Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، فصل نقل و انتقالات تابستانی فوتبال در لیگ برتر انگلیس از ۹ ژوئن آغاز خواهد شد و ۳۱ آگوست به پایان می‌رسد؛ اما برای تیم‌های حاضر در رقابت‌های لالیگا، سری آ و بوندسلیگا این پنجره از اول جولای باز شده و تا ۳۱ آگوست بسته خواهد شد.

این روز‌ها اخبار گوناگونی درباره نقل و انتقالات فوتبال اروپا در رسانه‌های معتبر منتشر می‌شوند که در این گزارش به مهمترین موارد اشاره می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

میلان به دنبال مهاجم تولوز

به نوشته کالچو مرکاتو، باشگاه آث میلان قصد دارد امین عدلی، مهاجم تیم دسته دومی تولوز فرانسه را به خدمت بگیرد.

المپیک مارسی نیز یکی دیگر از مشتریان این بازیکن جوان است.

لیورپول ستاره ۱۷ ساله غنا را به خدمت گرفت

تیم فوتبال لیورپول فتاو عبدالله اسحاکو، بازیکن ۱۷ ساله تیم استیدفست غنا را به خدمت گرفت. ظاهرا لیورپول برای خرید این بازیکن نوجوان یک و نیم میلیون پوند پرداخت کرده است.

پاری سن ژرمن جدایی پوچتینو را  تکذیب کرد

لئوناردو، مدیر ورزشی باشگاه پاری سن ژرمن شایعات مطرح شده درباره جدایی پوچتینو را تکذیب کرد.

با وجود شایعات مطرح شده درباره این که پوچتینو به پاری‌سن‌ژرمن اطلاع داده است قصد دارد این تیم را ترک کند، اما لئوناردو تاکید کرد که باشگاه قصد دارد این مربی آرژانتینی را حفظ کند. این در حالی است که از تاتنهام به عنوان تیم بعدی پوچتینو نام برده می‌شود.

برنلی به دنبال مدافع لیورپول

تیم برنلی مایل است نات فیلیپس، مدافع تیم لیورپول را به خدمت بگیرد.

با مصدومیت چند بازیکن لیورپول در اواسط فصل اخیر، فیلیپس در خط دفاعی این تیم قرار گرفت و بازی‌های درخشانی انجام داد.

با وجود درخشش فیلیپس در بازی‌های فصل گذشته، یورگن‌ کلوپ تصمیم دارد بازیکنان دیگری را در پست دفاع به خدمت بگیرد. به همین دلیل برنلی به دنبال آن است که این بازیکن را جذب کند.

بازگشت تیری آنری به نیمکت بلژیک

تیری آنری، ستاره سابق باشگاه آرسنال بار دیگر به کادر مربیان تیم ملی بلژیک برای بازی‌های جام ملت‌های اروپا بازگشت.

حمایت بنزما از امباپه برای حضور در رئال مادرید

کریم بنزما، ستاره فرانسوی تیم رئال مادرید معتقد است که کیلیان امباپه، مهاجم جوان پاری سن ژرمن کیفیت لازم را برای بازی در رئال مادرید دارد و روزی در این تیم بازی خواهد کرد.

چلسی همچنان به دنبال لوکاکو

باشگاه چلسی انگلیس که قصد دارد فصل آینده برای قهرمانی در لیگ جزیره بجنگد؛ تصمیم دارد روملو لوکاکو، مهاجم اینترمیلان را به خدمت بگیرد.

توماس توخل، سرمربی آلمانی چلسی مهاجم سابق این تیم را گزینه مناسبی برای تقویت خط حمله آبی‌های لندنی می‌بیند.

به نوشته گاردین پس از جدایی آنتونیو کونته از اینتر، لوکاکو نیز به فکر گزینه‌های دیگری افتاده است.

اشرف حکیمی در راه پاری سن ژرمن

ستاره مراکشی اینتر مورد توجه باشگاه پاری سن ژرمن فرانسه قرار گرفته است.

به گزارش رسانه‌های ایتالیایی اشرف حکیمی، ستاره مراکشی تیم فوتبال اینتر به احتمال فراوان به فرانسه و تیم فوتبال پاری سن ژرمن خواهد پیوست.

قرارداد این ستاره مراکشی که سال گذشته با مبلغ ۴۵ میلیون یورو از رئال مادرید به اینتر پیوست، ۵ ساله و با ارزشی به مبلغ ۵۰ تا ۶۰ میلیون یورو تعیین شده است.

بیشتر بخوانید

آخرین خبر‌ها از نقل و انتقالات تابستانی فوتبال اروپا ستارگانی که با وجود علاقه به بارسلونا هیچگاه در این تیم بازی نکردند

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دنیای ورزش پاری سن ژرمن نقل و انتقالات نقل و انتقالات خدمت بگیرد پاری سن ژرمن رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۸۳۱۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دنیله اورساتو داور جدال برگشت پاری سن ژرمن و دورتموند

داوران ایتالیایی وظیفه قضاوت جدال پاری سن ژرمن و دورتموند را به عهده خواهند داشت

طرفداری | در دیداری حساس از دور برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا فصل ۲۰۲۳/۲۴، دو تیم پاری سن ژرمن و بوروسیا دورتموند از ساعت ۲۲:۳۰ روز سه‌شنبه در ورزشگاه پارک دو پرنس به مصاف یکدیگر خواهند رفت. بازی رفت با برتری ۰-۱ زنبورها خاتمه یافت.

با اعلام یوفا، دنیله اورساتوی ایتالیایی به عنوان داور وسط، این جدال را سوت خواهد زد. ماسیمیلیانو ایراتی دستیار ویدیویی اورساتو در اتاق VAR خواهد بود و داویده ماسا، دیگر داور سرشناس ایتالیایی نیز به عنوان داور چهارم در لب خط حضور خواهد داشت. چیرو کاربونه و الساندرو جیالاتینی کمک‌داورهای اول و دوم جدال پی اس جی و دورتموند خواهند بود.

تیم داوری جدال پاری سن ژرمن و دورتموند سوابق دنیله اورساتو در فصل جاری لیگ قهرمانان آیندهوون ۲-۲ سویا؛ دور گروهی ستاره سرخ ۱-۲ لایپزیش؛ دور گروهی بارسلونا ۲-۱ پورتو؛ دور گروهی کپنهاگن ۱-۰ گالاتاسارای؛ دور گروهی دورتموند ۲-۰ آیندهوون؛ یک هشتم نهایی منچسترسیتی ۴-۵ رئال مادرید (ضربات پنالتی)؛ یک چهارم نهایی

از دست ندهید ????????????????????????

رضا عنایتی: دیگر مهاجمی مثل من پیدا نمی‌شود واکنش به گل شهاب زاهدی: پله هم نمی‌توانست این گل را بزند! سرمربی اینتر: طارمی بازیکن بزرگی است و از داشتنش خوشحالیم اضافه شدن کارلو آنچلوتی به حلقه شادی بازیکنان رئال مادرید / فیلم

دیگر خبرها

  • مأموریت سخت ژاوی به دکو: ژاوی سیمونز را به بارسلونا برگردان!
  • اورساتو داور بازی پاری‌سن‌ژرمن - دورتموند شد
  • دنیله اورساتو داور جدال برگشت پاری سن ژرمن و دورتموند
  • طارمی زنگ خطر را برای مارتینز و تورام به صدا در آورد
  • با نماد برج ایفل؛ طرح لو رفته از پیراهن دوم پاری سن ژرمن برای فصل 25-2024 / عکس
  • ادین ترزیچ: پیروزی مقابل پاری سن ژرمن به ما اجازه می‌دهد تا به برخی از بازیکنان مقابل آگزبورگ استراحت بدهیم
  • دلداری جالب تئو: این امتحان زندگی است، برادر!
  • ژاوی بدل خودش را به بارسلونا می‌آورد!
  • برتری 1-0 دورتموند مقابل پاری سن ژرمن به روایت کارتون / فیلم
  • لوکاس هرناندز رباط پاره کرد