Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-30@19:04:37 GMT

ترامپ:هیچکس مانند من به اسرائیل خدمت نکرد!

تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۸۳۲۲۸

ترامپ:هیچکس مانند من به اسرائیل خدمت نکرد!

به گزارش تابناک به نقل از فارس، «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور سابق آمریکا عملکرد دولت کنونی در حمایت از رژیم صهیونیستی در جنگ اخیر غزه را مورد انتقاد قرار داد.

وی در مصاحبه با پایگاه خبری محافظه‌کار «نیوزمکس» در ارتباط با جنگ اخیر میان مقاومت فلسطین و رژیم صهیونیستی، مدعی شد: فکر می‌کنم آنچه برای اسرائیل اتفاق افتاده، یکی از بی‌عدالتی‌های بزرگ است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر به ۱۰ یا ۱۲ سال قبل نگاه کنید، اسرائیل بسیار از سوی کنگره مورد حمایت قرار می‌گرفت. کنگره اسرائیل را دوست داشت. حالا، بخصوص اگر به مجلس نمایندگان نگاه کنید، مجلس نمایندگان اسرائیل را دوست ندارد. مجلس نمایندگان از هر چیزی غیر از اسرائیل محافظت می‌‎کند.

وی افزود: چه اتفاقی برای مجلس نمایندگان، [الکساندر اوکاسیو] کورتز، [الهان] عمر و [نانسی] پلوسی افتاده است. آن‌ها طرفدار اسرائیل نیستند.

ترامپ در پایان سخنانش گفت: هیچ کسی اندازه من برای اسرائیل کار نکرده است.

به گزارش اسپوتنیک، بعد از ورود بایدن دموکرات به کاخ سفید شایعاتی در بین تحلیلگران مبنی بر این که وی رویکردی سردتر را نسبت به اسرائیل در پیش خواهد گرفت، بوجود آمد. این در حالی است که در پی درگیری‌های شدید اخیر میان غزه و رژیم صهیونیستی و علیرغم شهید شدن ۲۷۰ فلسطینی که ۶۴ نفر آن‌ها کودک بودند، دولت آمریکا فروش ۷۳۵ میلیون دلاری تسلیحات به این رژیم را تایید کرد و مقامات آمریکایی بارها از تعهد خود به آنچه امنیت اسرائیل می‌خوانند، گفتند.

گرچه بسیاری از دولت‌های غربی در مقابل جنایات اخیر صهیونیست‌ها سکوت پیشه کردند، افکار عمومی جهان همچنان با برگزاری تظاهرات‌های گسترده به حمایت از فلسطینیان ادامه می‌دهند.

منابع رسانه‌ای گزارش کردند که در ادامه حمایت‌های افکار عمومی جهان از مردم فلسطین به دنبال جنگ ۱۲ روزه رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان و نوار غزه، حامیان فلسطین شنبه (دیروز) در پایتخت آمریکا تظاهرات کردند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: انتخابات 1400 محسن رضایی اکبر کمیجانی نامزدهای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا نیوزمکس اسرائیل انتخابات 1400 محسن رضایی اکبر کمیجانی نامزدهای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری مجلس نمایندگان رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۸۳۲۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات حمله موشکی حزب‌الله به سرزمین‌های اشغالی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، شبکه المیادین به نقل از منابع رسانه‌ای صهیونیستی اعلام کرد که پایگاه‌های ارتش رژیم صهیونیستی در مزارع اشغالی «شبعا» در ساعات گذشته مورد حمله بی‌سابقه حزب‌الله با موشک قرار گرفتند.

ارتش رژیم اسرائیل نیز اعلام کرد که پرتاب ۲ موشک از لبنان به سمت کوه «هاردوف» را رصد کرده است.

ماجرای جنگ تمام نشدنی اسرائیل در جنوب لبنان یا رویای سرقت از سرزمین ثروت

حزب‌الله لبنان نیز در بیانیه‌ای در این باره اعلام کرد: پایگاه رویسات العالم اسرائیل در تپه‌های اشغالی «کفر شوبا» را با سلاح‌های موشکی هدف قرار دادیم.

با آغاز عملیات «طوفان الاقصی» توسط گروه‌های مقاومت فلسطین، حزب‌الله لبنان در راستای درگیر کردن بخش عمده‌ای از نظامیان صهیونیست در شمال فلسطین و کاهش فشار بر مقاومت در غزه، اقدام به انجام عملیات‌های روزانه و سنگین علیه اهداف رژیم صهیونیستی در داخل خاک فلسطین کرده است.

در این باره رسانه‌های صهیونیستی نیز بارها اعتراف کرده‌اند که حزب‌الله در شمال سرزمین‌های اشغالی فلسطین همچنان دست برتر را دارد و ارتش اسرائیل در این منطقه به دام افتاده است.

کد خبر 847895 برچسب‌ها لبنان خبر ویژه رژيم صهيونيستى فلسطین طوفان الاقصی

دیگر خبرها

  • بیانیه ۱۵۰ نفر از نمایندگان در حمایت از دانشگاهیان حامی مردم مظلوم غزه
  • حمایت نمایندگان مجلس از دانشگاهیان حامی مردم مظلوم غزه در آمریکا و اروپا
  • بیانیه نمایندگان مجلس در حمایت از دانشگاهیان حامی مردم مظلوم غزه در آمریکا و اروپا
  • بیانیه ۱۵۰ نفر از نمایندگان در حمایت از دانشگاهیان حامی مردم مظلوم غزه در آمریکا و اروپا
  • ترامپ خطاب به دانشجویان حامی فلسطین در آمریکا: اعتراضات را متوقف کنید، همین الان!
  • گلرو: طوفان‌الاقصی باعث بیداری دانشجویان آمریکایی شد
  • جزئیات حمله موشکی حزب‌الله به سرزمین‌های اشغالی
  • انتقاد بایدن از ترامپ در مهمانی در کاخ سفید
  • جنایات اسرائیل نفرت مردم آمریکا را برانگیخته است
  • ستاره رژیم صهیونیستی در جهان رو به افول است