Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-04@23:41:52 GMT

افزایش تقاضای جهانی برای دریافت واکسن اسپوتنیک وی

تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۸۳۵۱۱

افزایش تقاضای جهانی برای دریافت واکسن اسپوتنیک وی

به گزارش روز دوشنبه ایرنا به نقل از خبرگزاری تاس، "کریل دیمیتریف" در مصاحبه با کانال روسیه- ۱ تصریح کرد: ما شاهد افزایش گسترده درخواست ها برای واکسن روسیه در سراسر جهان هستیم که به دلیل حصول بهترین نتیجه هم در بخش کارایی و هم ایمنی است.

وی به این موضوع اشاره کرد که کارایی و تاثیر مثبت واکسن اسپوتنیک وی نه تنها از سوی کارشناسان روس تایید شده بلکه اطلاعات بدست آمده از استفاده کنندگان این واکسن در آرژانتین، مجارستان، مکزیک و بسیاری از کشورها نیز نشان از تاثیر مثبت این واکسن داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

واکسن اسپوتنیک وی پیش از این در کشورهایی با جمعیت بالغ بر سه میلیارد نفر ثبت شده است.

براساس ارزیابی پرونده های بیماران روسی کووید- ۱۹ که واکسن اسپوتنیک وی دریافت کرده اند، کارایی این واکسن ۹۷.۶ درصد اعلام شد. این ارزیابی از اوایل دسامبر سال گذشته( اواسط آذر ۹۹) تا ۳۱ مارس ۲۰۲۱ (۱۱ فروردین ۱۴۰۰) انجام گرفت.

پیشتر گزارش شده بود که نتایج تحقیقات جدید نشان می دهد که واکسن روسی "اسپوتنیک وی" در خنثی کردن و مقابله با گونه برزیلی ویروس کرونا بسیار موثر بوده است.

براساس تحقیقات انجام شده توسط محققان در آرژانتین نیز مشخص شد که واکسن "اسپوتنیک وی" پاسخی قوی در راستای ایجاد مصونیت در برابر این گونه برزیلی کرونا از خود نشان می دهد.

برچسب‌ها روسیه اسپوتنیک وی واکسن کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: روسیه اسپوتنیک وی واکسن کرونا روسیه اسپوتنیک وی واکسن کرونا اخبار کنکور واکسن اسپوتنیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۸۳۵۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درجا زدن فدرال رزرو آمریکا نردبان طلای جهانی شد

قیمت طلا امروز پنجشنبه پس از اینکه فدرال رزرو آمریکا نرخ بهره را طبق انتظار ثابت نگه داشت و نشان داد که همچنان به سمت کاهش احتمالی نرخ می‌رود، افزایش یافت.

به گزارش ایسنا، بهای هر اونس طلا ۰.۳ درصد افزایش یافت و پس از افزایش بیش از یک درصدی جلسه قبل به ۲۳۲۳ دلار و ۶۶ سنت رسید. هر اونس طلای آمریکا با یک درصد افزایش به ۲۳۳۳ دلار و ۳۰ سنت رسید.

سرمایه‌گذاران منتظر گزارش حقوق و دستمزد غیرکشاورزی ایالات‌متحده هستند که در روز جمعه منتشر می‌شود. گزارش اشتغال روز چهارشنبه نشان داد که حقوق و دستمزد خصوصی ایالات‌متحده در آوریل بیش از حد انتظار افزایش یافته است. گزارشی از وزارت کار ایالات متحده نشان داد که فرصت‌های شغلی ایالات‌متحده در ماه مارس به کمترین میزان در سه سال گذشته رسیده است، در حالی که تعداد افرادی که شغل خود را ترک می‌کنند کاهش یافته است.

طبق گزارش شورای جهانی طلا، تقاضای جهانی طلا انعطاف‌پذیری را نشان داد و سالانه سه درصد رشد کرد و به ۱۲۳۸ تن در سه ماهه اول رسید که قوی‌ترین شروع یک سال از سال ۲۰۱۶ را نشان می‌دهد. بر اساس گزارش شورای جهانی طلا علیرغم افزایش هشت درصدی تقاضای طلا در هند در سه ماهه مارس، افزایش قیمت‌های اخیر چالشی را ایجاد می‌کند که به طور بالقوه منجر به پایین‌ترین مصرف سالانه در چهار سال گذشته می‌شود.

طبق گزارش رویترز، نقره با ۰.۶ درصد افزایش به ۲۶.۷۹ دلار در هر اونس رسید، پلاتین با حدود یک درصد افزایش به ۹۵۸.۹۵ دلار و پالادیوم ۰.۸ درصد افزایش یافت و به ۹۵۶.۳۱ دلار رسید.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • انهدام انبار پهپادی اوکراین در خارکوف به دست روس‌ها
  • انهدام انبار پهپادی اوکراین در خارکوف به دست روسها
  • نقره و خودروهای برقی/ نقش فلز نقره در صنعت انرژی‌های تجدیدپذیر!
  • سازمان جهانی بهداشت: همه‌گیری کرونا باعث افزایش چاقی در کودکان شده است
  • واکسن کرونای آسترازنکا چقدر تهدیدتان می‌کند؟ / اشتباهاتی که مردم را به تزریق این واکسن ترغیب کرد
  • اعتراف جدید سازندگان آسترازنکا/ باید نگران واکسن کرونا بود؟
  • قیمت طلا افزایش یافت
  • واکسن کرونای آسترازنکا چقدر تهدیدتان می‌کند؟ | اشتباهاتی که مردم را به تزریق این واکسن ترغیب کرد
  • درجا زدن فدرال رزرو آمریکا نردبان طلای جهانی شد
  • هشدار افزایش ابتلا به سرخک در رفسنجان