Web Analytics Made Easy - Statcounter

نشریه معتبر «ورلد ساکر» در بخشی از مجله خود از مهرداد میناوند به عنوان یکی از چهره‌های سرشناس فوتبال جهان که جان خود را ازدست داده یاد کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، مهرداد میناوند که زمستان سال گذشته به دلیل ابتلا به ویروس منحوس کرونا درگذشت، به عنوان یکی از چهره‌های سرشناس فوتبال جهان که جان خود را ازدست داد، در «ورلد ساکر» معرفی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این اشاره کوتاه که همراه با عکس میناوند با پیراهن تیم ملی در مقدماتی جام‌جهانی ۹۸ به چشم می‌خورد از ستاره جناح چپ ایران و کارنامه اش در لیگ قهرمانان اروپا و باشگاه استورم گراتس اتریش صحبت شده است.
 

   

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: مهرداد میناوند ویروس کرونا لیگ قهرمانان اروپا جام جهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۸۲۹۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یادی ازشهدای مسجد جعفری شهرستان صومعه سرا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ امام جمعه صومعه سرا در این مراسم که همزمان با سالروز شهادت استاد مطهری درمسجد جعفری این شهرستان برگزار شد، گفت: شهادت بالاترین پاداش و مزد مجاهدان فی سبیل‌الله است که نصیب مردان الهی می‌شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین جلالی افزود: راه شهید مطهری در خصوص بیداری جهان برای رهایی مردم مظلوم فلسطین همچنان باقی است و امروز در کشور‌های آمریکایی و اروپایی، دانشجویان ندای حمایت از مردم مظلوم غزه و ومحکومیت ظالمان را سر می‌دهند.

دیگر خبرها

  • یادی ازشهدای مسجد جعفری شهرستان صومعه سرا
  • ۱۲ سانتی‌متری که قهرمانی را از استقلال نگرفت!
  • غرامت سنگین بایرن برای همکاری با جانشین توخل
  • ادای احترام زیبای طرفداران پاری سن ژرمن به لیدر فقید هواداران دورتموند / عکس
  • یادی از یک صدای ماندگار
  • رئال مادرید، الگویی برای استقلال و پرسپولیس که جام می‌خواهند 
  • سرنوشت عجیب عابربانک‌های فوتبالی؛ باشگاه‌داری در زندان!
  • یادی از معلم های ماندگار سیما
  • دستیار سرشناس قلعه‌نویی از تیم ملی جدا شد
  • بازگشت ویسنته دل‌بوسکه به فوتبال اسپانیا