Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایمان ارجمند راد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد گفت: با تبیین و تحلیل برای حمایت از آیت‌الله رییسی وارد صحنه شدیم و برای معرفی بهتر کاندیدای اصلح و جذب آرای خاکستری و خاموش به میدان آمدیم.

مسئول ستاد اصلاح طلبان آیت الله رئیسی در خراسان رضوی که سال گذشته سرلیست اصلاح طلبان در انتخابات اخیر مجلس شورای اسلامی در مشهد بود، افزود: ما با اعتقاد کامل و برای نجات کشور از ناکارآمدی در شرایط فعلی پای کار آیت الله رییسی آمدیم چرا که بنظرم رشد ایران جز با حضور آحاد مردم ممکن نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: به نظر من اگر حتی آقای خاتمی هم که لیدر و به نوعی بزرگ اصلاحات است در این انتخابات کاندیدا و تایید صلاحیت شده بود، باید باز برای رفع مسائل امروز جامعه  اصلاح طلبان از آیت الله رئیسی باید حمایت می‌کرد.

 ارجمند راد با طرح این پرسش که آیا عدم شرکت در انتخابات و تحریم آن نسخه نجات کشور است؟، افزود: تحریم انتخابات که همان حرف معاندان است که متاسفانه برخی اصلاح طلبان و احمدی نژاد هم همین را می‌گویند.

مسئول ستاد اصلاح طلبان آیت الله رئیسی در خراسان رضوی  متذکر شد: من با تفکر مشخص همواره اصلاح طلب اصولگرا بودم و اعتقاد دارم مخرج مشترک این هر دو جریان اصلاح طلب و اصولگرا باید باعث تقویت کشور باشد؛ در کشور ما دو بحران جدی وجود دارد یکی در عرصه داخلی است که شامل بحران ناکارآمدی و مسائل تحریم‌ها حاصل از دولت های ناکارآمد می‌شود و منجر به نارضایتی گسترده به ویژه در بحث اقتصاد و معیشت مردم شده است و پس از آن بحران تحریم‌های ظالمانه خارجی و حاصل دشمنی‌های بیرونی است که سابقه و ید طولایی هم دارد.

وی اظهار کرد: در این زمینه هم اگر بخواهیم یک راه حلی را برای این دو بحران جدی داشته باشیم باید فردی باشد که توانایی حل آنها را داشته باشد که آیت الله رئیسی ثابت کرده در این زمینه نیز دغدغه دارد.

 ارجمند راد گفت: ما دو مجموعه افراد در انتخابات ریاست جمهوری داریم که این افراد بالفعل و بالقوه برای ریاست دولت هستند و با حضور آنان می‌توانیم بحران جاری در کشور را مدیریت کنیم؛ افراد بالفعل کسانی هستند که فعلا توسط شورای نگهبان تایید صلاحیت شدند و الان آماده‌اند که از مردم رای بگیرند، یک سری هم افراد بالقوه داریم که احراز صلاحیت نشدند مثل آقایان لاریجانی و جهانگیری یا حتی افرادی که نیامدند ثبت نام کنند و حتی من می‌خواهم از آقای خاتمی به عنوان شاخص اصلاحات هم نام ببرم.

مسئول ستاد اصلاح طلبان آیت الله رئیسی در خراسان رضوی یادآور شد: اگر ما بخواهیم در واقع یک نفری را از بین افراد بالقوه و بالفعل شناسایی کنیم که توانایی حل این مسائل را داشته باشه بدون شک شخص اقای رئیسی است،  به خاطر اینکه او در داخل کشور توانایی این را دارد که پس از سال‌ها درگیری‌های جناحی که انرژی بخش‌های مختلف و جناح‌های مختلف کشور را می‌گرفت یک حرکت واحدی را برای پیشرفت و توسعه کشور داشته باشد.

وی تصریح کرد: با حضور آیت الله رییسی، بخش‌های مختلف کشور می‌توانند اجماع کنند و ایران را رو به جلو ببرند، او در بحث سیاست خارجی هم به صراحت اعلام کرد که تحریم‌ یک بحث ملی است و به هیچ عنوان نباید جناحی نگریسته شود و مقام معظم رهبری هم اعلام کردند که این بحث کاملاً فراتر از اشخاص و دولت‌ها در سطح کلان است و پیگیری می شود یعنی این دو موضوع توسط یک فرد کارآمد می تواند مدیریت شود.

ارجمند راد با بیان این مطلب که در بحث بحران داخلی ناکارآمدی ما نیاز به فردی داریم که یک برند و عزم فسادستیزی داشته باشد، گفت: از میان کاندیداهای بالقوه و بالفعل که می‌خواهند رئیس جمهور شوند تنها فردی که در دوره‌های مسئولیتش توانسته این برند را برای خودش فارغ از هرگونه جناح‌بندی سیاسی درست کند(چه زمانی که در بازرسی کل کشور بوده یا در زمانی که در آستان قدس مسئول بود و چه در زمانی که در راس قوه قضاییه قرار گرفته) آیت الله رئیسی است که نشان داد هرگز در مبارزه با فساد، جناح‌ها برایش مهم نیست و با طرفین منسوب به فساد، برخورد می‌کند؛ در مدت زمان‌های مختلف بازه‌های زمانی که در اختیارش بوده است دیده‌ایم اصلاحات جدی در حوزه‌های مسئولیتی که بوده انجام داده است، پس این فرد یک  اصلاح‌گر در حوزه‌های مدیریتی خودش است که ما نمی‌گوییم ایده آل شده اما به هر حال آغاز  شده و در این دوره‌های مدیریتی نتایج بسیار موفقی داشته است.

مسئول ستاد اصلاح طلبان آیت الله رئیسی در خراسان رضوی افزود:آیت الله رییسی به طور مستقل وارد کارزار انتخابات شد و در بحث سیاست خارجی و سیاست داخلی هم از  همه گروه‌ها برای همکاری دعوت کرد تا بیایند و با مشارکت هم دولت وحدت ملی را تشکیل دهند، بنابراین از همه افراد معتقد به در واقع کشور و انقلاب دعوت می‌شود که کمک کنند که اگر در این فرصت به پیام او لبیک نگوییم این فرصت از دست میرود و بعد ممکن است با تشکیل یک دولت ناکارآمد یا حتی غیرهمگانی توسط آقای رئیسی همگی متضرر شویم.

وی اذعان کرد: هر ایرانی که دلش برای کشور بسوزد نباید از شرکت در انتخابات فرار کند چون ما باید با رای بالا به آیت الله رئیسی توانایی تشکیل دولت قوی و کارآمد را به او بدهیم، باید فضای احساسی بعضی از دوستانمان را کنار بگذاریم که با تحت تاثیر قرار دادن احساسات مردم و نارضایتی‌های اجتماعی مردم قصد موج سواری دارند.

ارجمند راد گفت: طبیعی است مردم با این شرایط اقتصادی باید ناراضی و ناراحت و دلگیر باشند اما بخش زیادی از این اتفاقات را خود دوستان تندروی اصلاح‌طلب و اصولگرا باعث شدند که این همه عصبانیت در جامعه وجود دارد؛ در جایی که عقلای اصلاح طلب و اصولگرا در کنار یکدیگر باشند با همگرایی و بهرمندی از همه ظرفیت‌ها دولت وحدت ملی را حول محور آیت‌الله رئیسی تشکیل بدهیم و از همه آحاد مردم برای شرکت در انتخابات پرشور دعوت کنیم که اگر این دولت قوی شکل بگیرد همه مردم منتفع می شوند.

مسئول ستاد اصلاح طلبان آیت الله رئیسی در خراسان رضوی گفت: برخی از اصلاح‌طلبان امروز می‌خواهند یک دولت ضعیف شکل بگیرد تا بعد بگویند که دیدید ما هشدار دادیم که آیت الله رییسی توانایی حل  مسئله را ندارد! این خیلی به دور از منافع  ملی است که شما از قبل منتظر شکست یک دولتی باشید به خصوص اینکه معیشت و رفاه مردم خودمان در واقع در آن‌جا رقم می‌خورد و درگیر است.

وی اظهار کرد: متاسفانه پس از اعلام خبر تشکیل ستاد اصلاح طلبان در حمایت از آیت الله رییسی، برخی اصلاح‌طلبان از ادبیات ناروا و ناسزا در این فضا استفاده کردند و به ما توهین کردند که بهتر است بگذریم چون قابلیت  طرح و پاسخ‌گویی ندارد.

انتهای پیام/ ۷۰۰۶۸

منبع: فارس

کلیدواژه: اصلاح طلبان خراسان رضوی رئیسی آیت الله رییسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۸۳۳۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اصلاح طلبان در کدام حوزه های انتخابیه کاندیدا دارند؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سعید نورمحمدی سخنگوی حزب ندای ایرانیان ، درباره رویکرد حزب ندای ایرانیان برای مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی، اظهارکرد: در انتخابات دور اول که در اسفندماه سال گذشته برگزار شد، حزب ندای ایرانیان در برخی حوزه‌ها وارد انتخابات شد و از کاندیداهای همفکر خود حمایت کرد.

وی در گفتگو با ایسنا، ادامه داد: سه حزب کارگزاران سازندگی، اعتمادملی و اعتدال و توسعه احزابی بودند که همین سیاست حزب ندای ایرانیان را در پیش گرفتند و به همین دلیل هماهنگی‌هایی میان این احزاب طراحی شد و با هماهنگی کامل در برخی حوزه‌ها از کاندیداهایی حمایت کردیم که نتیجه انتخابات برای این ۴ حزب قابل قبول بود و به تشکیل یک فراکسیون تاثیرگذار و اقلیت به نتیجه رسید.

این فعال سیاسی خاطرنشان کرد: در برخی از حوزه‌های انتخابیه مانند قائم‌شهر و خرم آباد انتخابات به دور دوم رفت و کاندیداهای مورد حمایت این ۴ حزب باید در دور دوم به رقابت با رقبا بپردازند. حزب ندای ایرانیان برای حمایت از کاندیداهای مورد حمایت که به دور دوم رفته اند، آماده شده و با تمام توان تلاش می‌کنیم که این نامزدها پیروز شوند. علاوه بر کاندیداها که در دور اول نیز از آنها حمایت کرده بودیم، در برخی حوزه‌ها، برخی چهره‌های مستقل با کاندیداهای اصولگرا به دور دوم رفته‌اند که در لیست اولیه ۴ حزب نبودند. در جلسات مشورتی که بین ستادهای انتخاباتی ۴ حزب در سال جاری برگزار شد، مقرر شد از این افراد مستقل که انگیزه حضور در فراکسیون اقلیت تشکیل شده را دارند، حمایت شود.

نورمحمدی ادامه داد: حال که فراکسیون اقلیت شکل گرفته است، وظیفه خود می‌دانیم در دور دوم تعداد دیگری از نمایندگان همسو با این فراکسیون را وارد مجلس کنیم. در جلسه‌ای که با برخی از نمایندگان منتخب از جمله آقای پزشکیان و نوری قزلجه داشتیم، از آنها خواستیم در ایام تبلیغات انتخابات با ما همراهی کنند و به نفع کاندیداهای مستقل وارد انتخابات شوند و از آن‌ها حمایت کنند که این پیشنهاد مورد حمایت این دوستان قرار گرفت.

وی در پایان گفت: لیست مورد حزب ندای ایرانیان در بیش از ۱۵ حوزه به زودی منتشر خواهد شد و این حزب با تمام توان از کاندیداهای مستقل و کسانی که ما آنها را حمایت خواهیم کرد. متاسفانه در شهر تهران هیچ کاندیدایی برای حمایت باقی نمانده و تمرکز حزب ندای ایرانیان در سایر حوزه ها بر تقویت فراکسیون اقلیت خواهد بود.

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901606

دیگر خبرها

  • مدعیان آزادی بیان استاد دانشگاه را به زمین می‌اندازند!
  • اصلاح طلبان در کدام حوزه های انتخابیه کاندیدا دارند؟
  • جوان: مهدی نصیری «باطن» اصلاح‌طلبان است که «ظاهر» شده
  • ۸۴ درصد حوادث‌برق خراسان رضوی معلول شتابزدگی است
  • آیت‌الله علم‌الهدی‌: حجاب ‌از مدارس در دل دختران نهادینه شود
  • کرباسچی: مهدی نصیری تعادل ندارد؛ او فقط به درد تبلیغات بی‌بی‌سی می‌خورد
  • لازم است دغدغه مسکن برای کارگران رفع شود/ هیچ کارخانه‌ای نباید تعطیل شود
  • تحریم ورود واکسن توسط مدعیان آزادی و حقوق بشر/ مرجعیت علمی الویت وزارت علوم
  • تک‌کشتی پسته، کشاورزی خوشاب خراسان رضوی را تهدید می‌کند
  • مرغ آمریکایی‌ها غاز است!