Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@00:16:32 GMT

سه هزار جلد کتاب به زندان زنان استان تهران اهداء شد

تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۸۳۵۲۸

سه هزار جلد کتاب به زندان زنان استان تهران اهداء شد

مدیر زندان زنان استان تهران گفت: به منظور ترویج فرهنگ مطالعه، یکی از نیکوکاران با هماهنگی اداره کل زندان های استان، اقدام به اهدای سه هزار جلد کتاب در موضوعات مختلف و مورد علاقه مددجویان کرده است.

به گزارش ایسنا، صغری خدادادی در این باره گفت:  علاقمندی به مطالعه خصلتی است که باید در افراد بوجود آید و مدام تقویت شود تا زمانی که فرد خود بتواند این کار را ادامه دهد و این عادت اکتسابی است و باید از همان دوران کودکی در شخص تقویت گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: کتابخوانی انسان را در تعیین سرنوشت خود و جامعه خویش شریک می‌کند، حس همنوع‌دوستی و خیرخواهی را برمی‌انگیزد، قوه ابتکار و خلاقیت، روحیه آزادی‌خواهی و بزرگ‌منشی را تقویت می‌کند. خواندن و مطالعه در نزد انسان یک توانایی اکتسابی است که هر چه فرد در آن بیشتر تمرین کند تبحّر بیشتری کسب می‌نماید.

مدیر زندان زنان همچنین گفت: مددجویان این مرکز دسترسی به کتب روز دارند و همواره از سوی معاونت سلامت، اصلاح و تربیت اداره کل، کتاب های مختلف با موضوعات مورد علاقه مددجویان در اختیارشان قرار می گیرد.

وی افزود: بیشتر نیکوکاران در کنار کمک به پرداخت بدهی و جریمه و آزادی زندانیان، علاقمند به اهدای کتاب هستند و هیچ منعی برای این کمک ها وجود ندارد.

بر اساس این گزارش، نیکوکار یاد شده، اعلام آمادگی کرده برای زندان های دیگر نیز کتاب های مورد علاقه مددجویان را در چندین هزار نسخه اهداء نماید که هماهنگی های لازم با اداره کل صورت گرفته است.

انتهای پیام 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: زندان زنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۸۳۵۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۵ نفر از محکومان مالی با کمک‌های انسان دوستانه آزاد شدند

به گزارش خبرگزاری مهر، علی صالحی افزود: ۳۵ تن از محکومان مالی استان تهران با برقراری جلسات صلح و سازش فی‌مابین طرفین دعوا و همچنین از طریق جذب کمک‌های مالی خیرین، از زندان آزاد شدند.

وی با اشاره به اینکه زندانیان آزاد شده اکثراً پدر، مادر و سرپرست خانوار هستند که به دلیل محکومیت‌های مالی جرایم غیرعمد و یا رد مال در زندان‌ها به سر می‌بردند، اظهار داشت: این افراد در اجرای سیاست‌های دستگاه قضائی در زمینه کاهش جمعیت کیفری و ساماندهی زندانیان و بر اساس بررسی‌های به عمل آمده، واجد شرایط و مستحق آزادی شناخته شدند و با تلاش دادیاران ناظر بر زندان و شعبات شورای حل اختلاف مستقر در زندان‌ها، زمینه آزادی آنان فراهم شد.

دادستان تهران ضمن تصریح به تأمین بخشی از وجوه رد مال توسط خانواده‌های محکومان، اضافه کرد: بخشی دیگر از دیون و تعهدات مالی محکومان فوق‌الذکر، در جلسات صلح و سازش مورد گذشت شاکیان قرار گرفت و مابقی به مبلغ ۱۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال، به همت خیرین پرداخت شد.

کد خبر 6092044

دیگر خبرها

  • برگزاری مسابقات زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی مددجویان زندان های لرستان
  • ۳۵ نفر از محکومان مالی با کمک‌های انسان دوستانه آزاد شدند
  • بازی برای کودکان خیلی مهم است اما جایگاه ادبیات هم حفظ شود
  • راهنمای خرید کتاب 504 + معرفی و دانلود 504
  • برای تقویت میدان کتاب کودک و نوجوان چه باید کرد؟
  • اهداء تخته فرش به بقعه متبرکه امامزاده شاه محمد بخش اسیر
  • مسابقات ملی «سدید»‌ بستری برای رشد و تقویت مهارت‌های ارتباطی در دانشجویان است
  • گلایه مددجویان بهزیستی از عدم تحویل کولر گازی
  • هوجیچا ؛ از چای سبز برشته شده ژاپنی تا تقویت عملکرد شناختی!
  • لزوم تقویت برنامه‌های فرهنگی و معنوی در بنیاد شهید استان ایلام