم خواهد شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مشارکت بیشتر در انتخابات، هزینه‌های امنیتی را کاهش می‌دهد
  • کارگاه آموزش عوامل اجرایی برگزاری دور دوم انتخابات مجلس در قائمشهر برگزار شد
  • مردم در انتخاب فرد اصلح نگاه قبیله‌ای را کنار بگذارند
  • موضع دولت درخصوص انتخاب رئیس مجلس دوازدهم
  • حسینی: دولت به موضوع انتخاب رئیس مجلس دوازدهم ورود نمی‌کند
  • نظر دولت رئیسی درباره ریاست مجلس آینده از زبان معاون پارلمانی /کرسی های نمایندگی تهران اهمیت زیادی دارد
  • تحقق توسعه پایدار با همدلی و انسجام مجلس و دولت
  • منتخب شهرستان لنگرود در مجلس شورای اسلامی گفت: راه اندازی شبکه‌های تلویزیونی انتخابات کار
  • برگزاری نشست کمیسیون‌های سه گانه فدراسیون دوومیدانی | انتخاب روسا و نمایندگان کمیسیون ها در مجمع
  • دور خیز احزاب برای مرحله دوم انتخابات مجلس