Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز دوشنبه وزارت آموزش و پرورش،سید جواد حسینی افزود: اعتبارات اتاق آکوستیک پایگاه‌های سنجش استان تهران تأمین‌شده است و به زودی ۲ اتاق آکوستیک سنجش در شهر تهران و ۲ اتاق آکوستیک سنجش در شهرستان‌های تهران، ایجاد خواهد شد.

وی بابیان این که ۶۰ پروژه از سوی مجمع خیرین مدرسه‌ساز شهر تهران در حال ساخت است، گفت: از این تعداد سه پروژه شامل یک مدرسه جسمی-حرکتی، یک سالن چندمنظوره برای دانش آموزان جسمی-حرکتی و یک مدرسه اوتیسم مربوط به آموزش‌وپرورش استثنایی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسینی با تاکید بر این که تربیت‌بدنی و تجهیزات ورزشی جزو ضروریات تعلیم و تربیت دانش آموزان با نیازهای ویژه است، گفت: بر اساس آمایش سرزمینی دانش آموزان با نیازهای ویژه به ۱۰۵ نوع تجهیزات توان‌بخشی، آموزشی، پرورشی و تربیت‌بدنی نیاز دارند که از این تعداد ۱۸ قلم مربوط به تجهیزات وزرشی است و در سال جاری ردیف ۵۰ میلیاردی برای تجهیزات توان‌بخشی بودجه در نظر گرفته‌شده است.

معاون وزیر آموزش و پرورش یکی از برنامه‌های سازمان آموزش‌وپرورش استثنایی را ساخت سالن‌های ۲۰۰ مترمربعی ورزشی درون مدرسه‌ای در مدارس استثنایی عنوان کرد و گفت: ۱۰ مدرسه استثنایی استان تهران، زمین مورد نیاز برای ساخت این سالن‌ها را دارند که باید تلاش شود این سالن‌های ورزشی با همت خیرین ایجاد شود.

وی بابیان این که بر اساس آمایش سرزمین ۲۱۰مدرسه استثنایی در کشور برای رسیدن به استاندارد مطلوب، موردنیاز است، اظهار داشت: ساخت این مدارس در قالب «طرح از خشت تا بهشت» آغاز شده است. از این تعداد ۹ مدرسه متعلق به استان تهران است که سه مدرسه در حال ساخت و ۶ مدرسه دیگر مورد نیاز است.

برچسب‌ها مدارس سید جواد حسینی سازمان آموزش و پرورش استثنایی دانش‌آموزان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مدارس سید جواد حسینی سازمان آموزش و پرورش استثنایی مدارس سید جواد حسینی سازمان آموزش و پرورش استثنایی دانش آموزان اخبار کنکور دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۸۲۴۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خودکفایی ارتش در ساخت تجهیزات و ادوات مورد نیاز

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، جانشین نیروی پدافند هوایی ارتش با حضور در منطقه پدافند هوایی شمال شرق امام رضا (ع)، از آمادگی دفاعی و بخش های مختلف این منطقه بازدید و توان رزمی این منطقه را مورد ارزيابی قرار داد.

 

امیر سرتیپ علیرضا الهامی ضمن در جمع فرماندهان این منطقه به پیشرفت های چشمگیر ارتش در منطقه اشاره کرد و گفت: با وجود تحریم‌ های ظالمانه و کمبود‌ های فراوانی که در این سال‌ ها وجود داشته است، ارتش موفق شده در کنار سایر نیرو‌های مسلح به خودکفایی در ساخت تجهیزات و ادوات مورد نیاز خود برسد.

 

 وی افزود: ارتش جمهوری اسلامی که در اوج آمادگی به سر می برد، ارتشی منظم، منضبط، محکم و مجهز به تجهیزات نوین است.

 

امیر سرتیپ الهامی با بیان اینکه ارتش در همه حوداث، همواره در کنار مردم و خدمتگزار آن‌ ها بوده است، اظهار کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران آنجا که لازم بوده قاطع در مقابل دشمنان این مرز و بوم در میدان رزم ایستاده و ولایتمداری خود را ثابت کرده است.

 

 وی با بیان اینکه امروز می‌ توانیم در سایه وحدت، همدلی و در سایه ولی امر مسلمین با هوشیاری از مشکلات عبور کنیم، خاطر نشان کرد: ما سربازان ولایت هستیم و تا پای جان از این انقلاب و دستاور‌د های آن به عنوان یک بازوی محکم در کنار سایر نیرو‌های مسلح دفاع خواهیم کرد.

دیگر خبرها

  • آغاز ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از ۱۹ اردیبهشت/ زمان ثبت‌نام دانش‌آموزان اتباع مشخص نیست
  • اعلام معرفی پذیرفته شدگان مرحله اول مصاحبه دکتری تا دهه اول خرداد
  • تربیت صحیح و اسلامی فرزندان ایران، دغدغه اصلی معلمان دلسوز
  • برگزاری آزمون دستیاری تخصصی پزشکی با رقابت ۱۴۷ داوطلب در شهرکرد
  • سنجش ۸۸ درصدی دانش آموزان پایه اول در اردبیل
  • انتخاب رشته بیش از ۸۹ هزار داوطلب آزمون دکتری
  • بزرگداشت روز معلم در مدرسه علمیه فاطمیه نقده
  • خودکفایی ارتش در ساخت تجهیزات و ادوات مورد نیاز
  • ارتش به خودکفایی در ساخت تجهیزات و ادوات رسیده است
  • اهدای ۱۴۶ بسته معیشتی به مدرسه استثنایی پارسا در سنندج