Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-05@02:28:37 GMT

کاوه: زودتر ترکیب تیم‌مان را بشناسیم بهتر است

تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۸۲۷۵۸

کاوه: زودتر ترکیب تیم‌مان را بشناسیم بهتر است

مدیر تیم‌های ملی کشتی آزاد تأکید دارد که چه مسابقات جهانی نوجوانان و جوانان برگزار شود و چه نشود، هدف اولیه در رده‌های سنی پایه پشتوانه‌سازی است.

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، محسن کاوه درباره تشکیل دور جدید تمرینات تیم جوانان در کرمان اظهار داشت: هیئت کشتی کرمان به خصوص مسعود‌ سلطانی همه کارها را به خوبی انجام دادند تا برپایی اردو در این شهر به بهترین شکل ممکن انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
آنها زحمات زیادی کشیدند که ممنون‌شان هستیم. اردوی اول ما هم در همدان شرایط بسیار خوبی داشت و حالا دومین اردو در کرمان است. نوجوانان هم پیش از ما در این شهر اردوی‌شان را برگزار کردند.  

وی در پاسخ به این سؤال که با توجه به لغو پی در‌ پی مسابقات قاره‌ای تیم‌های پایه، چقدر امیدواری به برگزاری مسابقات نوجوانان و جوانان جهان وجود دارد، تصریح کرد: ناامید نیستیم. ما براساس برگزاری مسابقات برنامه‌ریزی کرده‌ایم، حالا ممکن است برگزار شود یا نشود، تا زمانی که بگویند برگزار می‌شود ما هم طبق آن تمرین می‌کنیم. ضمن اینکه غیر از بحث مسابقات، کشتی ما احتیاج به پشتوانه‌سازی دارد. هدف اصلی هم در رده‌های پایه باید همین باشد. در کنارش بحث مسابقه را در نظر داریم، اما موضوع اصلی این است که ما به دنبال بچه‌های مستعدی هستیم که در اردو برای آینده کشتی پرورش پیدا کنند.

 

مدیر تیم‌های ملی کشتی آزاد همچنین تأکید کرد: اینها آیندگان کشتی ما هستند و چه آسیایی باشد یا نباشد، چه جهانی باشد و چه نباشد، ما از هدف اصلی‌مان دور نمی‌شویم.

سرمربی تیم کشتی جوانان ایران در مورد اینکه با شروع اردوی این تیم، از تیم ملی بزرگسالان فاصله نگرفته است، گفت: ما کارها را طبق برنامه‌ریزی انجام می‌دهیم و در ارتباط هستیم، ولی به خاطر مسئولیت جوانان باید اینجا باشیم. سه وزن تکلیف‌شان مشخص شده است و سه وزن دیگر هم طی روزهای آینده در لهستان کشتی می‌گیرند تا هر چه زودتر ترکیب المپیکی‌مان را بشناسیم که بهتر است.

  کشتی محسن کاوه

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: کشتی محسن کاوه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۸۲۷۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهلت ۲ هفته‌ای برای انتقال نمایشگاه‌های خودرو به شهرک صنفی کاوه در مهاباد

حامد رمضانی رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت مهاباد با اشاره به مهلت ۲ هفته‌ای برای انتقال نمایشگاه‌های خودرو به شهرک صنفی کاوه در مهاباد، گفت: مغازه‌های شهرک صنفی کاوه به نمایشگاه‌دارانی که دارای پروانه کسب هستند، واگذار شده و مابقیه نیز در صورت عدم تمکین پلمب خواهند شد.

وی تایید کرد: هیچ نمایشگاه خودرویی به عناوین مختلف حق فعالیت را در این خیابان‌ها را به علت وضعیت ترافیکی و گلایه‌های شهروندان ندارند و در صورت مشاهده طبق قانون برخورد خواهد شد.

رمضانی با بیان اینکه طرح جمع‌آوری این بنگاه‌ها اواخر پارسال به دلایل مختلف نیمه تمام ماند، ادامه داد: امسال اتمام حجت برای جمع‌آوری و انتقال صنوف آلاینده به شهرک صنفی کاوه داده شده و هیچ بهانه‌ای در این رابطه قابل قبول نیست.

انتقال صنوف آلاینده از جمله نمایشگاه‌های خودرو به مکان مشخص از طرفی به وضعیت ترافیکی شهر کمک می‌کند و همچنین خرید و فروش خودرو را نیز برای خریداران و فروشندگان راحت‌تر خواهد کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • جوانان راگبی استان قم بر سکوی سوم ایستادند
  • برگزاری مسابقات پرس سینه قهرمانی استان در سقز
  • مسابقات بین المللی کشتی جام تختی در زنجان برگزار می‌شود
  • چهل و چهارمین دوره مسابقات بین المللی کشتی جام تختی در زنجان برگزار می شود
  • استاد موسیقی شمال خراسان را بهتر بشناسیم
  • حضور پیشکسوتان تیم ملی فوتبال در اردوی آزادکاران جوان
  • مهلت ۲ هفته‌ای برای انتقال نمایشگاه‌های خودرو به شهرک صنفی کاوه در مهاباد
  • راه‌یابی دو بانوی تیرانداز مازندرانی به فینال مسابقات کشور
  • سومین دور مسابقات کشتی با چوخه در شیروان برگزار شد
  • محمدی: حضور اکبر فلاح در کمیته فنی خیلی ارزشمند است