Web Analytics Made Easy - Statcounter

دکتر محمدرضا داورزنی در بازدید از اردوی تیم ملی بانوان و در گفتگو با بازیکنان و اعضای کادر فنی این تیم تاکید کرد استراتژی تیم بانوان باید مبتنی بر قرار گرفتن در زمره چهار تیم برتر آسیا و حضور در لیگ ملت‌ها باشد. او همچنین نسبت به فعالیت غیرمسئولانه برخی بازیکنان در فضای مجازی هشدار داد و این فضا را عرصه‌ای مناسب و حرفه‌ای برای دیده‌شدن بانوان والیبالیست ایران ندانست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، در این بازدید که با حضور دکتر فریبا محمدیان نایب رئیس بانوان و مهناز شاددل مشاور رئیس در امور بانوان برگزار شد، دکتر داورزنی با اشاره به اینکه نقطه عطف رشد والیبال مردان ایران ورود به لیگ جهانی بود، بر لزوم ایجاد خودباوری در تیم ملی بانوان تاکید کرد و گفت: رمز موفقیت ما در والیبال کشور و دنیا خودباوری بود.

از روز اولی که اهداف خود را برای قهرمانی در آسیا و بازی‌های آسیایی، صعود به لیگ جهانی و بازی‌های المپیک و قرار گرفتن در جمع هشت تیم برتر دنیا را اعلام کردیم، اکثر قریب به اتفاق کارشناسان گفتند امکان‌پذیر نیست و نمی‌توانند! حتی اهداف ما را شعارهای دهان‌پرکن توصیف کردند. در آن زمان هیچ‌کسی نبود که بگوید ما می‌توانیم قهرمانی آسیا شویم، قهرمان بازی‌های آسیایی شویم، می‌توانیم به لیگ جهانی و المپیک برویم.

رئیس فدراسیون والیبال به تعبیر سایت فدراسیون جهانی از رشد والیبال در ایران به «رشد موشکی» اشاره کرد و گفت: ما ایمان داشتیم که باید به نقطه‌ای از تحول ذهنی برسیم که بتوانیم وارد لیگ جهانی شویم. نقطه عطف رشد والیبال مردان ایران ورود به لیگ جهانی بود.

ما مسیری را طی کردیم که ذهنیت بازیکنان تغییر کرد و به این باور رسیدند که می‌توانند.

 

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: محمدرضا داورزنی فدراسیون والیبال فدراسیون والیبال محمدرضا داورزنی ورزشی لیگ جهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۸۳۴۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عضو کانال‌های فضای مجازی صداوسیمای گلستان شوید

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان؛ جهت عضویت در کانال‌های فضای مجازی صداوسیمای گلستان در پیام رسان بله کافیست عدد ۱۷۱ را به شماره ۱۰۰۰۵۸۸۲ پیامک کنید.

نشانی کانال‌های فضای مجازی صداوسیمای گلستان در سایر پیام رسان‌های داخلی به شرح زیر است:

splus.ir/Tv_Golestan
eitaa.com/Tv_Golestan
https://rubika.ir/Tv_Golestan
https://ble.ir/Tv_Golestan
http://Golestan.irib.ir
@Tv_Golestan

دیگر خبرها

  • اولین نشست مجازی مدیر عامل در سال ۱۴۰۳ با کارکنان صندوق
  • بانوان نماد خودباوری و مسوولیت پذیری در جامعه هستند
  • حمله سگ ولگرد به پسر بچه ۱۲ ساله در کرج
  • نگاهی به آسیب‌های نوپدید فضای مجازی
  • بانوان نماد خودباوری و مسؤولیت پذیری در جامعه
  • حفظ حریم خصوصی و امنیت داده‌های کاربران؛ از ایران تا آمریکا
  • عضو کانال‌های فضای مجازی صداوسیمای گلستان شوید
  • سوژه جدید فضای مجازی؛ اشک‌های سردار رادان در قم بعد از یک شعار! | فیلم
  • فعالیت هدفمند در فضای مجازی مورد توجه قرار گیرد
  • تاکید شهرداری بوکان بر استمرار طرحهای عمرانی و توسعه فضای سبز نالشکینه