Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون امور بندری و اقتصادی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت : ۷۸۰ هزار تن بنزین در ۲ ماهه سال جاری از اسکله‌های بندر شهید رجایی صادر شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان ؛ منصور خرمشکوه به رسانه‌ها اعلام کرد : این میزان بنزین با ۲۳ فروند شناور نفتکش و با اختصاص سه پست اسکله به انجام رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در مجموع از ابتدای سال جاری تا پایان اردیبهشت فقط از اسکله شمار(۴) حدود ۲۰۰ هزار تن بنزین با ۶ فروند شناور و ۵۸۰ هزار تن دیگر از طریق اسکه ۱و۲ با استفاده از ۱۷ فروند شناور صادر شده است.

به گفته خرمشکوه، افزایش میزان صادرات فرآورده‌های نفتی و حجم بالای ترافیک در اسکله‌های یک و دو نفتی الحاق اسکله‌ای جدید را مورد توجه قرار داد، براین اساس اختصاص یک اسکله جدید که قابلیت کمترین اتصال برای انتقال فرآوردهای نفتی به پالایشگاهها را دارا باشد، به تصویب رسید.

معاون امور بندری و اقتصادی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان افزود: با برگزاری نشست‌های متعدد، در نهایت امر تغییر کاربری اسکله ۴ که در نزدیکی اسکله‌های نفتی وجود داشت و پیش‌تر در امر کانتینری فعال بود، مصوب شد.

وی اضافه کرد: با همکاری بخش خصوصی عملیات تغییر کاربری اسکله یاد شده شروع و بهره‌برداری از این اسکله باکاربرد جدید از نیمه دوم سال ۹۹آغاز شد.

خرمشکوه افزایش ظرفیت عملیاتی بندر در حوزه نفتی و هم‌چنین سرعت‌بخشی در حوزه تخلیه و بارگیری شناورها را از مزایای الحاق اسکله جدید شماره ۴ عنوان کرد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اقتصاد بنزین بنادر هزار تن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۸۲۹۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزودن ۲ فروند بالگرد به ناوگان هوایی همدان

در نخستین ساعات برگزاری ششمین نمایشگاه ایران اکسپو در راستای مذاکرات سرمایه‌گذاری صورت گرفته با اعلام موافقت مدیر‌عامل شرکت هلیکوپتر ایران مقرر شد بزودی دو فروند بالگرد هوایی به استان همدان اضافه شود. - اخبار استانها -

به گزارش تسنیم از همدان به نقل از روابط‌ عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی استان همدان، در راستای مذاکرات دو سویه بین معاون اقتصادی استاندار همدان و مدیر‌عامل شرکت هلیکوپتر ایران مقرر شد دو فروند بالگرد به منظور آموزش خلبانی و تقویت خدمات رسانی امداد بیمارستانی به استان همدان اضافه شود.

گفتنی است در حال حاضر یک فروند بالگرد هوا نیوز در بیمارستان استان همدان به منظور انجام خدمات درمانی فعال است.

استان همدان از لحاظ سرعت پاسخگویی به حوادث و سوانح از شاخص‌های خوبی برخوردار است، ولی برای افزایش کمی و کیفی خدمات امدادونجات افزوده شدن این دو فروند می‌تواند به نوسازی ناوگان هوایی امدادی و آموزشی استان کمک شایانی کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تصاویر| خلیج گرگان؛ گلستان
  • معاون فنی مهمترین گمرک کشور منصوب شد
  • افزودن ۲ فروند بالگرد به ناوگان هوایی همدان
  • اولین زیردریایی نظامی ساخت چین تحویل پاکستان شد
  • امسال ۱۲۵ هزار تن کیوی و مرکبات از مبدأ مازندران صادر شد
  • خطوط ریلی بندر شهید رجایی توسعه می‌ یابد
  • تامین سوخت سه هزار و ۴۴۰ هواپیما از آبادان
  • خون شریک ۲ + فیلم
  • خطوط ریلی بندر شهید رجایی توسعه می‌یابد
  • الحاق یک فروند شناور آتشخوار به ناوگان بندرجاسک