Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-05@18:42:47 GMT

خوشه طلایی – بادران؛ میزبان به دنبال انتقام

تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۸۳۳۷۶

خوشه طلایی – بادران؛ میزبان به دنبال انتقام

در یکی از دیدارهای حساس این هفته لیگ یک خوشه طلایی در استادیوم شهید چمران ساوه میزبان تیم بادران خواهد بود. 

به گزارش "ورزش سه"، این دیدار در حالی برگزار می شود که خوشه طلایی با وحید بیاتلو و با 40 امتیاز  در رده ی هفتم جدول قرار دارد و تیم بادران هم با هدایت امید رضا روانخواه با 44 امتیاز صدرنشین است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبیعی است در این بازی هر دو تیم به دنبال کسب سه امتیاز باشند. با توجه به فاصله ی یک امتیازی تیم های هوادار و مس کرمان با بادران کسب تساوی در ساوه نمی تواند منجر به ادامه ی صدرنشینی شاگردان امید رضا روانخواه شود و از سویی خوشه طلایی با توجه به کثرت مدعیان اگر سه امتیاز این بازی را به دست نیاورد از کورس قهرمانی و صعود به لیگ برتر عقب می افتد. 

 

اما نکته ای که این بازی را به خصوص برای تیم میزبان حساس کرده تنها وضعیت دو تیم در جدول رده بندی نیست. می تواند نتیجه ای که در بازی فصل گذشته دو تیم در ساوه رقم خورده هم باشد. خوشه طلایی که با هدایت محسن عاشوری قهرمان لیگ 2 شده بود و فصل گذشته اولین حضور درلیگ یک را تجربه می کرد در هفته های پایانی شرایط بسیار خوبی برای صعود به لیگ برتر داشت اما شکست در بازی بادران این تیم را از کورس قهرمانی عقب انداخت و در هفته های پایانی هر قدر امتیاز گرفت در نهایت لیگ برتری نشد و به عنوان چهارمی دست پیدا کرد. هر چند این عنوان برای تیمی که اولین فصل حضور در لیگ یک را تجربه می کرد با بودجه ی محدود و از سویی محرومیت از میزبانی در هفته های ابتدایی قابل توجه بود. در بازی فصل گذشته دو تیم که مربی تیم خوشه طلایی محسن عاشوری و مربی تیم بادران فرهاد کاظمی بود خوشه طلایی ابتدا دو بر صفر بازی را پیش افتاد اما در ادامه 3-2 شکست خورد و همین شکست کافی بود تا خوشه طلایی را از کورس قهرمانی و صعود به لیگ برتر دور کند. 

 

حالا خوشه ای ها می توانند با یک تیر دو نشان بزنند. آنها در صورت پیروزی در بازی فردا علاوه بر ماندن در کورس قهرمانی انتقام شکست فصل گذشته را خواهند گرفت. جالب اینکه مربی تیم بادران تا پایان هفته ی بیست و پنجم محسن عاشوری بود و او در حالی که نتایج خوبی به همراه این تیم گرفت از سمت خود استعفاء کرد و جای خود را به امید رضا روانخواه داد تا فردا شاهد رویارویی این مربی با تیم سابقش نباشیم.

دسته یک خوشه طلایی ساوه

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: دسته یک خوشه طلایی ساوه کورس قهرمانی تیم بادران خوشه طلایی فصل گذشته دو تیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۸۳۳۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم| اسرائیل دست به دامان فرانسه شد

در هفته گذشته بیروت میزبان وزیر خارجه فرانسه و عاموس هوکشتاین نماینده ویژه بایدن بود - اخبار رسانه ها -

به گزارش گروه رسانه های خبرگزاری تسنیم، در هفته گذشته بیروت میزبان وزیر خارجه فرانسه و عاموس هوکشتاین نماینده ویژه بایدن بود.هم‌چنین دو هفته قبل نیز نخست وزیر و فرمانده ارتش لبنان در پاریس مهمان امانوئل مکرون بودند.محور رایزنی‌های این دو مقام عالی رتبه مذاکره درباره طرحی است که دو ماه قبل توسط فرانسوی ها ارائه شده است.

 

.

تهیه شده در اداره کل رسانه های نوین خبرگزاری تسنیم

انتهای پیام/

بازگشت به صفحه رسانه‌‌ها

دیگر خبرها

  • حلالی: استقلال اصلا به دنبال فوتبال زیبا نبود!
  • فیلم| اسرائیل دست به دامان فرانسه شد
  • هفته ۲۶ لیگ برتر فوتبال| پرسپولیس مقابل تیم شهر خسته، استقلال میزبان حریف پرنوسان
  • گل تماشایی ذخیره طلایی خیرونا برای قهرمانی رئال
  • ستاره کره‌ای بعد از پنج سال از بایرن انتقام گرفت! ‏
  • بیرانوند نباید در پنج بازی گل بخورد؛ رقابت حسینی و پورحمیدی برای کسب دستکش طلایی
  • رقابت سخت بین حسینی و پورحمیدی برای کسب دستکش طلایی
  • قطعی شد: دستکش طلا برای ستاره آرسنال
  • ژاوی: فرمین لوپز کشفی بزرگ برای بارسلونا بود؛ می‌خواهیم انتقام تقابل قبلی با ژیرونا را بگیریم
  • مردم حامی اجرای طرح نور نیروی انتظامی