Web Analytics Made Easy - Statcounter

درام «زنی پشت پنجره» به کارگردانی جو رایت، «اکسیژن» به کارگردانی الکساندر آژا و انیمیشن کاستلوانیا جزو پرفروش‌ترین‌ تولیدات جدید نتفلیکس قرار دارند.

خبرگزاری میزان - با اینکه شیوع کرونا باعث بسته‌ شدن سینماها در سراسر آمریکا و اروپا شد اما در این میان سامانه‌های پخش آنلاین فیلم و سریال دو.ران موفقی را پشت سر گذاشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مطلب دو فیلم و یک انیمیشن که به تازگی در فهرست فیلم‌های پرفروش  نتفلیکس قرار دارند نگاهی کرده‌ایم.

بیشتر بخوانید:  برای مشاهده آخرین اخبار سینمای هالیوود اینجا کلیک کنید

***زنی پشت پنجره (The Woman in the Window)

به دنبال مشکلاتی که طی شیوع بیماری کووید ۱۹ گریبانگیر صنعت سینما شد، فیلم زنی پشت پنجره (The Woman in the Window) به کارگردانی جو رایت هم مثل بقیۀ فیلم‌ها منتظر اکران ماند و حالا در نتفلیکس منتشر شده است. اما شاید این انتظار به نفعش هم بود، چون حال و هوای آن با دوران قرنطینه و خانه‌نشینی کاملا همخوانی دارد.

روایت فیلم زنی پشت پنجره در مورد زنی است که به مدت ۱۰ ماه از خانه‌اش خارج نشده و فکر می‌کند که از پشت پنجره شاهد یک قتل بوده است. شاید بتوان گفت که این اثر، نسخۀ جدیدی از فیلم پنجره عقبی (Rear Window) ساخته آلفرد هیچکاک و یک نوع بازآفرینی است.

***اکسیژن (Oxygen)

فیلم علمی تخیلی «اکسیژن» به کارگردانی الکساندر آژا است که در سال ۲۰۲۱ توسط نتفلیکس منتشر شد. در این فیلم تولید مشترک آمریکا و فرانسه ملانی لوران، ماتیو آمالریک و مالک زیدی به ایفای نقش پرداختند. «اکسیژن» فیلمی علمی تخیلی با آمیزه‌ای از ترس و وحشت است. داستان فیلم «Oxygen» به این شرح است که زنی در یک محفظه برودتی (سرمایشی) از خواب بیدار می‌شود و هیچ خاطره‌ای از نحوه رسیدن خود به آنجا ندارد و این درحالی است که او باید قبل از اتمام اکسیژن محفظه راهی برای نجات خود پیدا کند.


***کاستلوانیا (Castlevania)

انیمیشن کاستلوانیا اولین‌بار سال ۲۰۱۷ از شبکه Netflix منتشر شد که بر اساس داستان یک بازی‌های ویدئویی ژاپنی کامپیوتری با همین عنوان ساخته شده است. فصل سوم این اثر در ۵ مارس ۲۰۲۰ به صورت کامل در شبکه خانگی نت فلیکس منتشر شد. ریچارد آرمیتاژ در نقش ترور بلمونت، جیمز کالیس در نقش آلوکارد و الخاندرو رینوز در نقش سایفا بلنیدز از جمله بازیگرانی هستند که صداپیشگی شخصیت‌های سریال Castlevania را بر عهده داشتند.

سرانجام با انتشار فصل چهارم سریال «کاستلوانیا» در ۱۲ می‌این انیمیشن در رده پرفروش‌ترین‌های نتفلیکس قرار گرفت. در این قسمت کنت دراکولا خون آشامی است که پس از سوزانده شدن همسرش به اتهام جادوگری، اعلام می‌کند که از تمام ساکنان والاشیا انتقام می‌گیرد. او ارتشی از شیاطین را گرد آورده و باعث ترس و وحشت مردم شده است.

انتهای پیام/

برچسب ها: اخبار هالیوود سینمای جهان

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اینجا اخبار هالیوود سینمای جهان زنی پشت پنجره منتشر شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۸۲۸۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویر یورش نیروهای پلیس به دانشگاه کلمبیا | ورود پلیس از پنجره های دانشگاه! + ویدئو

دریافت 5 MB دریافت 679 KB

به گزارش همشهری آنلاین، تصاویری از ورود پلیس آمریکا به داخل ساختمان دانشگاه کلمبیا، محل تحصن دانشجویان ببینید.

کد خبر 848596 منبع: ایرنا برچسب‌ها دانشگاه - دانشجو خبر مهم اعتراض - تجمع - تحصن ایالات متحده آمریکا فلسطین

دیگر خبرها

  • مارک‌های  پرفروش‌ چرخ خیاطی خانگی در ایران را بشناسید
  • بهترین صندلی در هواپیما برای مسافرانی که از پرواز می‌ترسند
  • نقص فنی علت توقف قطار مشهد به تهران اعلام شد
  • برای نابودی ویروس‌ها پنجره را باز کنید
  • «قلیان اکسیژن» در مرحله آزمایش است/ برای نتیجه‌گیری زود است
  • تصاویر یورش نیروهای پلیس به دانشگاه کلمبیا | ورود پلیس از پنجره های دانشگاه! + ویدئو
  • ۱۳ کتاب پرفروش شعر در نمایشگاه کتاب
  • فیلم/ لحظه ورود پلیس از پنجره طبقه دوم دانشگاه کلمبیا
  • قدرتمندترین موتور فضایی چین ۵۰۰ تن پیشرانش تولید کرد
  • برای نابودی ویروس‌ها پنجره را باز کنید!