Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست معاونت امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان گلستان از برگزاری سومین پویش "ازدواج جوانان با همراهی خیران" در هفته ازدواج خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا ازگنبدکاووس؛ ساسان معین در حاشیه گفتگو با عبدالقدیر کریمی معاون استاندار گلستان و فرماندار ویژه شهرستان گنبد کاووس در خصوص هماهنگی جهت برگزاری سومین پویش "ازدواج جوانان با همراهی خیران" به میزبانی شهرستان گنبد به خبرنگار برنا گفت: این پویش در راستای اجرای طرح ملی وزارت ورزش و جوانان در استانهای سراسر کشور و با مشارکت و همراهی خیرین نیکوکار در دهه سوم تیرماه و در سالروز ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه(س) و هفته ازدواج برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: هدف از اجرای این طرح مشارکت و هم افزایی کلیه دستگاههای اجرایی استان و شهرستانها به ویژه دستگاههای حمایتی نظیر کمیته امداد، بهزیستی، اوقاف و امور خیریه، سازمان تبلیغات اسلامی، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره)، هلال احمر و دیگر دستگاه ها و همچنین سازمانهای مردم نهاد، نهادهای مردمی، هیئت های ورزشی، هیئت های مذهبی، مجمع خیرین ازدواج استان و خیرین نیکوکار در شهرستانها جهت تامین اقلام ضروری جهیزیه به منظور حمایت از جوانان در آستانه ازدواج و کمک به آغاز زندگی مشترک زوجین و جلوگیری از تاخیر ازدواج جوانانی که مشکلات مالی در تامین اقلام ضروری زندگی دارند می باشد.

معین همچنین متذکر شد: در پنجاهمین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان به ریاست استاندار مصوب شده بود تمامی فرمانداران، ائمه جمعه، شهرداران و دیگر مسئولین شهرستانی با کمک مجمع خیرین ازدواج استان و همچنین دبیرخانه ستاد اداره کل ورزش و جوانان با فرمانداری ویژه شهرستان گنبد کاووس جهت برگزاری مطلوب این پویش همکاری داشته باشند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: گلستان ازدواج جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۸۳۳۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سومین نشست صمیمی؛ مدیرعامل پست بانک ایران با معاونین ادارات مستقل و ستادی برگزار شد

امتداد - سومین نشست صمیمی بهزاد شیری مدیرعامل پست بانک ایران با معاونین ادارات مستقل و ستادی عصر امروز دوشنبه 10 اردیبهشت سال جاری، در سالن اجتماعات ساختمان آموزش برگزار شد.

به گزارش پایگاه بخری امتداد ، در این نشست الهام مدیر زارع معاون اداره کل حسابداری و امور سهام به ارائه گزارش جمع بندی شده در حوزه مشارکت کارکنان در پذیره نویسی سهام بانک، آتوسا کاملی معاون امنیت اداره کل امنیت و زیرساخت گزارشی از برون سپاری پروژه‌های BCMS –  ISMS و آزمایشگاه امنیت سایبری، سمیه صیقل اردکانی معاون اداره کل اطلاعات اعتباری گزارشی با موضوع جمع آوری اطلاعات تسهیلات، نسترن یزدانیان معاون اداره کل  بانکداری خرد و امور باجه ها گزارشی با موضوع باجه‌های روستایی و توسعه خدمات، محمد چلچراغی معاون سیستم های ستادی اداره کل تامین و نظارت بر سامانه های نرم افزاری گزارشی در حوزه بانکداری الکترونیکی و حسنا اسکندری معاون سرمایه انسانی اداره کل سرمایه انسانی و رفاه گزارشی با موضوع مسیر ارتقاء شغلی ارائه کردند.در ادامه برنامه پرسش و پاسخ با مشارکت معاونین در خصوص موضوعات مطروحه برگزار شد.
در پایان نشست دکتر شیری در جمع بندی مباحث مطروحه هدف از برگزاری جلسات را بهره گیری از ظرفیت ها و ایده های خلاقانه و جدید معاونین بانک در راستای بهبود روند امور و ارتقاء کمی و کیفی عملکرد بانک در حوزه های ستادی و اجرایی ذکر کرد که مشروح آن در بخش بعدی خبر ارائه خواهد شد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • آزادی ۱۲ زندانی جرائم غیر عمد در سال جاری
  • ازدواج آسان راه حل مسئله جوانی جمعیت است
  • خیران برای آزادی ۲۴۷ زندانی جرائم غیر عمد در کرمان پیش قدم شوند
  • جامعه عشایری سومین جامعه استان کرمانشاه
  • سومین نشست صمیمی؛ مدیرعامل پست بانک ایران با معاونین ادارات مستقل و ستادی برگزار شد
  • خدمات تخصصی درمانی با حمایت خیران سلامت شهرستان نور انجام می‌شود
  • سرکارگر یزدی چشم انتظار حمایت خیرین برای آزادی است
  • برگزاری پویش دانش‌آموزی «معلم خوب من»
  • ۸۸ درصد متقاضیان در قم تسهیلات ازدواج دریافت کردند
  • استقلال با چند غایب به مصاف تراکتور می‌رود؟