Web Analytics Made Easy - Statcounter

خدابنده لو گفت: هدف اجرای از بسته تحولی خوانا تلفیق مهارت‌های زندگی شامل ادب، جرات ورزی و مسوولیت پذیری در مهارت‌های پایه خواندن، نوشتن، شنیدن و صحبت‌کردن است.

« معصومه خدا بنده لو» در گفت و گو با خبرنگار شبستان در همدان گفت: طرح خوانا برای تمامی مقاطع دوره ابتدایی متناسب با سن و اهداف برنامه درسی دانش‌آموزان در مهارت‌های چهارگانه خواندن، نوشتن، صحبت کردن و شنیدن و نیز مهارت‌های زندگی، جرات‌پذیری، مسوولیت‌پذیری و ادب تدوین شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون آموزش ابتدایی استان همدان افزود: بسته تحولی خوانا در دوره ابتدایی با توجه به اینکه بهترین دوران برای تعمیق و اثربخشی آموزش مهارت های چهارگانه زبانی و زندگی، دوران کودکی است، انتخاب شده تا با اجرای آن علاوه بر پرداختن به دغدغه اساسی موجود که آموزش مهارت های پایه خواندن، نوشتن و آداب زندگی، می توان شاهد اجرای یکی از برنامه های سند تحول بنیادین در مدارس نیز بود.

 

وی افزود: چهار مهارت پایه زبانی «خواندن، نوشتن، صحبت کردن و گوش دادن» ظرفیت انسان را در ایجاد تعاملات اجتماعی گسترش می دهد. افراد به میزانی که بتوانند شنونده خوبی باشند و مقصود خود را به درستی بیان کنند و آنچه را در ذهن دارند، به بهترین نحو بنویسند، در تعاملات اجتماعی موفق تر و دقیق تر خواهند بود.

 

خدابنده لو گفت: بسته تحولی خوانا درصدد است این چهار مهارت پایه را در کودکان تقویت و آنان را برای زندگی اجتماعی آماده کند. دانش آموزان بیش از هر چیز نیاز دارند خوب بخوانند و بنویسند، خوب گوش کنند و خوب صحبت کنند.

 

معاون آموزش ابتدایی استان همدان ادامه داد: هدف اجرای از بسته تحولی خوانا تلفیق مهارت‌های زندگی شامل ادب، جرات ورزی و مسوولیت پذیری در مهارت‌های پایه خواندن، نوشتن، شنیدن و صحبت‌کردن است..

 

وی افزود: با استفاده از کتاب لزوما مهارت‌های عملی خواندن، نوشتن، صحبت کردن و شنیدن بدست نمی آید و باید در جریان کار با استفاده از ظرفیت گروه آزمایشی و توانمندسازی معلمان این مهارت ها کسب می شود.

 

 

 

پایان پیام/89

منبع: شبستان

کلیدواژه: مدارس خوانا استان همدان آموزش و پرورش بسته تحولی خوانا صحبت کردن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۸۳۰۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آرزوی ساده یک معلم+ فیلم

یک معلم در برنامه تلویزیونی پیشنهاد می کند که دانش آموزان در سه سال اول مدرسه به جای آموزش جدول ضرب، نکات زندگی را آموزش ببینند. در این صورت است که کودکان می توانند در مدرسه زندگی کنند.

 

 

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • اختتامیه نخستین جشنواره همیاران مصرف ایمن و بهینه گاز طبیعی در همدان
  • اهدای ۱۴۶ بسته معیشتی به مدرسه استثنایی پارسا در سنندج
  • تونی خان در واکنش به مزخرف خواندن AEW توسط گلدبرگ: رو در رو چیز دیگری گفته بود!
  • به روز رسانی نقشه شهر همدان
  • توزیع ۳۱۳ بسته معیشتی در طرح «قرار دوازدهم» رودسر
  • معلم عشایری که پدرانه مشق علم و ادب می‌کند
  • آرزوی ساده یک معلم+ فیلم
  • کارگاه آموزشی مهارت های زندگی با موضوع پیشگیری از اعتیاد برگزار شد
  • مشکلات اقتصادی با استحکام پایه‌های علمی حل می شود
  • رسیدن به فلسفه زندگی از راه خودشناسی